Rinako House

11 Ocak, 2008


Yeni bir oda oyunu.
İyi eğlenceler.

Oynamak için tıklayınız

123 yorum:

Senay dedi ki...

kıs esra ne hızlı yüklüyon yükledim baktım yüklemişsin sildim :)))
canlarım ben çıkıyorum herkese kolay gelsin iyi akşamlar :))

esrasel dedi ki...

:)) bende farketmedim tıklıyom tıklıyom sayfa bulunamadı diyo bende şaşırdım sonradan farkettim cherry :)
selenayım ben unuttun mu şeker ;))

derya g dedi ki...

ayy bu arada esracım kendi isminle yazmana sevindim canımcım

esrasel dedi ki...

çaydanlık, kırmızı anahtar, kahve,şeker,yeşil bişey :), kalem, 1 tane de puzzle parçası var.

h@m@lı merwe dedi ki...

hızınıza inanamıyorum calculus....ye hak veriyorum ve başlıyorum

esrasel dedi ki...

kahve yapmak için bardak lazım sanırım kedi kahve istiyo.
bu arada kedi resminden sonra tam oldu oyun :))

derya g dedi ki...

esracım neyi nerde buldun kıss ben 4 5 parca esya buldum kıss

esrasel dedi ki...

heran bayılabilirim. parkeleri cilaladılar felaket kokuyo bayılmak üzereyim :)

esrasel dedi ki...

canım nasıl anlatsam ki. ilk ekranda kırmızı halıya tıklayınca ordaki yerden aldım bişeyler. üst kattan aldım. anahtarla açılan odadan aldım. gazete, süt,2. puzzle ve kart buldum ayrıcanak :))
canım baştan başlıyım isterseniz hatırlamıyom yerlerini :S

h@m@lı merwe dedi ki...

http://www.mylapako.com/rinakoroom/rinako_room.html
arkadaşlar ben doğru linktemi oynuyorum acaba?

gökce-kuki dedi ki...

ben de caydanlıga su doldurup ocak da ısıttım ama sütü bulamadım:(

esrasel dedi ki...

süt anahtarla açtığımız oda da perdeyi açın orda.

h@m@lı merwe dedi ki...

çünkü benim oyunumda ne mutfak var ne kahve var bi yatak odasındayım her tarafta bi ayıcığın resimleri var!

derya g dedi ki...

çekmeceden maket bıcagı buldum onunlada yesıl cısmı kestım bı kagut cıktı tabıkı caponca yasıyo yıne:)

esrasel dedi ki...

çaydanlık, kahve, şeker, kaşık, süt ve fincanı odadaki kediye verdim. sehpanın üstüne koydum daha doğrusu yeşil anahtar verdi.

derya g dedi ki...

kutudan cıkan kagıda kalemle tıkladım arksında anahtar var kagıdın onu aldım

esrasel dedi ki...

kıs derya nerde maket bıçağı.
ben kafayı buldum valla cilayla çok kötü kokuyo yaaa :((

h@m@lı merwe dedi ki...

bu işte bi yanlışlık var sanki başka oyunları oynuyoruz ben çıkıyorum size kolay gelsin.

esrasel dedi ki...

merdivenin altına doğru tıklayın kediye tıklayınca kırmızı anahtar çıkıyo. onunla ilk ekranda soldaki kapıyı açıyoruz perdeyi açınca da süt alıyoruz.
başım ağrımaya başladı yaaa kokudan :((

ωαριтι dedi ki...

merdivenin altındaki küçük kutuyu tıklayınca yap-boz parçası veriyo

derya g dedi ki...

su itemleri kediye verme sırası varmı acaba ben beceremedımde

ωαριтι dedi ki...

yaptığınız şeyleri tekrar yapın sırayla galiba..banyoda böcük bile var gelin hadii..bıcı bıcı yaptım.sakal traşı olcektim.traş bıçağını vermedi

esrasel dedi ki...

deryacım sehpanın üstüne koy ben fincandan başlamıştım. sonra çaydanlıktı sanırım dene hepsini.

ωαριтι dedi ki...

banyodan aldığım yapıştırıcıyla dolabın kırılan tutacağını yapıştırdım.şemsiye,defter verdi

esrasel dedi ki...

maket bıçağıyla açtığımız yeşil şey vardı ya hani. içinden çıkan kağıdın arkasında anahtar var.

esrasel dedi ki...

ayy baştan sölesenize ayolll :)) diyorum çok kötü oldum diye. mahvetti bu koku beni :((

ωαριтι dedi ki...

1 itemim eksik kaleme uç koydum defterde sayılar çıktı.ama çıkmak zorundayım...size kolay gelsin

ege dedi ki...

banyodaki dolabın birinden kalem ucu çıkıyor.kaleme takınca defter gbi olan şeye yazıyor şifre veriyor.

esrasel dedi ki...

bu arada wapiti senin şu puzzle olayını merak ettim yaaa. çok severim ben puzzle yapmayı.

ege dedi ki...

bu kedi böcekten korkuyor sanırım.böceği alan ya da öldüren var mı?

esrasel dedi ki...

parayla kartı kazıyoruz sayıları değiştirmemiz lazım ama yapamadım :( kafa basmıyo da :)

ege dedi ki...

sayıların sırasını veriyor olabilir.yani 1425 çıkmıştı.o sayıları ona göre sıralayabiliriz.

esrasel dedi ki...

fırçalı kutuyada su doldurdum neden diye sormayın bilmiyorum :) ben anlatayım siz çözün.
dünya dönüyooor dönüyoooor :)))
sibelcim hoşgeldin ;)

gökce-kuki dedi ki...

ya ben maket bıcagıyla actıgımız yesil kutudan cıkan kağıdın arkasından anahtarı alamadım:D

ege dedi ki...

sağolun sorun değil.bu böceği nasıl alıcaz .kedi ondan korkuyor gibi.bir de o dolabın altında zoom yapınca harfler var.havluda

ege dedi ki...

derya merdivenin altından banyoya giriyorsun ya.o dolaptan çıkıyor.ancak sonra banyonun bilumum yerlerinden çıkabiliyor.kovanın altı,üst dolap vs.

esrasel dedi ki...

böcek dolapta, kovanın altında. leğenin altında falan çıkıyo oralara bak derya.
gazeteyle öldürüyoruz böcükü zor oldu ama öldü. sonra kediye tıklayınca pembe kart alıyoz üst kata çıkıp şifreyi giriyoz perdeden son pzuzzle parçasını alıp puzzle yapıyoruz.

ege dedi ki...

böceği gazeteyle ezmeye uğraşıyorum hala yapamadım.

derya g dedi ki...

kıss kedi korkuyo ama böcek yok alala cok interesan:)

ege dedi ki...

derya sürekli merdivenin ordan girip çık.o zaman hep aynı yerden beyaz dolaptan çıkıyor.nihayet öldürdüm

Duman dedi ki...

kolay gelsin hanımlar ben de geldim.yetişeyim size inşallah:)

esrasel dedi ki...

kapıya renkleri de girdim şimdi de yeni şifre soruyo :( bu ne ki ?

ARWEN.C.S dedi ki...

haaaaa vaktim yoktu du bi paly deyeyim dedim oyuna bitti sonunda kedi mutlu oluyo ama tabi zevk almadım yarın oynıcam baştan ve play demeden sakın play demeyin ne salağım ya ha ha ha iyi akşamlar kolay gelsin yarın görüşürüz canlarım

ege dedi ki...

esra renklerin sırasını kaçırdım galiba.aynı mı bilmiyorum yazar mısın?

ege dedi ki...

son şifre havludaki harflerin rakam karşılığı olabilir mi?

esrasel dedi ki...

oyun takıldı renk tablosu olmuyo şimdi de :( yarın bakarım artık. bayılmak üzereyim çünkü :) hava alayım biraz :))

derya g dedi ki...

valla iyi yöntemmiş play yapıp bıtırmek bende basta arwenen yaptıgı gıbı yapmıstım:)))))))

Duman dedi ki...

kalem ucunu bulamadım yaaa nerde banyoda?bi de ne böcükmüş 9 canlı mübarek

ayhh bi de hoşbuldum.oyuna dalınca bakmamışım hiç

derya g dedi ki...

siscim banyoya ilk girdiğinde sağ tarafta tuvalet var ordakı dolapta
ayrıca böcek eger gazete itemi yok olmussa ölüyo sonra kediye tıkla sana kagıt verecek

esrasel dedi ki...

şifre CAT banyodaki suyu açınca aynada kedi resmi çıkıoy :)
dayanamadım tekrar oynadım.

derya g dedi ki...

ben halaa bulmıyom şifreyi madmanın çözümünemi başvursam nee???

esrasel dedi ki...

olmazsa küçük harfle deneyin cat olarak hatırlamıyom tam olarak ama cat (yada CAT) olduğuna eminim :)

Duman dedi ki...

herkese teşekkürler.sizin izinizden gidip bitirdim valla.ama play demez olaydım keşke:(

derya g dedi ki...

kıss esra ben denedim o cat i başta olmadı kıss yani sen demeden önce

esrasel dedi ki...

küçük harflerle cat. denedim tekrar ve oldu. yalnız banyoda ki kedi resmi dursun aynada öyle çıktım.

ays dedi ki...

merhaba,
-ben de renklerı 1425'e gore gırdım kapıya fakat olmadı
-bır de su cat olan sıfreyı nereye gırıyorsunuz?

ays dedi ki...

bır de ben puzzle'ı yaptım fakat bnm kedım aglıyor hala, onu mutlu etmenın bır yolu var mı acaba?

ege dedi ki...

nordinho da şifrenin cat olduğunu söylüyor.ama olmadı ben de malesef

ege dedi ki...

ays,elinde fırçalı kutu var mı?onu su doldur ve puzzle sür.kedi o zaman sevinecek.

ays dedi ki...

ege.denizz cok tesekkur ederım, ben o fırca ıle esra'nın dedıgı gıbı yerlerı fırcalamaya calısıyorum :D

ege dedi ki...

rica ederim ays.renkleri de şöyle dene üstten 1.renge 1 kez,2.renge 4 kez,3.renge 2 kez en alttakine de 5 kez.(1425)olması lazım.

ege dedi ki...

cat i japonca mı yazdınız yahu:)olmadı neyse oldu sayalım.bitsin teşekkürler herkese

esrasel dedi ki...

yok kız ingilazca yazdım valla :)) cat olarak yazdım aynen yazdığım gibi yazıyorum buraya da ;)
(ingilazca neyse :)) )

derya g dedi ki...

kıss esra ben banyoda sadece 1 tane kedi resmi cıkartbildim aynada 2.si nireki

ays dedi ki...

RENKLERDE SORUN YOK, KAPIDAKI SIFREDE SORUN.
ESRA, CILA KONUSUNDA ISE SANIRIM O OYUN DEGIL GERCEKMIS :S

ege dedi ki...

esracım sanırım bir şey eksik olmuyor.ama olsun bu kadar geldik bitti sayıyorum.ne yapalım kader:)

esrasel dedi ki...

allah seni ne yapmaya emi ays :))) gerçek o bayılcam artık kokudan burda çıkamıyorum da :))
suyu açınca buhardan aynada oluşan kediden bahsediyorum.

bozo dedi ki...

cat olmuyo. hala fırça ve para not kağıdı aktif. eksikmi var. şifre olmuyor.

Nağme dedi ki...

enee yeni oyun gelmiş,geç kaldım bende başlıyorum kimse yoksa artık tek başıma oynarım bende:)

ays dedi ki...

renklerı az evvel kabul etmıstı ve sıfre ıcın bolum cıkmıstı. sımdı renklerı de kabul etmıyor.
acaba hangı sartlarda sıfreyı kabul edıyor.

Nağme dedi ki...

çok güzelmiş oyun,bitirdim nihayet şifrede kopya çektim esracım ama cat bendede kabul etmedi yahu:))