Brother's Room

11 Şubat, 2008


Yeni bir oda oyunu.
İyi eğlenceler...

Oynamak için tıklayınız

10 yorum:

esrasel dedi ki...

kapı kulbundan büyüteç, masanın sol çekmecesinden tornavida, kitaplıktan bant, pencereden maket bıçağı aldım.

esrasel dedi ki...

maket bıçağıyla yastığı kesip anahtar aldım. bantla kapının yanındaki tabloya tıklayıp resmi düşürünce tornavidayla açtım çekiç aldım.

esrasel dedi ki...

çekiçle kitaplığın ortasındaki sopayı alıyoruz. kitaplığın arkasında daha önce alamadığımız parayı sopayla alıyoruz.

Aylin dedi ki...

Kapıdan büyüteç,masanın tekli gözünden tornavida,kütüphaneden silindir,penceredende maket bıçağı aldım.Bıçakla yastıktan aldığım anahtarla masanın çekmecesinden cd aldım.Cd yi b.sayara taktım yine japonca bişeyler çıktı.Silindirle kapının yanındaki resimden çekiç aldım.Çekiçle kütüphanedeki sopayı alıp onunlada kütüphanenin arkasındaki parayı aldım.Parayla tabureyi kazıdım şifre çıktı.713193Büyüteçle çekici aldığım yere bakınca sayılar var.Şifreyi b.sayara girdim,984 = yazıyor.1624 ü yazıp kutudan anahtarı alıp çıktım.

esrasel dedi ki...

masanın önünde taburedeki patlıcana tıklayınca yere iniyo. taburenin üstünü parayla kazıyoruz ve pc nin ilk şifresini alıyoruz.

esrasel dedi ki...

büyüteçle çekici aldığımız yere bakıyoruz ve sayılar var. pc nin 2. şifreside burdan çıkacak ama takıldım burda :S

Nağme dedi ki...

taburenin üstünü parayla kazıp şifreyi alın,bilgisayara girin başka şifre istiyor oda
984=1624 yani 16 saat 24 dk.eder

820=13 saat,40 dk.
290=4 saat,50 dk.
30=30 dk.

masanın üzerindeki anahtarı alıp kapıdan çıkın.