The Legend Room

14 Şubat, 2008

Yüklenmesi uzun süren sanırım eski bir gotmail oyunu.


16 yorum:

Duman dedi ki...

koçtuğun üzerinden bir kürek kitaplıktan bir büyüteç aldım

Duman dedi ki...

kürekle kahve çuvalını eşeledim metal içi oyuk bir disc aldım

Duman dedi ki...

üstünde yerküre olan çekmeceli şeyin arkasında anahtar vara ama alınamıyor henüz

Duman dedi ki...

masadan haritayı aldım.büyüteçle yerkürede ethiopia ya baktım

Duman dedi ki...

masaya yaklaşınca duvardaki düğmeden ışığı kapattım aldığım ampulü lambaya taktım.

Duman dedi ki...

pc şifresi LEGEND küreye büyüteçle bakınca gördük

Duman dedi ki...

ceketin arkasından haritanın öbür parçası çıktı birleşti

Duman dedi ki...

ışık açıkken haritayı masanın arkasında duvardaki çerçeveye astım.ışığı kapatınca ışıklı bi halka belirdi.ip gibi bir şeymiş onu aldım

Duman dedi ki...

iple metal diski birleştirp anahtarı aldım ve kapıdan çıktım.

Nağme dedi ki...

ayyy çuvaldaki kahveler ne güzel görünüyor ya bayılırım

Nağme dedi ki...

bitti nihayet sağol sis valla basitmiş ama yorumlarını okuyarak çözmek daka işime geldi çok ağır oyunmuş...

h@m@lı merwe dedi ki...

Sanırım reklam maçlı bi oyun.
çözüm:
1-itemlri topla:
_koltuktan bi kürek
_şöminenin sağandaki raflardan bi ampul
_masadan bi harita
_şöminenin solundaki dolaptan bi büyüteç
_ceketin altından haritanın diğr yarısı
2-kürekle kahve çuvalını eşale yuvarlak bi mıknatıs al.
3-ampulü ışığı kapatıp lambaya tak.
4-haritayı birleştir duvardaki panoya yerleştir.
5-çekmeceliğin arkasındaki anahtarı gör.
6-ışığı kapat,haritadan ip parçası al.
7-mercekle dünya küresine bak etiyopyadaki LEGEND yazısını gör.
pcnin şifresi LEGEND büyük harflerle yazmayı unutma!
8-bulduğun iple mıknatısı birleştir,çekmeceliğin arkasından sarkıt.anahtarı al.
9-kapıyı anahtar seçiliyken tıkla.dışardasın..