ESCAPE GAME

04 Mart, 2008


yeni oyun sanırsamaaaaa:D:D


Oynamak için tıklayınız

15 yorum:

Duman dedi ki...

günaydın ben başladım 2005 yazan yeşil kağıt ve 0901 yazan sarı kağıt buldum kapının yanına rakamları girince solda kalan duvarda çekmeceli dolap belirdi.7312 yazan kırmızı kağıt aldım

Duman dedi ki...

7312yi kapıya yazınca da duvarda renk sıralaması olan bir şey belirdi.bir zarım var.onlar da çekmece deilmiş.tıklayınca kızarıyorlar

Duman dedi ki...

çekmeceli şeyin sağ yanından da mavi kağıt 3156 yazıyor onu kapıya girince bir duvardan beyaz kağıt verdi zar şekli olan

gökce-kuki dedi ki...

ben gemilere gidiom oynayamaycammm :(:( benim yerime de oynayınnnnn

Duman dedi ki...

zarda üstte kırmızı 1 solda2 ön yüzde 3 var bende zar açılımına göre kağıtlardaki rakamlara uygun kutulara tıklamak gerekli

Duman dedi ki...

değilmiş zara about yapıp tıklayınca açılıyor orda yazan sırayla kutulara tıklamalı

Duman dedi ki...

yine fikir değiştirdim:)))
zardaki sırayla kutulara tıklayınca alta bi kağıt attı

esrasel dedi ki...

o aldığımız kağıdı da renkli yerin üstüne koyuyoruz

Duman dedi ki...

o kağıdıda solda renk sıralaması olan yere yaklaşıp üstüne yapıştırdık.renk sıralaması ve ok yönüyle elimizdeki kağıtlardan şifre aldık.
7105 kapıya girdim çıktım

Duman dedi ki...

hehehhe selena.zor oldu karar vermem ama çıktım:)))))))

esrasel dedi ki...

şifre aldık renklerden kapıya girdim bitti oyun bu kadarcıkmıymış :)
sanırım oyunun farklı sonları var end a dedi