D's Room Escape 3

15 Şubat, 2008


Yeni bir oda oyunu.
(Canım Su arkadaşımıza teşekkürler)


82 yorum:

su dedi ki...

ufoyu sağa sola oynatarak 3tane para ve bir kablo aldım

Senay dedi ki...

su 3 para ve bir kablo buldum bende ama başka bişi yapamadım :)

su dedi ki...

perdeyi ve penceri açınca bir kablo alıp yerine taktım.d.dolaptanda bir para aldım.

Senay dedi ki...

pencerenin perdesini açıp bir para daha aldım ve birde kablo

Senay dedi ki...

suuu bablooyu takınca rengarenk yanıyo dönme dolap . sağdakilerden birinde yeşil adam çıkıyo. odamı tıklayıp al daha sonra solda ufodan çıkan kocaman adamın kafasındaki aynı figüre koy ve adamın bacaklarının arasından kapı açılıyor başka yere gidiyoz

Senay dedi ki...

gittiğimiz odada sürgülü kapıların ortadakinin arkasından bir para daha aldım. sol taraftakinden de muz. muzu almak için ufonun olduğu odadan aldığımız ipli şeyi kullandım muz düştü ve aldım

Senay dedi ki...

sürgülü kapılarda karşıdaki evin en üst katında da yıldız gibi bişey var tıklayın sonda sağ kapıyı açın orda. japon silahlarından biri var alınıyor.
sol taraftaki odadanda bir sürü para aldım raftan 13 tane oldu

su dedi ki...

sağ kapıdanda rüzgar gülü gibi bişey alınıyor.

Senay dedi ki...

daha sonra muzu sol kapıdaki tabağa koydum eve maymun girdi.
sol odada duvardaki bayrağı o japon silahıynan kestim bir mekanizma çıktı tıklayınca da soldaki dolap açıldı :D

Senay dedi ki...

dolabın çekmecelerinden renkli bir şey aldım lolipopolabilir.
bir tane ok ucu gibi silah ve bir tane daha para vardı çekmecelerde

Nağme dedi ki...

kolay gelsin hanımlar bitirdinizmi bende gelmiştim ama geç kaldım galiba:((

Senay dedi ki...

hoşgeldiniz nağme esra bişi yapamadım daha orda kaldım bitmedi daha nağme korkma :)

su dedi ki...

maymunun olduğu yere son silahı tıklayınca yer açıldı .içerisi karanlık..

su dedi ki...

aşağıda solda beyaz bir yer var.tıkladım karşısı açıldı.kapı gibi bişey var.

su dedi ki...

kapının yanındaki düğmeye basınca kapı kırmızı oldu.5 tane daha para ve tornavida aldım.

esrasel dedi ki...

o karanlık yerde ekranın ortasında kapı çıktı renleri yapıyorum şimdi yeşilden tornavida çıktı, kırmızıdan ve sarıdan para aldım

Senay dedi ki...

evet su belki yüz kere tıkladım olmamıştı sen dediğinde açıldı yer :)
ama içerde duvarda bir kapı açtım ilerde bir kapı daha açtım başka bişi olmadı

su dedi ki...

sarı renk yapınca 5 adet daha para verdi.renkleri değiştirip kapıyı açtıkça değişik itemler veriyor.geri çıktım

sewko dedi ki...

slm arkadaşlar bende size katılıyorum umarım çok geç kalmamışımdır..

Senay dedi ki...

sonra geri geldim karanlık odada üstte bir yer var tornavidaynan tıklayınca maymunun yanındayım :)

Senay dedi ki...

hoşgeldin sewko yetişebilirsin bence. sona ne kadar yalınız bilmiyorum :)

su dedi ki...

karanlık yerde yukarıda bir beyaz çizgili yer var.oradan pembe bir odaya girdim

Senay dedi ki...

o dönme dolapta renkler yine çalıştı ama ben bişi yapamadım

Senay dedi ki...

suuu bende de var ama ben ordan geri geldim pembe odayok bende hüüü:(

Senay dedi ki...

kapıyı mavi olarak yapınca pembe odaya geliniyor. kapıyı mavi yaptım ve geri gelip tavana tıkladım pembe odaya geldim :)

su dedi ki...

tornavida seçiliyken kapıda kapalıyken yukarı tıklayınca pembe odaya geçiliyor.

Senay dedi ki...

pembe odada sağda tornavidayla deliği açtım hamsterların ordan para aldım. duardaki kapının orda pembe bir kare var onu yukarı kaldırdım sürüklenebiliyor.
orda elimdeki para sayısını yazdım 29 dedim yukarı oku çıktı. daha fazla para lazım galiba :)

su dedi ki...

pembe odanın sağ tarafındaki yeri tornavidayla açtım

Senay dedi ki...

o hamsterları açtığımız kapının arkasında da var para 34 param var ama hala yukarı diyor.

su dedi ki...

sayıları az veya çok yazmana göre ok seni yönlendiriyor.

sewko dedi ki...

yetiştim sizeeee:)
32 tane param oldu ama şu rakamı yazacağımız yeri bulamadım...

Senay dedi ki...

ben artık o odaya giremiyom suuuuu :)))
hangi rengi denediysem olmadı pembe oda benim için bitti :)

su dedi ki...

bide şifreli yerin yanındaki beyaz çubuğu çektikçe yukarı çıkıp duruyor ama bişey olduğu yok

Senay dedi ki...

sewko hamsterların solunda ki dolabın hemen yanında biraz yukarda küçük pembe bir kare var
tutup sürükle onu göreceksin.

Senay dedi ki...

hüüüüüü :((( ben pembe odaya giremiyom bidaha :((( ben asker alamıycammm hüüü:(

su dedi ki...

o garip asker kılıklıyı pembe kapıya yerleştirdim.açıldı..çerde resimler şifreler var

Senay dedi ki...

olmuyo suu her kapıyı açık ve kapalı denedim her rengi olmuyo hüüü:(
sen o elindeki admaı diğer adamların üzeinde dene :)neyse artıko :D

sewko dedi ki...

212 oldu bendede
deneyerek bulunuo
askeride kırmızı kapıya taktım kapı çıktı ama

sewko dedi ki...

ya bu pembe odadaki gri kapak gibi yerde bişey yapabilen varmı

sewko dedi ki...

derken o gri yerden para aldım sadece gri yerde mausunuzu dolaştırınca o beyaz yer yavaşça siyah oluor ve altından para çıkıyor

su dedi ki...

sewko dediğin yerde çubuk yukarı çıkıyor ama geri iniyor..

sewko dedi ki...

pembe kısma hiç çıkmadan sadece gri yerde mausu gezdirince o beyazlıın içindeki siyah seviyesi artıyor ve sonunda açılıyor

sewko dedi ki...

öbür odada bi bayrak altında bide bi yazının altından altın buldum ama tıkandım başka bişey olmuo

Nağme dedi ki...

benmdede 65 oldu şifre pembe odadan burda kaldım aldım askeri

Nağme dedi ki...

kanada bayrağından ve ilk baştaki bayraktanda para aldım

sewko dedi ki...

aaa şekerle hintli heykeli gibi şeyin altındaki mavi kapıya tıkladım açıldı bana bal verdi

su dedi ki...

sewco şu beyaz çizgiyi ben yukarı çıkaramıyorum:(((((

Nağme dedi ki...

su cum orda mauseyi döndür gri yerde pembe duvara değdirmeden

sewko dedi ki...

balla ayının altındaki kapıyı açtım bi dal verdi onunlada pandanın altındaki kapıyı açıp para aldım ve şimdi hiç bi itemim kullanılabilir halde değil:(

Nağme dedi ki...

onuda pandaya verdi bana para verdi burda kaldım yine şu anda 45 param oldu

sewko dedi ki...

şimdi em sağda mısır şeysinin aLTINDALİ yazıyı kaydırınca koyunum oldu:)

sewko dedi ki...

koyunla pandanın kapısını açtım deve aldım onunla mısır şeysini açtım top aldım
onunlada soru işaretli yeri açtım

Nağme dedi ki...

kuzuyu koalya verdim deve,deveyide mısır heykeline verdim topum oldu

Nağme dedi ki...

toplada soru işaret olan yere tıkladım ermiş bir adam çıktı kırmızı anahtarı aldım kapıya tıkladım bitti:)))

su dedi ki...

bu arada şifre gibi balda herkezde farklı kapıdan alınıyor.ben capondan aldım balı...

esrasel dedi ki...

kırmızı anahtarla çıkarsak end 2 oluyo.
50 para toplayınca mavi anahtarla çıkıyoruz end1 oluyo.
birdeeee pembe odada saatle oynayınca 9-12-6-3-12 sırayla basıyoruz saat düşüyor ve levye alıyoruz. o levyeyle ilk odaya dönüyoruz dönme dolabın orda yerde bi çizgi var ona tıklıyoruz ve sanırım ahtopot o bize tşk diyo ve anahtar veriyo. ve yine 50 parayla aldığımız anahtarla çıkarsak alien end oluyo.
3 sonla oyun bitiyooo :)