Blue Door escape

12 Nisan, 2008


Yeni Oyun


Oynamak için tıklayınız

55 yorum:

Sis dedi ki...

bir lalem bir hindistan cevizim bir şişem var kapıdaki kitap da alınamıyor

Senay dedi ki...

hindistan ceizini bıçakla kes içinden bir tane olta iğnesi aldım.

sebnem dedi ki...

inci çiçek bıçak hindistan cevizi cevizi bıçakladım olta ucu aldım :d

serpill dedi ki...

lale,kahverengi top,bıçak,mantarlı bi şişe bıçakla yerdeki istiridye açıldı inci çıktı.kahverengi topada bıçakla tıkladım sarı bişey verdi.tribüşon varmı sis:))

Senay dedi ki...

bıçakla ağacın yanında bir dal kestim ipide var. olta iğnesini ona taktım tırtılı da iğneye balık yakalıycaz:)

Sis dedi ki...

buldum bağırıyomuş orda bıçakta tirbişon var serpil:D

calculus dedi ki...

Ahtapotu bıçaklamaya çalışıyorum.
Normal değilim sanırım.

Senay dedi ki...

oltaylada şu yukarda dolanıp duran balığı tuttum :)

Senay dedi ki...

evet tirbüşonla şişeyi açınca bir kağıdım birde yüzüğüm oldu evet:)

Sis dedi ki...

olta yaptım şişeyi de bıçakla açtım kağıttan yüzük çıktı:))anam ne mantıksız be bu oyunlar

Senay dedi ki...

kitaba şimdi baktım her sayfası göründü hikaye tam ve kapağındaki yıldızda 35 sayısı belirdi ama şifre 3 haneli. kızı 1 olarak düşündüm ama oda olmadı :D

Senay dedi ki...

suyuda kağıda dökün arkadaşlar. şifre veriyor.
yıldız+balık+white ship

calculus dedi ki...

Sonra balığı o mürekkebe daldırın ve duvardaki beyaz yere basın. 24 sayısı çıkacak.

Senay dedi ki...

balığın numarasını bulamıyorum ben. mürekkepte işe yaramadı nasıl bulcam balığın numarasını şimdi

Sis dedi ki...

balinadan su doldurup kağıda dökün şekiller çıkıyor

Sis dedi ki...

şeriii kıs balığı şişeye sokmaycan.şişeyle ahtapotdan mürekkep al istiridyeye dök balığı istiridyeye ban

calculus dedi ki...

Sandığın içinden çıkan deniz şeysini:) siyah gemiye tıkladım. Herifin biri geldi. Ona yüzüğü ve çiçeği verdim.

Senay dedi ki...

deniz kabuğunu sandıktan alın ve siyah gemiye tıklayın gemiden çocuk çıkacak. çiçek ve yüzüğü verin kıza versin. kıza deniz kabuğunu verin kalp alın. kalbi kapıya takın ve çıkın :D

Senay dedi ki...

nerdenmi baktım. ben su dökmüştüm kağıda cal :D ben ne yapcağımı biliyordum balığı da bulunca çarptım topladım :D delimisin nesin :D
bizde möhendisis herhal çarpma biliyoz:D

Senay dedi ki...

sis önce çarpma işlemi yapılır canım. işlem önceliğine göre. gemiye 3 diyoruz. ve 3*24 diyoruz. 72
72+35=107 oluyo canım

calculus dedi ki...

Ya aklıma gelmişken. Şifreyi bulurken de, adamı çağırmak için de, ben hep sağdaki siyah gemiyi kullandım. Soldakinde yapan var mı acaba?

calculus dedi ki...

Yıldız + balık xgemi diyor ya kağıtta serpil.
Yıldız kitabın kapağında, onu bıçakla kazı.
Balık içinse, balığı istirdyeye döktüğümüz mürekkeple kapının sağındaki kağıda bastırıyoruz, 24 veriyor.
Gemi için 3 ü kullandım.
35+24x3=107

Sis dedi ki...

soldakine denedim ben adam gelmedi sadece müzik çaldı

Senay dedi ki...

erkek kıza yüzük ve çiçek verince next dedim galiba. sonra kıza sandıktan aldığım deniz kabuğunu verdim. oda sevindi kalbini verdi aldım. onu da kapıya taktım canım şepim.

yüksel dedi ki...

balınanın kafasındakı laleyı alın. orda ne arıyorsa

agactan hındıstan cevızı alın

agacın govdesınden kamış/sazlık alın

kırmızı seyden? saplanmıs bıcagı alın

kasanın onundekı şiseyı alın

lalenın ıcındekı kurtcugu alın

hındıstan cevızını bıcakla kesın olta ıgnesı alın

yıne bıcakla kapının sagındakı mıdyeyı kesıp ıncı tanesı alın

sopayı about yapıp sarılı ipi ortaya cıkartın

olta ucunu ıpın ucuna takın

kurtcugu yem yapın. zavallı:(

yuzen yesıl balıgı oltanızla yakalayın

bıcagı about yapın tıklayıp tırbusonu cıkarın

tırbusonla sıseyı acın kagıt pusulayı alın

pusulayı about yapıp kagıda takılmıs yuzugu alın

yuzugu about yapın ıncıyı ustune takın

sıseye kırmızı ahtapottan murekkep doldurun doldurun

murekkebı mıdyeye bosaltın

balıgı murekkebe bulayıp duvardakı beyaz yere ızını cıkarın
balık=24

bos sıseye tekrar balınadan su doldurun

kagıdı about yapın ve suyu dokun

yıldız+balık*sıyah/beyaz gemi şifremiz

kıtaba tıklayın sayfaları tersten cevırebılıyoruz. on kapaga gelınce yıldız cıkacak.yıldıza tıklayın
yıldız=35

sıyah gemının sayısını kullanıyoruz. yani 3 once carpma ışlemı sonra toplam işlemi
24+35*3=107

kasaya 107 yazıp grı ıstrıdye alıyoruz

sıyah gemıye ıstrıdyeyle tıklayın esas oglan cıkacak

lale ve yuzugu verın

cocuga tıklayın. next

kıza tıklayın pembe kalp alın

kalbı kapıya takarak cıkın