Pow Escape

29 Nisan, 2008


oda oyunu mu ne :)))new***



Oynamak için tıklayınız

15 yorum:

Adlı dedi ki...

siyahlı karıdan erkek resmi wapitiden şie icki aldım:D

Sis dedi ki...

resim ve içkiden sonra en arkadaki adama gittim resimi verip adamı suya ittim anahtar verdi.

Sis dedi ki...

dışarda warehouse a gidip nöbetşiye içkiyi verdim içti anahtarla içeri girdim.ışığı yaktım.dipten silah ve bıçak aldım.öndeki kitaptan harita aldım.harbour tekneye para ve harita verdim parayı nerden aldım fikrim yok botla beni karşıya götürdü

Sis dedi ki...

camp 1 dışardaki nöbetçiyi bıçakla içerdekini silahla öldürdüm.

ay ne yavaş yürüyo bu herif

Sis dedi ki...

ordan füze gibi bi şey aldım.onla camp 2 deki bataryayı doldurup nöbetçi kulubesini patlattım

ege dedi ki...

sis,ben çok dolandım bu oyunda adama resim veremedim.başka bir tuş falan mı var?

Sis dedi ki...

camp 3 bıçakla benzin deposunu deldim silahla ateş edip kamyonu patlattım.adam ya hayalet ya da diğerleri asker deil:))

camp 4 içerde mal gibi bekleyen askeri kapının ordan vurdum

camp 5 parmaklıklara ateş ettim adamlar helikoptere bindi bitti

Sis dedi ki...

egedeniz:space tuşu interactif tuş onla item alıp ver

ege dedi ki...

olmuyor sis,resmi,içkiyi aldım yüklendiğinden beri deniyorum olmuyor,baştan başlatıp bakayım

Sis dedi ki...

resmi ve içkiyi alabildiysen oyun takılmıştır.bi de bazen tam yerinde durman önemli sanırım.mesela telsizle konuşan adamı anca kapının ordan vurabiliyosun gibi.ama yön tuşları ve space sadece

ege dedi ki...

beceremedim hayret bir şey,yarın bakayım sakin kafayla.
sağol sis,iyi geceler...

ege dedi ki...

ya dayanamadım biraz daha uğraştım,i tuşu itemi açıp mause ile seçmem gerekiyormuş vermeden önce.
kapalı gözle bu kadar oluyor:)))

ege dedi ki...

bitti...kamyonu yeşilliklere doğru gelin öyle vurun.
teşekkürler sis...