Concertalino

21 Mart, 2008


oda oyunu new****



Oynamak için tıklayınız

215 yorum:

«En Eski ‹Eski 1 – 200 / 215 Yeni› En yeni»
esrasel dedi ki...

yoklama almama gerenk yok sanırım nasılsa gelecekler korkudan :)))

sebnem dedi ki...

kitaplar açılıp kapanıyo birini aldım bide plak almışım

esrasel dedi ki...

kitap ve anaktar aldım anaktarla dolabı açıp makas aldım. 2 tane kağıt var. bide gri bişey

ljubak dedi ki...

masadaki tüyü sağdaki mürekkebe koyup soldaki mürekkebi alın.anahtarla masanın sol dolabından makas alın.ben az çıkıyom.sonra yetişirim umarım...

b@nu dedi ki...

hahahaha ha gayrettt sizlere güveniyorum ve komacan öpüyorummm


ben yoklamada yoktum ama lütfen laf atmalar olmaısn esramm laf atan olursa vur cnm çekinme:))))))

esrasel dedi ki...

ışığı kapatınca saksının orası parlıyo ışığı açıp makasla kesip bi kağıt daha

sebnem dedi ki...

anahtarı almışım :d kuş kafesindeki ayna dönüyor

esrasel dedi ki...

şebnem anlamadım nerden aldığımı bi baktım anahtar var :) koltukta olabilir yada kafeste bi bak olmassa tekrar başlarım

sebnem dedi ki...

gardropda ayakkabının içindede kağıt var koltuğu kesemedim

esrasel dedi ki...

koltuğun altında tornavida meşhu tornavida :) şebnem kağıt değil tornavidayla açıcaz orayı
wap koltuk kesilmedi bende

sebnem dedi ki...

bi plak almıştımben onu koydum ama fiş takılımıyor

esrasel dedi ki...

tamam banucum merak etme sen :)) yoklamadan sende vurulcaklar listesindesin ama :))

su dedi ki...

saatin altındaki kağıdı tornavidayla 2 ye kesin alınıo

sebnem dedi ki...

koltuk kesilmedi çiçek kesilmedi esra tornavidaylada bi halt edemedim ben mi beceriksizim

ωαριтι dedi ki...

koltuğun üstündeki tek yastıkmı mindermi neyse onu kestim kıs

ωαριтι dedi ki...

masanın sağındaki kaağıtların altından gri bişi aldım ama ne olduğunu anlamadım

sebnem dedi ki...

piyanonun altında üçlü priz gibi bişi var onunla takıcaz fişi sanırım

esrasel dedi ki...

su biz niye alamıyoz senin dediklerini :)
şebnem saate yaklaş camlı kapağı aç orda gri yer var onu aç tornavidayla
kağıtlarım 6/12 bu arada

sebnem dedi ki...

palk çalışıyo :)) şu perdeyi ve koltğu vede çiçeği kesmiyo venimmakas 5 kağıdım var

ωαριтι dedi ki...

milleeet itemler herkeste aynı yerde deel.kumanda dediğin şeyi ben kağıtların altından aldım su

sebnem dedi ki...

plak geri alınabiliyo ay evet su alınmıyo onlarmakasım bozuuuk

su dedi ki...

şebnem makası perdenin sağ tarafına tıklamıştım ben ama?

su dedi ki...

büyük saksının halısını kesin.bi kağıt daha veriyor.7 oldu...

sebnem dedi ki...

yok valla çiçeğide kesemedim ben koltuğuda kesemedim diyorumsize makasım bozuk

ωαριтι dedi ki...

makası gri şeye sürtün kesknleşio ondan sona tülü kesinnnnnnnnn

sebnem dedi ki...

çiçek o vazodan alınabiliyo gardropda bişi yapabildinizmi

sebnem dedi ki...

çiçek o vazodan alınabiliyo gardropda bişi yapabildinizmi

su dedi ki...

şebnem ben ööle yapmadan kesmişti.sanırım arasıra makası keskinleştiricez.

ωαριтι dedi ki...

kitaptaki notalarla bişi yapıp piyanodaki şifrei çözmemiz lazım..şep bi tanesini büyük çiçeğin arasından arka taraflardan aldım

esrasel dedi ki...

kapıdan kolay çıkmayalım diyede 2 anahtarla kilitlemişler :)))

su dedi ki...

piyanonun oradaki resmin sağına mürekkep döktüm. bi ses geldi:))

Nağme dedi ki...

tozlu resme kuşun kafwesine koyduğunuz tülü koyun hapşuruyo

su dedi ki...

kuştaki aynanın yönünü iyi bulmak gerekiyor galibaa....eee kaldıkmı?

esrasel dedi ki...

o mürekkep döktüğümüz yere ışığı kapatıp bakınca tarih var

Nağme dedi ki...

şifre 0765 piyanoyu açtım mürekkebi sunun dediği tabloya dökün ışığı kapatın şifre çıkıyo

su dedi ki...

bende gözükmüyor.acaba kuşun örtüsü varkenmi yokkenmi?

su dedi ki...

şifre herkezde farklımı ya...bende bişey olmadı.

Nağme dedi ki...

anamm piyano felan çalamam şimdi sonra devam ederim zaten komşudan dolayı çıkamadım eveden size kolay gele:))

Nağme dedi ki...

su cummm kuşun örtüsü yoktu ben baktığımda,KIZ YAKIN GÖZLÜĞÜNÜ TAK ÖYLE BAKK YAKINDAN OKUNUYO ŞİFRE:))

su dedi ki...

sanırım herşeyin sırası var.birşeyi önce alınca diğeri yapılamıyor:(

su dedi ki...

ben diğer plaklarıda alamıyorum.eksik bişey yapmışım:((

ljubak dedi ki...

örtü yokkende oluyo..şifre bende 1674 hepimizn farklı galiba..

esrasel dedi ki...

mürekkep döktüğümüz yerdeki sayı piyanonun şifresi. küştaki aynayı üstü açıkken en sondan bi önceye alın şifre o zaman okunuyo

Duman dedi ki...

size yetişmeye çalıştım ama 7/12 kağıt mürekkep gri şey makası sürttüğümüz tornavida plak dinleyerek ama tülü ve çiçeği kesememiş olarak dolanıyorum.

ljubak dedi ki...

saksının önünde kestiğimiz halıyı bi daha kestim.bi parça halı aldım.küşün kafesindeki suya batırıp.hapşıran tabloyu sildim..tozu gitti.yahuşuhlu bi yaşlı adam çıktı :D

ljubak dedi ki...

bu yahuşuhlu adam Peter I. Tchaikovsky . bendeki bu yanii..ama herkesde değişik sanırım..

ljubak dedi ki...

tablonun sol altında nota işareti çıkıyo yaa.orayı kestim makasla şifre yeri çıktı.bestecimin adını girdim..(tchaikovsky) resim sola kaydı.kasa çıktı..
nerdesiniz yaaa beni nie yalnız bıraktınız oyunda..kıss esra sıkıcam topuklarına haaaaa...:)))

calculus dedi ki...

Benim o makasla haldıdan kestiğim parça mümkün değil suya batırılmıyor. Başka bir şey yapmadığınıza emin misiniz?

Duman dedi ki...

kağıtlarm 8/12 resmi hapşırttım ve benim halı kesilmiyor

Duman dedi ki...

olmuyor habire bilediğim halde.öğlen de perdeyi kesememiştim.belli bir sıra mı gerekiyor ya buna yapabilmek için

sewko dedi ki...

herkese slm uzun zamandır oyuna fırsatım olamıyordu döndüm sonuda...

calculus dedi ki...

Ya oyunda bir hata var sanırım sinirlerim bozuldu ya. Bu arada dolaptaki kitaplardan birini iyice sallayınca içinden bir nota kağıdı düştü.

sewko dedi ki...

sis o gri nesneyi tutup tutulu haldeyken makasın üzerinde bikaç kere ileri geri oynatınca bileylenio

calculus dedi ki...

Hoşgeldin sewko. Şu halı parçasını ıslamatım, sinir oldum.

ωαριтι dedi ki...

tülü aç sağdakinin üstüne ortalara tıkla bnde tekrar açıp oynuom

sewko dedi ki...

birde arkadaşlar tüm yazılanları okudum
aldığımız kitabı tıklayınca yakınlaşıyoruz ve sayfalarını çevirebiliyoruz
sanırım piyanoda çalmamız gereken şey orada ama çözemedim.
kimse yazmamış yaziim bunu dedim

derya g dedi ki...

selammlarr

ben kasayıda buldum ama şu şifreyi bulamadım ben yaa tablonun altındakı tarıhlerıde denedım ama olmadı

Duman dedi ki...

sewko hoş geldin dememişim sorry:)
biliyorum ya makası olmuyor.
cal aldım nota kağıdını

bence belli bir sırada yapmak gerekiyor her şeyi.ilk oynadığımda perde ve çiçeği kesememiştim.şimdi küt diye kesildi.tekrar başlayıp deneyeceğim

Duman dedi ki...

derya tablonun altındaki tarihler silinecek resimdeki bestecinin kimliğini veriyor o tarihleri google yap bulursun bestecini.

Nağme dedi ki...

eneeee oyun bitmedimi hala oyunyonuz bende geldim başlıyom tekrardan yetişmeye çalışcam:))

Nağme dedi ki...

oyuna tekrar başlayınca perdeyi kolay kestim plak filan takılı değildi sadece biley taşına iyice sürtmek gerekiyo makası:))

ωαριтι dedi ki...

sewko hoşgeldin.kitabı gördük canım ama müzik bilgisi olmayınca olmadı.yada bişiler war

derya g dedi ki...

siscim bestecıyı buldum da kasayı acamadım siz acabıldınızmı

calculus dedi ki...

O halı parçası ikinci açmama rağmen suya batmadı.
Bir şey mi yapmam gerekiyor??
Bir şeyler söyleyin kapatacağım yoksa

ωαριтι dedi ki...

calllllllll özel bişi yok tutuyosun suya yarısı ıslanıo

Duman dedi ki...

perde aldık ya sewko onla tabloyu sil hapşıracak görürsün tarihleri.
derya ben daha halıyı kesmeye uğraşıyorum ve 3cü defa başlattım olmadı
cal kuşun aynasını düzeltmeyi dene

calculus dedi ki...

Benim müzik bilgim de var ama halı ıslatma bilgim yok.:(

calculus dedi ki...

Son bir sinirle sildim.
Birisi de demiyor ki halı parçasını sürükleyip bırakma, toz kalkıyor. Onun yerine mauseun ucunda halı parçası varken resmin üzerinde sağa sola oynat:(

derya g dedi ki...

siscim sen basta halıyı kesmısmısydın kagıt almak ıcın eger kesebıldıysen sonra makasını ıyıce bıleyle ben cok uzun tuttum bıleylenmesı ıcın sonra kesebıldım

derya g dedi ki...

ee swen ıslatmıssın halıyıda farkında deılmıssın cal hehehe:)
bende basta yapamamıstım ama sonradan oldu

calculus dedi ki...

Sis sen kesip kağıt aldın mı?
Bir ss yapıp bana göndersene şu halden.

Duman dedi ki...

cal kağıt mı halı mı ne bilmem neyse onu şimdi aldım daha.hangi halin ss.ini istedin ki

Adin dedi ki...

meraba.. çok güzel oyunmuş. teşekkürler.kasaya kadar geldim ben de burdan sona yorumlarınıza bakcem:)

Duman dedi ki...

tchaikovsky imiş benimki.onun plağını bulmak lazım

Nağme dedi ki...

yaw bu mürekkebi yerine koydum tekrar alınmıyo ve kasa hala çıkmadı ya kesemiyom tarikh filan:((

calculus dedi ki...

Yeşil plakta çalan şeyi notaya dökmeye çalışıyorum şu anda.

derya g dedi ki...

bende bu arada sarı yesıl vede pembe plaklarda bısey calmıyo sızde de aynımı

Nağme dedi ki...

geri alınıyomuş ya

Ya delircem biriniz doğru dürüst anlatsanız bu adamı çıkartım meydan altındaki tarihleri nasıl silcem kasa çıksın diye çıkmıyo,bestekarıda bulamadım yaa:((

derya g dedi ki...

sis nota ısaretı cıkıyo tablonun ortalarında ben bı kac kez denemek zorunda kaldım zaten kesılmede deılde tablonun sol tarafı kıvrılıyo

Nağme dedi ki...

ay kestimm sonunda yaa ama tarihi silemiyom şimdide:((

derya g dedi ki...

onu bende yapamadım nagme tarıhı sılme ısını yanı

Nağme dedi ki...

yaaa desenize tablonun altındaki tarih silinimyo kime ait olduğu ipucunu veriyo thaikovsky miş benimkide

Duman dedi ki...

nağme tabloyu kes açılan yere bestecinin adını yaz

Nağme dedi ki...

deryaaacımmm tarihi silmiyon bu sewko ile sis'i vurmaya gidiyom
tarihi google yaz bak bakalım direkt çıkıyo hangi besteciye ait olduğu

sewko dedi ki...

offf yaa patronuma yakalanıom die telaş yapıp yanlışıkla kapattım oyunu :( yeniden başlıyorum yetişicem

Duman dedi ki...

pekiiiii bestecinin adını yazdıımız kutunun sağ üstündeki yere koyu renkl,i yere tıklaycaz de mi kasanın çıkması tablonun açılması için.neden olmuyo:((

derya g dedi ki...

ayy nagmecım ben bulmustum da kım oldugunu acaba bu tarıh sılınınce sıfremı verecek dıe dusundum de heheheh:)

derya g dedi ki...

sis ben bestecının kımlıgını yazdım sonra tabloya tıkladım yana kaydı belkı yanlısda hatırlıyo olabılırım yanı

calculus dedi ki...

Of be ..
Yeşil plakta çalan şeyi iyice dinleyin, onu piyonada çalmanız gerek. Ondan sonra o kitapların arasından düşen kağıtta yerleştiriyorsunuz notaları. SOru işaretleri çıktı. Tam sevdiğim şey, şifre:D
Bu arada notaları da vereyim: do-fa-mi-re-la-do

calculus dedi ki...

Ehehhe, soru işaretleri tamamdır.
Kasanın şifresi 4-2-2-5-6

Nağme dedi ki...

anaaaa şifre herkeste farklı galiba açılmadı kasam yaa:((

derya g dedi ki...

sanırım bu pıyanoyda calacagımız notalarda herkeste farklı:(

sewko dedi ki...

amanın bide piyano çalmayı örenioz bu yaştan sonra

Duman dedi ki...

cal bestecin kimdi?
arkadaşlar besteciniz kimse onun plağını dinlemek lazım

calculus dedi ki...

Kasadan aldığım spatula ile saksıdan ikinci anahtarı aldım.
Onunda da sağ çekmecen bir kağıt parçası ve kuş için yem aldım.

calculus dedi ki...

Papağandan aldığım çubuğu dolaba elbiselere tutturdum. Oradan bir kağıt aldım.Latince bir şeylerler yazıyor. Sis gel yardım et.

calculus dedi ki...

Besteci ve plakla alakalı değil. 6 nota çalan bir plak var, yeşil olan. O notaları bulmanız gerek.

Duman dedi ki...

bende pembe yeşil kahverengi sarı melodisiz cızırtı diğerlerinde müzik var

Adin dedi ki...

notalar, piyano tuşları numaralandırılıp yazılırdı eskiden.. ne güzel olurdu o zaman..

calculus dedi ki...

Discernit sapiens res, quas confundit asellus.

Bi de
ab exterioribus ad interiora

Duman dedi ki...

cal.cim bende yeşil plakta ses yok diyorum inatla yeşil plak herkesde diyorsun:)))
uçacam şimdi oraya sana kafa atmaya ama

calculus dedi ki...

Hemen çalmaya başlamıyor. Biraz dinleyin bekleyin. Yeşilde değilse de başkasında işte. Ama kesinlikle uzun uzun şarkı çalanlardan bahsetmiyorum . Herkesde farklı olabilir. O farklıysa notalar da farklıdır, o zaman tane tane anlatırım yapılanları. Benim verdiğimiz şifreleri denemediniz mi.
Bu arada dolaptan öyle bi şifre çıktı ki, kendime geldim.:D

calculus dedi ki...

İşte dolabın içindeki şifreli yerde yazan ve hemen altında kağıtta bulduğum şeyde yazan.
Tercüme için sise verdim.

Duman dedi ki...

assellus ne bilmiyorum
asellusu kargaşaya getirmek için olan akıllı durumu ayrıştırmak


Katletmeye exterioribustan saymaya başlama halinde ol

calculus dedi ki...

Aha, sopayla sağı solu dürtüklerken perdenin üstünden bir keman yayı (viyolensel de olabilir) aldım.
Hey gidi beee.

Duman dedi ki...

tamam latinceyi başka dile çevirince anlam bozulur da.bu ne bee

derya g dedi ki...

yaf cal senın betecın kımdı yaa valla ben dınledım de bulamadım bır turlu notaları

Nağme dedi ki...

off ya kafayı yedimm valla 464321 gibi bişey çalıyo ama olmuyo yaa bırakıyom ben:((

calculus dedi ki...

Nağme çalan şeyi direk şifre olarak girmeyeceksin. Çalan şeyi bulduktan sonra kitaplıktan alan kağıtta notaları yerleştireceksiniz. Ondan sonra soru işaretleri çıkacak.

derya g dedi ki...

ayyy ondaan yapamıyom bendekı bestecı tchaikovsky ondan olmuyo bestecısı benle aynı olan lütfen bulsun şifreyi heheheh:)
ben bulamıyomda sızden yardım bekllıyom hehe

Duman dedi ki...

cal alah tependen baksın.ters yazmışın doğru yazılışı bu sanırım

Res discernit Sapiens, quas confundit asellus. ...
bi adamın şiirinden.asellus da eşek anlamına geliyor:)))))
tam da senin eşeğe denk geldi:)

akıllı olan eşeği karıştıran problemi çözer gibi bir şey

derya g dedi ki...

kıss sıss sen buldunmu ıfreyı neden demıyon bızee

Duman dedi ki...

yok beee nerde bulayım şifreyi ara verdim ben.sadece cal.e çeviri yaptım.

derya g dedi ki...

ayy bende sevınmıstım ne guzel senınle bestecı aynı ya belkım bişey yapmısındır dıe ben aval aval bakıyom sayfaya heheh:)

Duman dedi ki...

ya derya,salak deme bana noolur da.notalarda 5 çizgi 4 aralık olur.bu nota kağıdı 4 çizgi 3 aralık.o yüzden mi yazamıyorum ben notaları acaba

derya g dedi ki...

siscim do notası cızgılerın alt tarafına yazılıyo ya bıde re tabı

Duman dedi ki...

derya sen nota kağıdını yapabildin mi?yaptıysan bi ss alıp yazsana link yapıp

derya g dedi ki...

ve hatta sıkıldım oyundan cıkıyom artık kıss eger bıtırırsen buraya yazda bakayım catlarım yoksam :P

calculus dedi ki...

Oh sarmamı da yedim, bitiririm bu oyunu, tabii geç kalmadıysam.

calculus dedi ki...

Ohh, dolabı da açtım..
İçeriye girdim, ışığı açtım. Bir keman aldım ama çalamadım. Bir fare geziyor. Hadi hayırlısı.

calculus dedi ki...

Ohh, içerideki soldaki aletin ucundan keman yayına sürmek için ufak bir kesenin içinden bir şey aldım (onun bir adı da var ama bilmiyorum). Sonra çalmaya çalıştım ama papağan gürültü çıkardı. Ben de üstünü bez ile örttüm. Kemanı çalınca kitaplığın üstündeki vazo yere düştü kırıldı, içinden kapı anahtarının birisi düştü.

Nağme dedi ki...

off call ballandıra ballandıra anlatmaa biz hala notalarda takıldık yaa:((((

ege dedi ki...

selamlar,
pianonun 10 tuşu mi sesi.ordan çıkarabildim notaları.belki yardımcı olur.müzikler farklı sanıyorum.benim müziğim:mi-la-fa-mi-re-do idi.notaları yerleştirince soru işaretleri çıkıyor.
yukarda notaların ikişer bağlandığını görüyoruz.6 nota var ancak ikişer bağlayınca o aralıktaki nota sayısını alıyoruz.5rakam oluyor.
örneğin:mi-la aralığı 4 nota.ilk sayı 4.ben de şifre 42256 çıktı.

calculus dedi ki...

12 tane kağıdı birleştirdim, üzerindeki notaları piyonada çaldım. Piyononun kapağını açtım. İkinci anahtarı da aldım. Odadan çıktım.

derya g dedi ki...

ayy dayanamadım yıne yazayım ege denızı senın bestecı kımdı once onu deyıver yoksa ben hepten sıyıracam

derya g dedi ki...

ayy yazının sonunu sonradan okudum:(
demmekkı cal ile aynı şifre var sende de

ege dedi ki...

derya notaları iyice dinle aynısını çıkardın mı yerlerine bak.10.nota mi ye denk geldi mesela.besteci tchaikovsk idi.

derya g dedi ki...

ayy ege denızı ben rast gele bastım galıba notalara muzık calmaya basladı arkada:( ama notaları hatırlayamadıgım ıcın yapamıyom

ege dedi ki...

plağını (yeşil olan)iyice dinle önce.sonra dene.mesela bir iki notanın yerini buldukça yaz.
dolabı çözemedim anlamadım:(