T's Room 3

19 Mart, 2008


daha önce oynadığımız oyunun devamı new***



Oynamak için tıklayınız

18 yorum:

Nağme dedi ki...

hahahaha yaaa duvardaki düğmeye bastımm yatan adamın kafasına yukardan bişey düştü ya:))))

Nağme dedi ki...

yerdeki dergiye tıklaya tıklayaa ateşe geldi ve yandı

Nağme dedi ki...

ateşin ordan ucu iğneli çuuk aldım,ateşteki kazan hopladı zıpladı kapağı havaya uçtu.

Nağme dedi ki...

ucu iğneli çubukla çekmeden çıkan adamın balonunu patlattım

Nağme dedi ki...

ateş yanınca cam kırılmıştı ordaki asılı eldiveni aldım onunlada ateşteki yemeği aldım pilav

Nağme dedi ki...

fare deliğinden fare çıkarken ordanda adam çıktı yaa:)))

b@nu dedi ki...

Jinx Episode 1 - A Dark and Stormy Night BU OYUN ARŞİVİMİZDE VAR O YÜZDEN YÜKLEMİCEMMYENİ DİYE HERKEZ YÜKLEMİŞŞ:)))))

Nağme dedi ki...

kitaplığın üstündeki anahtarla alt raf açıldı icinden kutu çıktı

calculus dedi ki...

Oyunun kendi garip atmasfori yetmiyormuş gibi çekmeceden ve minderin altından adam çıkıyor.
Hadi hayırlısı.

Nağme dedi ki...

eee napimmm banuşş kız delü delüü oynuyomm kimse yokk:(((

Duman dedi ki...

ben oynayıp bitirdim.takılan olursa yardımcı olurum.ama çok kısa ve basit:)

Nağme dedi ki...

enee pilavı kutuyla böldüm nasıl iş bilmiyom ya onuda tepsiye koydum hasta adama yedircem şimdi

Nağme dedi ki...

basitmiş hakkat yaa bitti:))
Adama verdim yemeği ayakkabılarını verdi oda onuda yerdeki mindere koydum çıktımm

calculus dedi ki...

Bu serinin diğer oyunları da bi manyak.
Ayakkabıları yastığa koydum bitti.
Oradaki kasayı açmayacak mıydık daha?

yüksel dedi ki...

yerdekı dergıye devamlı tıklayarak atese yaklastırın. yansın.

ates sonunce yerdekı nesneyı alın

duvardakı dugmeye basın

kırık camdakı eldıvenı alın

eldıvenle atestekı yemegı ve adamın basucundakı kureyı alın

kure ve atesten aldıgımız nesneyı bırlestırın

rafın ustunden anahtarı alın

anahtarla rafın en altını acıp altın rengınde bır saklama kutusu gıbı sey alın

yemegı about ıtem yapıp uzerıne saklama kabı gıbı olan nesneyle tıklayıp 3 parcaya bolun

duzelttıgımız kureyı about ıtem yapıp 3 parca yemegı uzerıne koyun

yemek tabagını adama verıp ayakkabı alın

ayakkabıları yastıgın uzerıne koyun