Azada

11 Şubat, 2008

Eğlenceli ve farklı bir nesne bulma oyunu. Yüklenmesi uzun sürebiliyor.


16 yorum:

ωαριтι dedi ki...

ene yandaki kağitlara tıkladım boru gibi bişiler çıkktıııı

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

banyoda küvetten aldığım firketeyle paneli açtım
sol duvardaki borudan aldığım açma kolu ve dirseği açtığım panele yerleştirdim kolu çektim
buharda çıkan şifreyi kutuya girdim başka bölüme geçtim
bolca vanaların olduğu bi ekrandayım tırmalıyorum

h@m@lı merwe dedi ki...

ben oyuncakçı dükkanını bitirdim.çok güzel bi oyunmuş..

b@nu dedi ki...

oyuncakçıdaki anathar mı jasminex eğer oysa trenin son vagonunda

h@m@lı merwe dedi ki...

oyuncak dükkanı:
1-nesneleri bulalım:kerpeten tezgahta,tren şifreli dolapta,raylar şifreli dolapta,tabanca tezgahta
2-tabancayı al.cama ateş et.camda şifre çıkıcak.şifreyi dolaptaki şifre yerine yaz.
3-dolap açılınca ray al.
4-kerpeteni tezgahtan al.
5-kerpetenle şifreli dolapta kutulardan birini kes.
6-treni al.rayları ve treni camın ordaki yerlerine yerleştir.kırmızı buttona bas.tren yüricek ve anahtar getirecek anahtarı al.
7-kasayı anahtarla aç yeşil şeyi al.
bitti...

h@m@lı merwe dedi ki...

tahtalar:
tahtalı bölümde amaç sarı renkli tahtayı sağ taraftaki boşluğa denk getirmek.bunu tahtaları hareket ettirerek yapabilirsiniz.

h@m@lı merwe dedi ki...

borular:
boruları su gidicek halde yerleştirin.kırmızı vanalı olanlardan sonra boru koymayın.yani su orda durucakmış gibi düşünün...