Escape 7 Doll

12 Şubat, 2008


Yeni bir oda oyunu.


69 yorum:

su dedi ki...

3 tane kedinin büyüğünden baston aldım.about itemle kanca şeklinede gelebiliyor.uzun halindeyken koltuğun altından onunla bir puzzle aldım.3 tane bebek buldum.ama asıl bulmamız gerekenler onlar değilmiş.

yüksel dedi ki...

sapka bastonum var. 3 tanede matruska gıbı bırsey aldım. ama ıtemlerın sag alt kosesınde sayı olarak belırtılıyor yanlızca

su dedi ki...

bastonu küçült.koltuğun sol köşesinde bi koyuluk var.oraya tıkla.bir bebek daha veriyor.ama bunlar bulmamız gerekenler değil.

yüksel dedi ki...

puzzle parcalarını yerlestırınce ısıgı kapatıp puzzle tablosuna bakınca sıfre var.

su dedi ki...

altı çizgili üçgen,yıldız ve yuvarlak bendeki..

yüksel dedi ki...

cdyı bılg. takıp oyun oynadım 210 puan kazandım tebrık ettı ama bırsey yok

yüksel dedi ki...

nasıl olduysa tvnın alt sag cekmecesı acıldı ve para aldım. parayı makınaya attım kurabıye verdı

su dedi ki...

5 adet bebek oldu ama..gerçeklrini henüz bulamadım.

su dedi ki...

tvde oyun oynadıktan sonra alttaki çekmece açıldı ve para verdi.

su dedi ki...

çıkan parayla kırmızı kutudan bi kurabiye aldım.about item yaptım.poşet açıldı.

yüksel dedi ki...

kum torbasının yanındakı dolabın altında da kıtap varmıs

su dedi ki...

karton kutunun arkasında bir fare deliği var.kurabiyeyi oraya koydum.fare geldi ve anahtar verdi.

su dedi ki...

anahtar yeşil yaratığın yanındaki dolabı açtı.şifre girilecek.

yüksel dedi ki...

koltugun altında ve saatın arkasında puzzle parcaları

su dedi ki...

yerya saattekini bastonun kancalı haliyle alıyorsun

bozo dedi ki...

puzıl biri kotuğun altında biri saatin arkasında ikiside şemsiye uzunken alınıyo

su dedi ki...

bastonu büyük duruma getirince tv nin arkasındada bebek var

deniz dedi ki...

Işığı kapatınca puzzlede farklı işaretler çıkıyor.

su dedi ki...

kitabı son sayfasına kadar açın.üzerine şifreli yerden aldığım şeyi koyun.bazı harfler çıktı.g-h-s-t

su dedi ki...

ghost hayalet demek ama...şifreli yer harf kabul etmiyor..

su dedi ki...

portakal rengi kutunu içindeki toplar sağa sola gidiyor.ama pembe olanın da ucu kıvrılıyor.

deniz dedi ki...

şapka hat - puzzle da dog var. her sembol o harfleri temsil ediyor sanırım.

su dedi ki...

bide koltuğun sağ ayağına tıkladım.yakınlaştı.tekrar tıklayınca bir kutu daha var orda..2 tane bebek te ordan aldım.10 oldu

deniz dedi ki...

Ghost olunca sıralama o sembollerle pembe oyuncak çıkıyor, kapının önündeki ağlayan aslancığa veriyoruz ve bitiyor.

su dedi ki...

iyide..hani 7 adet bebek bulacaktık?gerçek olanlarını...

deniz dedi ki...

Su canım oyun bitince puanlama verdi bana. Belki puan artırmak içindir bebek sayısı.

deniz dedi ki...

Birde canım görmüşsünüzdür belki ama raftaki çerçevenin kenarında da bebek vardı.

bozo dedi ki...

saksıdan iki bebek alıyoruz. koltığun sağında bi bebek var

su dedi ki...

ben yinede şifreyi yazayım:içiçe iki yyuvarlak-üstü çizgili üçgen-yıldız-çarpı-içi boş yuvarlak

yüksel dedi ki...

hangı sıfrelı yerden ıtem aldınız. bende nıye yok

su dedi ki...
kitabı son sayfasına kadar açın.üzerine şifreli yerden aldığım şeyi koyun.bazı harfler çıktı.g-h-s-t

deniz dedi ki...

Rica ederim Esra'm asıl sizin elinize sağlık sayenizde bende bitirdim.

esrasel dedi ki...

madman kitabın son sayfasını aç şifreli dolabın altından aldığımızı o sayfaya tıkla g-ho-s-t şifre veriyo. dog ve hat harflerini uyguluyoruz. s deneme yanılma ile buldum ben.

su dedi ki...

toplam kaç bebekle bitti oyun?baston hala aktif.acaba daha varmı bebek?

deniz dedi ki...

H ters üçgen üstünde teğet çizgi var sivri uçta bozocum

bozo dedi ki...

G= içi yuvarlaklı sıfır
H=boş yuvarlak
O= yıldız
S= X
T= üstten çizgili üçgen

bozo dedi ki...

merci yerya yazdıkdan sonra anladım ben ters yapıyomuşum

Nağme dedi ki...

biblo bebekler
1,koltuktaki yastığın altından
2,yerdeki kutunun içinden
3,kilimin üstündeki büyük kedinin arkasından bastonu alıp,about itemle kçültün ve koltuğun sol yanını kesin orda
4,bastonun ucuyla yeşil kum torbasının altını kesin çıkan anhtarlada kapının yanındaki resmin arkasındaki yeri açın,ordan çıkan cd'yi hard diske takıp ekrana tıklayıp oyunu oynadıktan sonra sağ alt çekmeceyi açın orda
5.şapkayla saksıdaki çiçeği iyice tıklayın saksının üstünden çıkıyor
6.ve7.koltuğun sağ tarafına tıklayın yakınlaşıncada ayağının oraya tıklayın sağ yanındaki minik kutucukların arkasında
8.tv'nin arkasında bastonla alınıyor uzun haliyle
9.saksının arkasında
10.fare deliğinde bastonun uzun haliyle alınıyor

910 puanla bitirmişim:))))