Fowl Play

12 Ocak, 2008


İstek Üzerine ekliyorum. Arşivde Yok :)))


42 yorum:

AsiiveMavii dedi ki...

cherry bıtırdım dıyerını bune gecelım bakalım sımdıdee hehehe:)))

ARWEN.C.S dedi ki...

asi mavi bende varım ilk solda koltuğun ordaki odalardan iki tane kağıt aldım geziyom

ARWEN.C.S dedi ki...

ya asi mavi bu clik oyunumu anlamadım ben soru işaretlilere tıklayınca kıpırdıyolar ama bişey yok

AsiiveMavii dedi ki...

arwen demınkı oyundan sonra bu benı pek acmadı acıkcası:)))

AsiiveMavii dedi ki...

ben hec bıe anlamadımkı bu oyundan arwen bı tane yuvarlak testere gıbı bıseyım var baskada bısı yok

Senay dedi ki...

çalışma odasında bişi yok. kütüphanede de bişi bulamadım sağ tarafta gizli bir kapı açılıyor ama giremedim de

Senay dedi ki...

asi nerden buldun testeyeri yazsanıza yav bulduğunuz yerleri :)
yardımcı olun bana alla alla :)

ARWEN.C.S dedi ki...

ya hiç bişey olmuyo üst katta soldaki yere gidince ayının azından cüzdan aldım abşka bişey yapamadım

Senay dedi ki...

ahan alt katta sağ tarafa gidince vazolardan birinin altında bir düğme buldum ben düğmem oldu :))) yupiiii:))

AsiiveMavii dedi ki...

bı bılsem nerden buldugumu haber bıle yok ıtemım oldugundan saga sola delı gıbı tıklarken onada tıklamısım baktım ıtemım var anlamadım yanı :))))

Senay dedi ki...

mutfaktada bişi yok ama yemek odasında masadaki tabaklardan birinin altında cüzdan buldum pembe kadın cüzdanı hemde :)

Senay dedi ki...

üst katta sold abişi yok. sağ tarafta ayının ağzından bir kağıt çıktı midesiz ayı :)

AsiiveMavii dedi ki...

size bısey solummu herseste ıtemler aynı yerde deıl arven cuzdanı ayıdan aldı ben sılahtan cherry dugmeyı alttan aldı ben yukardan soldan zırhlı heykelın agzından aldım

Senay dedi ki...

sağ tarafta banyoda bişi yokta yatak odasındaki dinlenme koltuğunun yastığının altında bir kordale var :)

ARWEN.C.S dedi ki...

YA CHE FARKLIMI OYUNLAR bende cüzdan üst katta soldan ayının ağzından çıktı bi de vazonun altında düğme yok bende galiba herkezde itemler farklı yerde

Senay dedi ki...

anaaaaa öle mi o zaman itemlarımız aynı olacak sadece bende testere yok mesela heryeri gezdim :)

AsiiveMavii dedi ki...

aynen öle arwen bak yukarı ben yazdım aynı deıl ıtemlerın yerlerı yandık :)

ARWEN.C.S dedi ki...

evet arklar itemler herkezde farklı çözmek zor olcak ben tek başıma böyle bi oyunu çözemem

Senay dedi ki...

evet arwen itemlar farklı yerdeymiş
yerlerini yazmayalım da ne bulduğumuz önemli ve nerde kullanacağımız tabi o aynıdır herhalde :D

Senay dedi ki...

yok kızzz oyunda bişi yok korkma ölmüş birkaç ayı var sadece :)
testere nasıl bişi ya ben bulamadım ama :(

ARWEN.C.S dedi ki...

evet asi gördüm neetçez bende sadec 3 kağıt 1 cüzdan var tıklancak heryere baktım başka bişey yok sıkıldım

yeryaa-y dedi ki...

O butonu bence kütüphanedeki açılan gizli kapının açık kalması için bir yere yerleştireceğiz ama nereye:)

ARWEN.C.S dedi ki...

ya ne biçim şey itemler de aynı değil galiba anlamadım gitti bende sizin bulduklarınız yok ki

AsiiveMavii dedi ki...

ne butonu yeryaa

bendekı ıtemler testere (galıbatestere yanı:))
cuzdan
1adet not
1 adet dugme

Senay dedi ki...

bu itemları nasıl kuullancaz bilen var mı ve testerem hala yok evde yok yani :D

yeryaa-y dedi ki...

Ben bitirdim :)) Altta itemlerin sağında birkaç profil var sol tarafta da katilin ismini soruyor herhangi bişi yazınca da oyun bitiyor :)) Bana göre yani tembel işi bitirdim mi bitirdim oyunu işte haha:))

Senay dedi ki...

bende de
2 tane kağıt
1 cüzdan
1 kordale
1 düğme var

Senay dedi ki...

kıs yeryaaaa düğmeyede buton didin ya helal sana varya hehe :))

ARWEN.C.S dedi ki...

ay inanmıyorum katilmi bulcaz beni sarmadı muhabbete kaçayım bari

AsiiveMavii dedi ki...

ne salak oyun yaa yenıden baslattım sımdıde baska ıtemler yıne duhme var ama bu kez erkek cuzdanı buldum artı bıde farklı bı not buldum anlamadım sıkıldım ben

AsiiveMavii dedi ki...

ne salak oyun yaa yenıden baslattım sımdıde baska ıtemler yıne duhme var ama bu kez erkek cuzdanı buldum artı bıde farklı bı not buldum anlamadım sıkıldım ben

Senay dedi ki...

katil mücevher kullamiyimis ama bayan cüzdanı bulduk bir bayan olmalıı kordalede var benimki kesin bayan ama kağıtt mücevheri yok diyo :D

Senay dedi ki...

evet aisvemavi katili bulmaya çalışyormuşuz çünkü her seferinde değişiyo katil :D
yeryamın dediği gibi sağ alttaki kişilerden biri katil onlardan hangisi onu bulcan :D hehe:))

AsiiveMavii dedi ki...

bende bıtırdım ama nasıl bılıyomusunuz arkadaslar sag ust kosede kırmızı carpı ısaretı var ona basınca cok guzel bıtıyo :))))

cok sacma oyun heecc sevmedım

Senay dedi ki...

ben suçluyu buldum da düğmesi kopmuş resimlerden annadım ama nasıl suçlu olduğunu belirteceğimi bulamadım hehe :))

Senay dedi ki...

sağol calculussss bizde yeni çzdük oyunu :)) alışmışız itemları kullanmaya saçma geldi bize onun için ama ben sevdim bitti :)