Escape Tomato

02 Mayıs, 2008


Yeni bir oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

49 yorum:

Sis dedi ki...

6 tane sepze buldum.köşedeki saksılık gibi şeyde mısır var içinde de renk sıralaması ama alınmıyor

ZUZU dedi ki...

boleee nedimm lahanami bisey iste aldimm misiri alamadim ama sarimsak biber bisidaha aldim sogan biberr adimm

Sis dedi ki...

duvardaki patlıcan ve havuçta havuca tıklayınca altında havuç yazıyor:)

Sis dedi ki...

evt yatağın altındakiyle 7 oldu.ee manav mı açcaz:))

ZUZU dedi ki...

:S duvardaki catlak yere tikladim yine oyuna baslamak zorunda kaldim

minnci dedi ki...

perdeye tıkladım camda bir götüntü çıktı ona tıkladım dışarı çıktım bilmiyorum bittimi

Sis dedi ki...

serapy hoş geldin.herhalde yanlış bitiştir o yaw.
8 sebze oldu kapıdaki tahtaları sökmeyi başarırsak oraya koyacaz sanırım 8 kutucuk var

ZUZU dedi ki...

1 itemim bos ama onu bulamadim hala ki kaldiki ne yapicami bilmiyorum

Sis dedi ki...

hah mısırdaki renk sıralaması
kırmızı
mavi
yeşil
turuncu
sarı
mor
duvardaki havuçlu tabloda kırmızı noktaya patates yerleşti

Sis dedi ki...

kırmızı patates
mavi soğan
yeşil cucumber
turuncu paprika
sarı lettuce
mor olive

ZUZU dedi ki...

ciktim ama ne olduu bole mi bitiyorr domatesimm kosturuyorr saga solaa

Sis dedi ki...

elimde sarımsak ve lahana kaldı tabloya koymadığım.ama o tablo ne işe yarayacak çözemedim daha

Sis dedi ki...

nasıl çıktınız.ben kapıya tomata yazınca bir şey olmadı

Sis dedi ki...

koyduğum sebzeleri geri aldım bir kısmı kayboldu.

minnci dedi ki...

sis bende seninle aynı yerdeyim çıkamadım.Bir kere camdan çıktım ama yanlış çıkış oluyor.

minnci dedi ki...

gene perdeye tıkladım camdan çıktım.kapı açıldı.

Sis dedi ki...

ceren akıl verdi.kapıya tomato yazıp tahtayı epey bi tıkladım .zuzuya olduu gibi domates koşturmaya başladı ve sanırım bitti

minnci dedi ki...

Kapı açılınca domates gene içeri giriyor.Böylemi bitiyor anlamadım.Şifre girmeden çıkmış oldum.

ege dedi ki...

lahana duvardaki çatlağı kapatıyor,sarımsak torbaya giriyor

Sis dedi ki...

tekrar başlattım lahanayı da duvarda sağ üstteki çatlağa koydum.ne tuhaf oyun yaw

ege dedi ki...

ya bi de havucun altında a harfi işaretli.onu da bir şifreye katmamız gerekiyor sanırım.

Sis dedi ki...

saol egedeniz sarımsak için.ama yine aynı bitti.domates koşturup içeri girdi yine

Sis dedi ki...

şekerler bir de nordinho oynuyor.onlar da bizle aynı durumda.

ege dedi ki...

bir item yok ben de.şifreyi de yanlış mı giriyoz ne?sepetteki sebzeleri mi kullanıcaz acaba?havucun a sı da var.

ege dedi ki...

şifreyi girince yeşil yerden anahtar gelcek galiba.bi çözsek şunlardan önce.
sis sepettekilerin ingilizcesinden bişi çıkar mı?

Sis dedi ki...

şunu denedim.sebzelerin yanındaki topları saydım.renk sıralamasına göre top sayılarını yazdım.130385 yazdım kapıya. ama yine aynı son

Sis dedi ki...

şimdiii yatağın içinden biberi almadan yatak örtüsünü açmak lazımmış orda da o toplardan var

Sis dedi ki...

ya renk sıralamasına göre de tomato yazısına görede top sayılarından şifre yaptım ama bir şey değişmedi

Sis dedi ki...

kopya çektim şifre pickle imiş.nordinhoda megipoland yazdı şifreyi.

Sis dedi ki...

şifreyi yazdığımız yerden bir kilit geliyor.ve kapıdan çıkmak yerine sebzeleri içeri kilitliyoruz

Sis dedi ki...

şifrenin mantığı şu.renk sıralamasına göre yerleştirilen sebzelerin yanındaki top sayısına denk gelen harfi alıyoruz

ege dedi ki...

sağol sis.
bağlantı kurayım dedim ama k harfi hiç yok sebzelerde.
bir dahakine umarım biz önce buluruz:)

Sis dedi ki...

reca şekerler.kopyaya da saol demeyin:)))
bi dahakine biz yapacaz eminim.nasılsa tüm sitelerden önce başlıyoruz oynamaya.fark atacağız:))

ege dedi ki...

çok üzüldüm şimdi meğer şifreyi neredeyse çözmüşüz.ancak yanlarındaki bezelye tanelerini sayarken renkli olanları katmamıştım işin içine.
pickle yi bulmak işten bile değildi.
tüh diyorum inşallah bir dahakine.

en azından bu sebzelerden olsa olsa turşu olur deseydik bile olacakmış:))))

Nağme dedi ki...

hahahaha amma tuhaf oyundu ya,şifre için sağolun arkadaşlar:))