Laboratory escape

03 Mart, 2008


yeni oyun.......



Oynamak için tıklayınız

23 yorum:

derya g dedi ki...

canım bende bu oyun acılmadı baska bı lşnk varsa onu yap istersen canım

b@nu dedi ki...

http://choko-chai.haru.gs/game
/nyan_kenkyu/swf/nyan02.swf

b@nu dedi ki...

http://choko-chai.haru.gs/


yada burdan resmi tıkla yeşil olanıı geçiş yap cnm

ljubak dedi ki...

oynayan kimse var mııı?bu tavandaki kırmızı anahtarı nasıl aldınız?kediler geldi bi ara ama kafeslerin üzerine çıkaramadım bi türlü :(

esrasel dedi ki...

tablodan yeşil anahtar, kedileri çağırdım yumağa tıkladım sarı anahtar, çekmeceden pembe frizbi, raftan kırmızı şişe, masanın yanından fener, anahtarla kafesleri açtım puzzle parçaları, açılmayan çekmeceye tıkladım kedi gelip açtı ve gri anahtar, masanın altından ölçek kaşığı

ljubak dedi ki...

esra ölçek kaşığını aldığın yerde,masanın altına yapışık mavi anahtar var.tuz torbasından tuz koydum kaşığa.ama ne işe yarıcak tam anlamadım.
ben de 5 tane boş item var.(3ü kafes anahtarı)sen kırmızı anahtarı alabildin mi?

esrasel dedi ki...

kitaplıktan mavi şişe ve turuncu anahtar, anahtarla kilidi açıp kırmızı şişe ve tuz.

yok tülin alamadım onu

esrasel dedi ki...

kırmızı yuvarlak şişedeki sıvıyı gri anahtar resmine döktüm

ljubak dedi ki...

üzerine maviyi de dök
mor oluyo :)) sonra mor anahtarı al :))

ljubak dedi ki...

uyuz oldum.şu gri kediyi zıplatıyorum ama bi türlü çıkamadı kafeslerin üzerine :(((

esrasel dedi ki...

o gri kedi ulaşamıyo oraya onu yaptıktan sonra tekrar sarı kediye tıkla yanına gidecek griye tekrar tıkla zıplıyo bu defa. sonra anahtara tıkla gitsin anahtara siyah kediye tıkla al anahtarı :))

esrasel dedi ki...

pembe tabağı (frizby değil tabakmış:) ) masanın üstündeki deney tübünün yanına koyuyoruz, içine 2 ölçek tuz koyup alıyoruz. deney tübüne önce tuzu sonrada kırmızı şişeyi döküyoruz anahtarı aldık.

ljubak dedi ki...

tşk esra valla sayende çözüyoruz yani :)))
üüff o kadar dökmeye çalıştım tuzu.hiç aklıma gelmedi önce tabağa dökmek :)) iyice uykum geldi haaa...

peki bu puzzle parçalarını nereye yapıcaz yaw

esrasel dedi ki...

:) sağol canım beraber çözüyoz işte. o mekanizmanın fişini takınca kedileri çağırıp vanaya tıklıyoruz. ordaki renkleri kafes renklerine göre tıklayınca açılıyor ve baloncuk alıyoruz onuda tabloya yerleştirince tablo açılıyo puzzle yapıyoruz fenerle bakıp şifre alıyoruz

ljubak dedi ki...

esracım ben yatıyorum.artık sabah devam ederim .ii geceler..

esrasel dedi ki...

şifreyi kumandaya girince kapı açılıyo ve bitiyo. geldik yine bi oyunun sonuna :)) onlarda bizde yine erdik muradımıza :))

ljubak dedi ki...

ayy dur devam edeyim bari.sen nerdeyse çözümü buldun zaten..sona gelmişiz :)))

ljubak dedi ki...

iyi geceler esracım sayende bitirdim,yarın görüşürüz byy