Exciting sea

19 Mart, 2008


değişk bir kaçış new***



Oynamak için tıklayınız

37 yorum:

Nağme dedi ki...

kayanın altından anahtar ve kapının önündeki yaratıklar birleşti tek oldu onları aldım

su dedi ki...

teleskopla uzaktaki balığı yakınlaştırdım.balık oldu.birisinide aldım.

Nağme dedi ki...

hehehe yüzen balığı büyüttüm patladı arkadan küçük balığı ve otun ordaki dalı aldım

ARWEN.C.S dedi ki...

pc im takıldı gene yeni açıyom daha bekleyin be yawww

b@nu dedi ki...

sopa mavi baluk sarı baluk teleskop ve anahtar bide kapının önündeki pembe böcüler

Nağme dedi ki...

ayy magara karanlık,gemide yanaştı ama sandığı alamadım henüz

ARWEN.C.S dedi ki...

balığı büyüttüm yakaladım sarı balık aldım başta kayadan anahtar bide pembe güneşleri topladım aldım

ARWEN.C.S dedi ki...

yaaa oyunum kitlendiiiiii öffff valla bırakçam artık bu bilgisayar sevdasını alamıyomda yenisini ııııı

Nağme dedi ki...

ya bu deniz kestanesi otu yiyo her seferinde yine çıkıyo ot orda

kırmızı dedi ki...

artık mürekkep balığı sandığın üstünde ikiside dibe battı

su dedi ki...

pembe yaratıkla denizdeki yosunun altındaki şeyi aldım

Nağme dedi ki...

kızz hülyaa ben kurtaramadım mürekkep balığını yaa nasıl kestin ipi

D a W S o N dedi ki...

Bitirdim nerde kaldiniz tam anlamadim ordan sonrasini yazayim?

kırmızı dedi ki...

yunus ağın orda mavi bişe bıraktı onu aldım mavi balığı tekrar aldım

su dedi ki...

mürekkep balığı sandığı getirip kumsala koydu

ARWEN.C.S dedi ki...

ya ben artık hiç oyun oynayamıyorum ya kitlendi oyun kaldırmıyo pc size kolay gelsin sanıyorum bana biyerden para çıkıncaya kadar oyun oynayamıcam sizle çünkü yeni bil. alamıcam çektiğim sıkıntıyı bi görseniz kırk kere yeniliyom kapatıyom açıyom olmuyo pc yi kapatıyom offf ağlıyo demeyin sakın valla doğrarımmm :)

D a W S o N dedi ki...

Arkadaslar bi tiyo verip chate geciyorum. Oyunun sonunu getirdiginizde biraktiginiz her seyi toplayip oyle gidin :D

kırmızı dedi ki...

ahada yaptım
inciyi açtım içinden inciyi aldım yerde duran inciye koydum

kırmızı dedi ki...

mürekkep balığını köpek balığı kovcaladı sandık phupp kumsalda ahantarla açtım bida anahtar verdi

kırmızı dedi ki...

anahtarı soktum ve çıktımmmmmmmmmm daha doğrusu eve girdim oyun bitti :) çok şekerdi ya

Nağme dedi ki...

yaw inciyi açmak için foka vermek gerekiyomuş ya aldım hepsini tekrardan

D a W S o N dedi ki...

1. Gunesleri yukari kaldirip hepsi 1 tane olunca alin.

2. Kayanin altindan anahtari alin.

3. Denizin dibine ilk geldiginiz yerdeki otu elinizdeki güneş gibi seye yedirin. Arkasindaki sopayi alin.

4. Ayni ekrandaki baligi alin ve arkadaki baliga tiklaya tiklaya yaklastirip elinizdeki güneşe yedirin.

5. Bir sag ekrana gecin. Yerden teleskopu alin. Deligi deynekle kurcalayip yengecin ipi kesmesini saglayin ve murepket baligini salin.

6. Bir sag daha yapin. Kopekbaliginin altindaki magaraya girin. Elinizdeki isik baligini yakin ve oradaki midyeyi alin.

7. Suyun ustune cikin. Teleskopla gemiye tiklayin. Yunusa mavi baligi verin ve ahtopata tiklayin gemiyi batiracak.

8. Asagi inin. Ahtopotun ordaki mavi baligi alin. Saga gidin ve yunusa tiklayin muretkepi dagitip inci vercek.

9. İnciyi ve midyeyi yukaridaki fok baligina verin. Size kiracak ve midyeyi buyutun icinden inciyi alin.

10. kopekbaliginin oldugu yerdeki midyeye inciyi koyun kopek baligini kovun... sonra gittigi yerden tekrar kovun. Ahtoputu cekecek.

11. Kasayi anahtarla acin.. Gidip kapiyi acin ve oyun bitti.