Snake Room Escape

01 Mayıs, 2008


Sakuradan yeni oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

14 yorum:

Sis dedi ki...

başladım kanapenin arkasından metal çubuk yatağın altından spatula bi de bir kağıt buldum yerde I yazıyor

Sis dedi ki...

piyanonun arkasından büyüteç ön tarafından üstünde yılan simgesi olan daire

Sis dedi ki...

metal çubukla piyanonun sağındaki şeyin altındki kağıdı aldım T yazıyor

Kübr@ dedi ki...

komidinin altında bi kağıt var demir çubukla alınıyo üstünde A harfi var

Sis dedi ki...

saatte A--E yazıyor kolduğa da büyüteçle bakınca A__ kare

öykü dedi ki...

piyanonun arkasından büyüteç ve altındanda yılan resimli yuvarlak koltuğun arkasından çubuk yatağın altından spatula ve arka tarafından kırmızı el feneri gibi bişey aldım piyanonun yanındaki komidinin altından kağıt çubukla alınıyor el feneriyle laptopun yanındaki kutuya bakınca bir kağıt daha alınıyor elimde A T I harfli kağıtlar var ve onları kapıya koydum şimdilik bu kadar

Sis dedi ki...

spatulayla saate yaklaşın 4 rakamı hizasında duvardan X alın

Sis dedi ki...

kapıya taxi yazdık saatte a-e yazıyor yani texi anlamlı sözcük exit laptopa girin exit şifre

Nağme dedi ki...

Çok kısa bir oyunmuş,ayrıca Laptopa EXIT büyük harfle yazınca kabul ediyor