Bear Room Escape

09 Nisan, 2008

Sanırım yeni bir kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız

44 yorum:

deniz dedi ki...

Bıçak tornavida dışında 5 tane renkli topum var. (Yeşil olan saksının içinde nokta kadar küçük, masanın üzerindeki bardağa tıklayınca büyüyüp normal boyuta geliyor)

Senay dedi ki...

çiçeğin arkasından bir turuncu yuvarlak ve saksıdanda yeşil bir bilye aldım

Senay dedi ki...

turuncu şey portakalmış ve bıçakla kesince iki kere içinden kırmızı top çıktı. topların hepsini bir kutuya yerleştirebiliyoruz.
limin buldum bir tane ve bıçakla kesildi oda.3 tanede topu o kutuya yerleştirdim

Senay dedi ki...

kapının yanındaki taburenin altına bakınca üc tene renkli yuvarlak var o sahnede sağa bakın bir top var bir kısmı görünüyor alın ve yerleştirin kutuya.
4 tane topum var yerleşen ve bir linon yarısı ve bir yeşil bilye ve tor-navidayla bıçak var bende

Senay dedi ki...

kapıdaki şeyi tornaidayla çıkarınca sarı yıldız resmi çıktı ilginç :D napacaz bunları biz:D

kırmızı dedi ki...

portakal 2 limon sarı top yeşil nokta bıçak tornavidam var

deniz dedi ki...

6.yı da bulduum. Kapının yanında ki sehpaya yaklaşın en sağa bakın yarısı görünüyor

kırmızı dedi ki...

beyaz koltuğun sol alt bacağında 3 top resmi var renkli turuncu mor mavi

ljubak dedi ki...

mavi,kırmızı,açık sarı,sarı top,bi tane yeşil küçük top..bıçak,tornavida,yarım limon:(
bu topları kafamıza göre mi yerleştircezzz kutuya acaba ?

sinan dedi ki...

kapıya tekrar yaklaşamıyorum ne vardı orda hangi şekil yani

deniz dedi ki...

Sehpanın yanındaki şekle göre turuncu mor ve maviyi yerleştirdim, diğerlerini deneme yanılma yöntemiyle deniyorum

sebnem dedi ki...

selam tyetiştim size o topların renklerini sıralamak gerekecek sanırım zekimiyim neyim :p

ljubak dedi ki...

bende 5 tane büyük top var..bir de yeşil küçük...:((

deniz dedi ki...

Evet oldu, yeşil de yonca vardı ya masanın sol alt köşesindeydi (tamamen atmasyon) diğerleri deneme yanılma ile oldu anahtar verdi çıktım

deniz dedi ki...

Hüllam baştan başlayım bakayım canım. Turuncu derken koyu sarıyı turuncu diye kullandım.

kırmızı dedi ki...

1 top eksik sarı koyu sarı mavi kırmızı ve yeşil var

ljubak dedi ki...

amaaaannnn o küçük yeşili bardaktaki suya sokup büyütcekmişizz yaaaa :P

Senay dedi ki...

mor topta yatağın altından çıktı ama bir tane eksik bende

kırmızı dedi ki...

ya top sıralamasını ne ye göre yaptınız kızlar ben deneme yanılma yapıyorum bitmiyo

Senay dedi ki...

allah aşkına süngermi bu bardakta büyütüyoz :D
ne ilginç şeyler bunnar ya:D

Senay dedi ki...

tüm renkleri buldum sağolun :))
bardakta suynan büyüyecekmiş yeşil onu bulamamıştım :D

deniz dedi ki...

Mavi sehpanın en sağ tarafından yaklaşınca yarısıgörünüyor
Mor yatağın altından
Yeşil saksını içinden, masadaki su ile büyüterek
Sarı masanın üstünde
Kırmızı portakalı kesince içinde
Turuncu sandalyenin üstünde
(umarım yanlış hatırlamıyorumdur :)

sıralama isee turuncu (koyu sarı) kırmızı mavi yeşil mor sarı

ljubak dedi ki...

kapının yanındaki sehpanın sol bacağına tıkla..sağda çok az kenarı görünen mavi top(1)
saksıyı tıkla saksının içinde küçük yeşil top,(onu masadaki suya sok büyüyor),(2)
yerde portakal var..bıçakla kes kırmızı top çıkıyor(3)
yatağın altında mor(4)
sağdaki sandalyede sarı(5)
yumurtalıkda açık sarı(6)

ljubak dedi ki...

sıralama ben de de aynı deryaaa...limonu nie kestik bilen var mı?

ljubak dedi ki...

bu arada ben limonu biyere sürcektim herhalde sürmedim..normal end yazdı bende isz de de aynı mı? :(

deniz dedi ki...

Aynı Tülincim limonu niye kestik ben de hiç anlamadım canım :))