THE ESCAPE ver.1.1

10 Nisan, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

49 yorum:

b@nu dedi ki...

rulo kağıt ve kalem çekmeceden buldum dolabın sağından boş kağıt kalemle karaladım telefon nosu verdi:022-xxx-2221
siyah beyaz tablonun arkasından para buldum

sebnem dedi ki...

kapının yanındaki tablodan para telefonun çekmecelerinden kalem ve bant dolabınyanındanboş bi kağıt kalemle yazdım 022-xxx-2221 çıktı

b@nu dedi ki...

boş kağıt seçiliyken telefon aktif oluyo gibi ama çalışmadıı

sinan dedi ki...

çekmeceli komedinini yakınlaştırmadan sağ arkasına doğru banu

b@nu dedi ki...

kapının altından kapı tokmağına aslınan şeyden aldım

sinan dedi ki...

look yazıyor üzerinde cdlerin biyerlere bakmaya çalışıyorm onlarla dürbün niyetine.çekyattada bi numara var

sebnem dedi ki...

o kağıt ters çevrilebiliyo bana şifreyle alaksı var galiba capo lazım bi tane bize

sinan dedi ki...

cd ler yapışınca 8 e benzemedimi:)))ne işe yararsa artık

occult dedi ki...

günaydınn
ben de aynı yere geldim kaldım öylece :((
koltuğu açtım oturdum bekliyorum :))

sebnem dedi ki...

hg occult valla cesaret edemiyorum çözümü kopilemeye ingilizcemde berabt bende yanına iliştim senin oturuyorum :D

sebnem dedi ki...

sinan anladığım kadarıyla sen doğru yoldasın mavi duvardaki tabloya bakın gib bişiler diyo o cd lerle

occult dedi ki...

fax makinesine tıklayıp 022-XXX-2221 yazan kağıdı seçip fax da 1 veya 3 e basınca ekranda kağıttaki numara çıkıyor

b@nu dedi ki...

işte ondan sonra kapıdan aldığımız kağıdı aslınan şeyi beyaz kağıdın oraya koyabiliyoruz

sinan dedi ki...

sıfıra basmak geekiyormuş.ben kapadım oyunu ama yazan bu

sinan dedi ki...

birde do not disturb yazması gerekiyormuş o yazınca ona tıklanacakmış sonra mavi butona basılacakmış

occult dedi ki...

kapının altına doğru tıklayın kilit gibi birşey veriyor

occult dedi ki...

sonra parayı fax a koyuyoruz
error veriyor daha sonra resime gidiyoruz , dürbünle bakmaya , daha bakmadım :))

calculus dedi ki...

Sonra da koltuğun yanında anahtar çıkıyor. Tıklıyoruz ve bitiyor.

calculus dedi ki...

Allahım occult ve sinan ile oyun oynamak da nasib olacakmış bana:)

occult dedi ki...

benim gibi baştan oynamak istemiyorsanız koltukta tek bir kez uyuyun , bir iki defa uyudunuz mu anahtarı vermiyor. koltukta bir kez uyuyoruz. sonra koltuğu kapatıp. yanındaki masanın üzerinden anahtarı alıp çıkıyoruz. bitiyorrr.....

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ben oyun ekleyemiyorum??
Neden olabilir yardım edebilirmisiniz?

deniz dedi ki...

Kübra merhaba,

Oyun eklemek için yetki gerekiyor, bunun için ana sayfada "Contact me" kısmından site yetkilimiz ile irtibata geçip yardım alabilirsin...

Kübr@ dedi ki...

peki o zaman sana versem oyunun adını sen yüklesen olmazmı derya?

deniz dedi ki...

Kübracım tabi ki seve seve, ayrıca oyun tavsiye linki var dilersen anasayfada, ordan da tavsiye oyunlarını yazabilirsin...