Adventure 2X

12 Ocak, 2008


Oyunun İkinci Serisi :))))


23 yorum:

Duman dedi ki...

hadi başlayalım.oynamıştım ama unutmuşum.

kahdier seni görmek ne güzel:)))
hoş geldin

Duman dedi ki...

şöminenin önündeki taşlardan birinden kırmızı bir şey aldım

kahh dedi ki...

sishyphos mrb. burda olduğunuzu yeni öğrendi, asi söyledi. yoksa önceden beri gelirdim

Duman dedi ki...

gelmişsin işte kahdier :))))geç olsun güç olmasın:PP
o kırmızı şey vanaymış tuvaletlerde boruya taktım artık sular akıyor.lavabonun altında da kerpeten var.

kahdier çoğunluk muhabbette şu anda.eski oyun diye yüz vermediler buna:::::)

Duman dedi ki...

tuvalette soldaki yatay borudan da sprey o sprey de yatak odasında aynada kullanılıyor şifre belirdi

Duman dedi ki...

bardak bulmadım ki daha asi.kerpetenle yatak odasındaki yerdeki kabloyu aldım jimnastik odasına taktım ekranda şifre yeri belirdi.
bardak nirde?

AsiiveMavii dedi ki...

bardak yatagın altında onu al su doldur atese dok sonrada sırayla yatak odasındakı tablolara su dok ordanda sıfre cıkıyo

Duman dedi ki...

ee ilk bakılacak yer yatağın altı ama ben bakmamışım:)))
asi ya sana da oluyor mu evde yatak altlarına pencere pervazlarına bakar oldum bu oyunlar sayesinde.

AsiiveMavii dedi ki...

ilk zamanlar oluyodu gece ruyamda sabaha kadar odalaredan kurtuluyodum ama artık ıyıyım hehe:)))

Duman dedi ki...

yazılmıyor ki şifreler?bi de bi ağırlık almıştık kullanmadım onu daha

AsiiveMavii dedi ki...

sis orda problem varya hanı yada sonucu yazayım ben sana dırekt olarak 11114321 sonuc bu tamam

Duman dedi ki...

asi ben bırakıyorum oyunu .işim çıktı.sana kolay gelsin

serpill dedi ki...

şömineden girince oradan huni testere alıyoruz,yatak odasına gidip abajuru testereyle kesiyoruz.bi çubuk alıyoruz,şömineye girip o çubuğu asansörün önündeki deliğe takıyoruz.elimizdeki ağırlığıda oraya.fitness salonuna gidip ağırlık alıp 4 etamamlayana kadar takıyoruz çubuğa.sonra asansörün kapısı açılıyor.fitnes salonundan daha önce taktığımız kabloyu tekrar alıyoruz.kesik yere takıyoruz.bardağa yeşil sıvıdan koyup,şifre kutusuna huniyle döküyoruz.sayılar çıkıyor ama ben burada takıldım.

Senay dedi ki...

1-öncelikle yatağın altından bir bardak alın.
2-sağdaki odaya gidin ve şöminenin orda sağda yerde küçük bir ok var ve şöminenin yerdeki taşlarında sold abir ok daha var o iki okun birleştiği yerdeki fayans kalkıyo ve altından bir vana alıyoruz kırmızı. birleşim yeri solda bir yerlere düşüyor ortaya yakın.
3-sağdaki çalışma odasında ağırlıklardan biri alınabiliyor alın.
4-sağa gidin ve tuvalette karşıdaki iki musluktan soldakini tıklayın.soldaki musluğun fayansının altında bir kerpeten var onu alın.bir kere geri gelin muslukların solunda H2O yazan yere kırmızı vanayı takın.
5. su akınca bardağı seçin ve suya tutun dolsun.geri gelin.
6-soldaki tuvaletlerin altındaki borulardan bir sprey boya alın.
7-yatak odasına gelin ve kerpeteni alıp yerdeki kabloyu kesin. kabloyu alın.
8-spor odasına gidip kabloyu yerine takın. kopan bir kablo var oraya sürükleyin.
9- bir problem çıkacak.
mavi*yeşil/pembe*kırmızı - sarı
öncelikle renkleri bulmamız gerekiyor.