Room Compilation Of NUmber

11 Ocak, 2008


yeni bir oda oyunu iyi eğlenceler..


57 yorum:

Senay dedi ki...

buzdolabımıdır nedir üzerinden gözlük aldım ve altında 2 yazıyor :)

Senay dedi ki...

sağa gidince sarı pil gibi şeyin arkasından boya gibi bişey aldım dudak parlatıcısı da olabilir :)))
birde çöp kutusunun kapağını aldım beyaz yığıntıda da 8 yazıyo

gökce-kuki dedi ki...

yastıgın altında kürek var aksıya tıklayınca büyütec verio

Senay dedi ki...

sağa gidince yerdeki haci yatmazımsı şeyı tıkladım kırmızı kalemle ve rengi kırmızı oldu
yastığın altında kürek var ve pembe 1 yazıyor battaniye de de 7 sayısı var

Senay dedi ki...

kürekle saksıyı tıklayınca büyüteç alıyoruz ve aldığımız çöp kutusunun kapağını tıklayınca yeşil 4 oluyor :))

Senay dedi ki...

serrpill bende ona lipstick dudak parlatıcısı dimiştim hehe :)))

esrasel dedi ki...

slm bende geldim. çöpün kapağında 4 var. önce gözlüğe sonra çöp kapağına tıklayınca görünüyor.

Senay dedi ki...

hımmm eksik bilgi olmasın gözlüğe tıklıyoruz önce sonra çöp kutusunun kapağına ve görüyoruz 4 sayısını :)

Senay dedi ki...

eeeeee :S ben başka bişi göremiyom duyamıyom da:)
hoşgeldin esracım :)

serpill dedi ki...

sarı pil gibi şeye büyüteçle tıklayınca 5 göründüüüüüüüü oleyyy:))

Senay dedi ki...

ben bekliyom asivemavi hoşgeldinnn :) oyun sensörü mü var sende sadece oyunlara geliyon :D

Senay dedi ki...

aferin serpil bende tıkla tıkla ne işe yarıyor diye düşünüyordum :D
bu kadar sayıyı napcaz biz şifre okadar uzun değil ki?

Senay dedi ki...

gördüm koskocaman syah bir 5 üst solda biryerlere tıklayınız efendim :)

yeryaa-y dedi ki...

Kıslar sprey kutusuyla yerdeki beyaz bibloyu kırmızıya boyuyoruz yatağın yanındakini

Senay dedi ki...

arkadaşlar şifre masadaki meyvelerin diziliş rengi sırasına göre olabilir mi

serpill dedi ki...

çubukla hacıyatmazı oydum resmen ama yok bişey.duvarda c harfi var ya.c de 3. harf zaten ondanmu bulamadıkki 3ü

serpill dedi ki...

evet kesinlikle olabilir.her sayı bi renk üzerinde çünkü deneyelim

Senay dedi ki...

yani sehpadaki renkler sarı kırmızı mor yeşil ve pembe renkteya
sarı pilden 5 aldık
mor battaniye 7
yeşil kapak olmuştu oda 4
pembede yastıktaydı 1
ama kırmızı bebekteki sayı beki ? ben şifreyi denemeye çalıştım hepsini deneyeyim dedim ama kilitlendi şifre değişmiyor bilem. 4 e kadar denedim kırmızıyı ama değil

Senay dedi ki...

serpill yeryada o şeye sprey kutusu didi :) ben dudak yumuşatıcısı demiştim serpill de pritt demişti :D bakalım daha ne olcek zavallı nesne :D

Senay dedi ki...

ama bende 3 ü kabul etmedi kırmızının üzerinde 3 çizgi var diye ilk onu denedim hatta :( kilitlendi pis şifrelik :D baştan başlıyıp deniyim bari :(

serpill dedi ki...

kim ne derse desin o boya canım ama sen daha çok yaklaştın.kırmızı ruj olabilir:)))

Senay dedi ki...

baştan başladım ve hemen geldim aynı yere meğer kilitlenmemiş doğru olduğu için başka girememişim herhalde neyse kapı açılmadı ama ?

Senay dedi ki...

diğerleri nereye gitti serpill ben çıkamadım sende odada mısın onlar nasıl çıktı ki :D anlamadım

serpill dedi ki...

çubukmudur cımbızmıdır neyse kullanmadık dimi onu

güneş dedi ki...

ben sarı pil gibi şeyin üzerindeki rakamı gö re mi yo rum

Senay dedi ki...

çubuğuda kullanamamıştım zaten bir item da eksik kaldım böle

serpill dedi ki...

çıkamadım yok.o şifre biyeri açmak için galiba ama hala odadayım.nerdesiniz arkadaşlar çıktınızmı odadan.boşver be cherry dışarı soğuk kalalım böyle

serpill dedi ki...

mercekle tıklıcaksın sarı pili o zaman 5 görünüyor

Senay dedi ki...

güneş büyüteçle sol üstlerinde biryeri tıklamalısın sol yukarlarda ortaya yakın solda biryer ama yukardan ortaya yakın :D
daha çok karıştırdım dimi hehe :)))

Senay dedi ki...

çıkamadınızda neredesiniz küçücük odada göremiyom kayboluyonuz yani :))

serpill dedi ki...

anahtar buzdolabının sol alt ayağında çubukla aldım

esrasel dedi ki...

sağol serpil çıktım. önce sehpaya yakınlaşıp sonra alınıyor anahtar.

güneş dedi ki...

anahtarı alıp kapıyı açtım bitti bugün biraz hazıra kondum galiba

gökce-kuki dedi ki...

5 i ben de göremedim ama ok ledi ve anahtarı alınca da bittiiii

Senay dedi ki...

serpill tebrik ederim bi çay alim tıkandılar bunlar didim yapmışsınız teşekkür ederim :)

Senay dedi ki...

birlikte olurmu kısss çubuğu tutanda sendinnnn buzdolabının altına eğilende ben izledim :d hatta arkam dönükti göremedim bilem :D tebrik ederim canım...

Nağme dedi ki...

bittii ve tabiki şifre için yine hazıra kondum kızlar sağolun:))