Secret Society Strawberry Cocktail

29 Nisan, 2008


japon japon new***


Oynamak için tıklayınız

15 yorum:

b@nu dedi ki...

pyuna başlamak için sağ altta pasword çıkıyo ordaki fareye sağ klik yapıp play yapın sonra çıkan ekranda içkiyi içip oyuna başlayın:)))

b@nu dedi ki...

kutuların en altındakinden kırmızı kitap--- içinden sssc kartı aldım

b@nu dedi ki...

duvardaki panoları açtım ve siyah 8 sarıı 1 bilardo topum oldu bu arda duvardaki yazıdaki i harfinin noktasına bastım çapraz parmaklık açıldı

b@nu dedi ki...

sandalyeyi öne doğru çekin ve üst yukarı tıklayın yeşil topu çıbıkla alın sonra açılan kapıya kitapta yazdığı sırayla 586 yazıp girin stage 2 deyiz

bu bölümede başlamak için ortadaki yeşil yerin üstüne doğru yeşil topu takın ve bir dolu kapı sizi bekliyor.

ben ilk olarak sol ilk kapıya girdim tornavidayla açılan yer var onu açtım tıkladım öldüm siz yapmayın:)

tab tuşu kullanılıyor size yardım cı olabilir
benim çıkmam gerkiyor devam edemiyeceğim kolay gelsin...

sebnem dedi ki...

viyolensel kutusunun arkasından 2 yazan mavi bilardo topu, sağda kutuları çektim kırmızı 5 yazan bilardo topu, camdan aldığımız demir çubukla sandalyenin lduğu ekranda yukardaki yeşil 6 yazan topu alıyoruz,kutuların içinde kırmızı kitap var sayfalar biraz tıktıklayınca çevriliyo içinden bi kart aldım bakınıyorum banu inatla okumucam :D

sebnem dedi ki...

ayıcığın kulağından tutup arkasını çevirdim sanırım tornavida aldım , DUVARDAKİ panoları açmak için bi süre yırtındım vida yerlerini değil direk çizgiyi tıklayınca biri açıldı siya h8 top aldım, diğer panodanda sarı 1 aldım

sebnem dedi ki...

kitapda yazan renklere göre orange black ve green toplar kavuniçi siyah yeşil 586 şifre bu , duvardaki kırmızı yazının i harfine tıktıklaım banudan kopya çektim :( parmaklıklar açıldı ıd card ı geçirmeye çalıştım olmadı meğer hemen yanında tıklamak gerekmiş şifre girilecek yer çıktı oraya bilmem neden banudan kopya çektim yeşil topla tıkladım 586 yazdım stage 2 deyim

sebnem dedi ki...

öldüm öldüm sıkıldım duvarda topların olduğu resimler var sarı olanı yerleştirdim ve boom öldüm yapmayın sakın :D