RAINBOW ESCAPE

02 Mart, 2008

yeni bir oda oyunu kolay gelsin.......


Oynamak için tıklayınız

11 yorum:

Nağme dedi ki...

ya ben boşuna demiyom alemin en hızlısı diye sağol Banucum:))

b@nu dedi ki...

saol nağmecimm teveccünnüzzzzz:))))) nasıl geçiyor bakem doğum günün

b@nu dedi ki...

arkadaşlar internet exporer dan denenmiş geç açılmış ancak modzillada hemen açılıyor bilgilerinizee

Nağme dedi ki...

ben başladım sağol canım banucum iyi geçiyor oyunu yarım bırakıyom kahvaltı hazırmış:)))

Nağme dedi ki...

koltuğun sol yanından top,şemsiye ve gökkuşağının altından +7 rakamı almıştım

forever dedi ki...

selam arkadaşlar yetiştim ben de .

Kırmızı ve mavi top buldum koltuğun solundan bir de 98*65 yazıyor gökkuşağından da + 7 yazan bir kağıt aldım.

forever dedi ki...

kutunun sağ ayapından sarı top aldım gökkuşağının sağ üst köşesine tıklayınca raf var orda ordan da yeşil topu aldım bir üstüne daha tıklayınca orda da _100 yazan mavi bir kağıt aldım

forever dedi ki...

Ben çıktım arkadaşlar hemen yazmayayım isteyene yardımcı olurum

Nağme dedi ki...

Topların yerleri;
--Koltuğun solundan
--Koltuğun sol arkasından
--gökkuşağı olan ekranın sağ üst duvarından şemsiye ile
--raftaki kutunun sağ ayağının arkasından
--şemsiyeyi yerdeki yıldız şeklindeki şeye saplayınca
--koltuğun solundaki ve aldığımız kağıtlara istinaden yaptığımız işlemle (98*65+7-100=6277)
6277 raftaki kutuya yazında içinden çıkan mavi top sonuncu top
--Hepsini kapıya tak ve çık:)))

kahh dedi ki...

ben bir türlü açamadımm bu oyunu ...günlerdir deniyorummm :((