Da Pot Escape

12 Nisan, 2008


Yeni Oda oyunu.


Oynamak için tıklayınız

23 yorum:

Sis dedi ki...

çekmeceden kablo kitaplıktan quarter çöp kutusundan mavi şişe zamk çözücüymüş ,

Sis dedi ki...

parayla ilk ekrandaki meşrubat makinasından anahtar

kahh dedi ki...

kabloyu bilgisayarın alıtındaki yere taktım bilgisayar açıldı

occult dedi ki...

zamk çözücüyle sandalye yi alıyoruz
ampul u on yazan bölmeye koyup mor renk oluyor sonra onu başta tekrar yerine takıp şifreyi görüyoruz

Sis dedi ki...

çekçlede turuncu dolabın sağından duvardan da pot her ne haltsa

kahh dedi ki...

eeeeeeee ben parolayı yazdım ama bişi olmadıı.. alla alla

kahh dedi ki...

sandalyenin üstündeki tavandaki yere çakmakla tıkladım

kahh dedi ki...

a kapının çnünee küçük kahverendi parçayı koydumm bitti mii anlamadımm

kahh dedi ki...

çekiçle kırdğımız terden aldığımız kahverengi parçayı, çakmakla yaktığım yere tıkladım sonrada kapının önündeki paspasın önüne koydumm vee patladıı kapı açıldıı... oyun böle mi bitiyor acaba

Sis dedi ki...

kitaplıın üstünden çakmak alın bilgisayara şifreyi girin bi şey olmaycak sandalyeyi bilg yanına koyun çakmakla yukardaki yangın şeysine tıklayın sonra da pot ile tıklayıp potu su doldurun

Sis dedi ki...

potu da kapının önünde paspasa koyun patlatın.
evet kahdicim böyle bitiyor