Pollekes Blue Room

06 Nisan, 2008


Yeni Oyun



Oynamak için tıklayınız

34 yorum:

h@m@lı merwe dedi ki...

amaç:parolayı yazıcağımız şifre yerinin yapbozlarını tamamlamak

ljubak dedi ki...

bi raptiye,bi gri bişey (foto..film gibi birulo),bide dolabın yanındaki şeffaf kova..

ljubak dedi ki...

sandalyeyi sola çekince masanın arka bacağının ordan bişey,mak parçası gibi,,bir de duvarda kırmızı 3 yazıyo

ljubak dedi ki...

o mak parçası dediğim yapboz parçasıymış hahhaha..raptiyeyle kırmızı balonu patlattım 1 parça daha

ljubak dedi ki...

amma sallamışım o gri şey musluk kafası,onu musluğa taktım.kovaya su doldurdum.duvardan aldığım süzgeç gibi şeyle balıkları aldım akvaryumdan kovaya koydum

ljubak dedi ki...

anahtarla dolabı açtım..bi sarı lia,yeşil renk 4 yazıyo.bi de bide kuyruklu bi T harfi gibi bişey yazılı,,1 cd..alet kutusundan pense ve çekiç

ljubak dedi ki...

dolabın üzerinden sarı lira,yap-boz parçası aldım ve tuuruncu 1 yazıyo

ljubak dedi ki...

kabloyu müzik setine taktım ama cd yi koyamadım henüz :( çalıştıramadım

ljubak dedi ki...

hg öyküü..
dolabın içindeki kuyruklu T vardı ya :))) çekiçle vurunca kırıldı.bi parça yap-boz daha..

h@m@lı merwe dedi ki...

itemleri toplayalım.
koltuktan 2 item
cam kova
demir parçası (musluğun açma kolu)
raptiye
masanın altından sarı cisim
dolabın üstünden sarı cisim ve bi item daha
çiviye asılı olan balık taşıma şeyi
demir parçasını musluğa takın
cam kovaya su doldurun
balıkları sulu kovaya taşıyın
akvaryumdan sarı cisim ve anahtar alın
raptiyeyle balonu patlatın sarı cisim alın
anahtarla mavi dolabı açın tools ve sarı cisim alın
çekiçle çizili yeri kırın
yapboz parçası alın
fişi çıkarın teype baın ve tekrar takın cdyi teype takın ve radyodan şifre alın
şifreyi pcye girin(pcyi çalıştırmak için düğmesine basın)
pcdeki yapbozu yapın
ve çekiçle vurucağınız yere bakın
akvaryunmlu ekrana geçin ve yapbozda belirtilen yere vurun bi parça daha alın
not:masanın altındaki sarı cismi görebilmek için sandalyeyi yana çekin
cdyi kullanabilmek için cd yi kutusundan çıkarın
kalan kutuyu penseyle çizili yerinden kırın ve bi parça daha alın
parçalar tamamlandı şimdi onları kapının yanındaki yapbz yerine yerleştirebiliriz.
şifre:5862
oyunda 4 farklı renkte 1234 sayıları vardı renkleri şöyleydi:
1 turuncu
2 mavi
3 kırmızı 4 yeşil
panoda asılı olan renkli rakamlar arasında karşılaştırma yapıcak olursak farklı rakamları görürüz.
rakamlar şöle
turuncu 5
mavi 8
kırmızı 6
yeşil 2
sıralayınca ise şifremiz ortaya çıkıyooor ve bitii ...

öykü dedi ki...

ben hala müzik setini çalıştırmaya uğraşıyorum cd yi takamadım

h@m@lı merwe dedi ki...

siz burdamıydınız yaa ben sayfayı yenilemediğim için görmemişim tek başımayım die düşünüyodum hehehe

h@m@lı merwe dedi ki...

cdyi açmak için önce kutusundan çıkarman gerek öykücüm :)

ljubak dedi ki...

yaa benim müzik seti bi türlü çalışmıyo sinir oldum

h@m@lı merwe dedi ki...

kızlarben yardım ediim
kabloyu çıkarın sonra itemlerden seçin kabloya basılıyken teypin üstüne basın ve fişi takın
cdyi kutusundan çıkarın ve teype tıklayın
teyp ses vermiyo sadece üzerinde rakamlar beliriyo :)

ljubak dedi ki...

amaaaannn desene baştan yaaaa :))) burnuna girdim setin..çekiçle bile vurdum sinirden ama kırılmadı :)))