Pinda Paddo

08 Ocak, 2008


yeni bir oyun arkadaşlar...


Oynamak için Tıklayınız

100 yorum:

calculus dedi ki...

Gökçe oyun için sağol.
Oyunun yeni sayfada açılması için biraz düzelttim.

gökce-kuki dedi ki...

calculus bana da anlatırsan nasılolacağını bundan sonra oyun yüklerken öyle yaparım

AsiiveMavii dedi ki...

ohh be nıhayet geldınız hadı gelınde su kus sesını taklıt edelım beceremedım gıttı

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

balondan düşünce en soldaki yıldıza tıklayarak başladımmmm

AsiiveMavii dedi ki...

tamam ablacım daha bastasın beklıyom hası gell ama benım gıtmem gerek sonra gelırım

devin dedi ki...

çok şükür anladım patty yi arıcaz tamam arayak bulak bakalım

yeryaa-y dedi ki...

Arkadaşlar merdün aradığmız kişiydi değilmi? Şu an adventure de sanırım :D Orda yorum yazmş ta.

Duman dedi ki...

hehehhe kapattım öbür oyunu.stres atmaya geldim:))

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

zencefilimm devin nöörüyonus :)
abicim bu oyundaki karakter ne menem bi tiptir yaw kuş sesini taklid edin gelin ben kapılar ortasında kaldım :))

Duman dedi ki...

kuş sesi yaptım kuş beni bir yere götürdü çözmüşüm ilkini öyle diyor

devin dedi ki...

nörek yasminim bi yerlere geldik çıkamıyoz gadan alim

devin dedi ki...

kuş sesi de çıkarıyoz amma bişi yok napcam şinci ben hele bi deyin bakem

Duman dedi ki...

ya şu kapılardan binaya girince ne yapılacağını anlayan oldu mu?

devin dedi ki...

şimdi bu merdivenden mi incem ya anneee korkarım ben sizler nerdesiniz

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

bacılar bende tırmalanıyom
aynaların yanından geçerken kuş ve örümcek teyze görünüyo
merdivenden aşağı inince 3 yuvarlak bi mekanizmayı açıyor ama çözmüş değilim henüz açıyorum kapatıyorum yani :))

Duman dedi ki...

eee iniyorum çıkıyorum akvaryumun rengini değiştiriyorum yukarda her şey aynı

devin dedi ki...

arkadaşlar bu oyunda bi sorun var gibi ben bişi yapmadan oyun kendi kendine bişiler yapıyo

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

demiyim diyom ama bu karakter bana lombak dergisini anımsatıyor yaauuuuu ehhieheheheh
nerden buldun kıs yumurtayııııııı

devin dedi ki...

diğer sitelere baktım evet oyun takılıyormuş canlarım takılınca play tuşuna basın diyor arkadaş

devin dedi ki...

bu arada ben bi yandan merdünü arıyom annıcanız zıp zıp geziyom ve öle rastladım

Duman dedi ki...

aha tab tuşu kullanılıyo.o kapıların ikincisinin kenarını gösterdi tıkladım şimdi aşağ bakmaya gidiyorum ne oldu diye

devin dedi ki...

jasminim onlar taşmış yahu valla oyundan bişi anladınmı desen cııkk hiç bişi annamadım gülüm

yeryaa-y dedi ki...

Devincim merdün cvp verdi, davet ettim ama sende bir seslen istersen beni tanımayabilir belki:)

devin dedi ki...

nie düşerki bu kız bottan uğraştırıyo beni pöh

devin dedi ki...

ben gidip yakalim şunu sizde bu arada oyunu çözün emi canlarım

Duman dedi ki...

sıkıldım bu akvaryumdan play yaptım ilk kapıların olduğu yere yolladı.ortadaki mavili kapıya girdim yerde satranç tahtası gibi bir şey var.bi satranç eksikti yani

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

kızı bulduk laylay lom gettiler the end didii ama karakteri hiç unutmayacam vallaa bak :))

devin dedi ki...

yakaladım merdünümü 10 dk sonra geliyorum dedi oleyy

devin dedi ki...

unutma yasminim ayni ben şaşkoloz şaşkoloz dolanıyo

devin dedi ki...

sisim bende kırlardayım merak etme hade piknik yapak barrim

Duman dedi ki...

bu uzay gemisi gibi bir şeyin içine girdi örümcek adamlar var

devin dedi ki...

ben bi eve girdim yolun sonunda çok gerideyim galiba

devin dedi ki...

ya ben korkmam örümcekten (bo) olmadığı sürece tabi bi ondan korkarım zehirli ya heh hee

yüksel dedi ki...

slm sis bu oyunda amaç ne. devamlı bir yerlere tıklıyorum ve görüntü değişiyor

Duman dedi ki...

saray gibi bi yere geldim puzzle bitince sehpadan kız çıktı.mutlu son

Duman dedi ki...

yaw bu oyunlar bizi ne hale getirdi.sehpadan kız çıkmasına şaşırmıyoruz artık.sehpa yaw sehpa .kız nasıl çıksın

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

gel madman gel neler var neler burda yaw bu eleman ömürlük vallaha :))

yeryaa-y dedi ki...

Madman evet yakışmış afilli olmuş -y takısı sana daha çok yakışmış:D Bende derya-y gitti zencefil-y oldum y yi atmaya kıyamadım :))

yüksel dedi ki...

yok akşam espri olsun diye yapmıştım kaldı öyle değiştireceğim

devin dedi ki...

sis aşkolsun eciş bücüş deme ya sen bu banyolu odayı geçtin mi napcen şinci öff

devin dedi ki...

hah salondayım bi dolu kitap allahhhh dokunmayın bana heh hee seneye görüşürüz şekerler

devin dedi ki...

bence değişme yakıştı hem espriyi unutmamış oluruz seni gördükce gülümseriz

yeryaa-y dedi ki...

Madman aşkolsun ya sen y kuyruğumla dalga geçersin ha teesüflerimi sunuyorum sana:)))

http://www.foon.co.uk/farcade/efri/

devin dedi ki...

madman ne kuyusu nerdesin ya ben çok mu gerideyim ki merdünü aramaya gidip gelmekten çok şey kaçırdım sanırsam

yüksel dedi ki...

valla seninl daha doğrusu kimseyle dalga geçmedim. yanlızca ben voltranın kuyruğuyum ya. sen de -y ye devamlı kuyruk diyorsun ya. o yüzden. aklıma ilk gelen nedense -y eklemek oldu

devin dedi ki...

sona bu salon güzel ya kave hazır kitaplar ohhh keyfe bak ben gelmiyom kuyuya muyuya banane

Duman dedi ki...

devin sağ klik ve play yap şekerim takılınca.hızlı geçiyor

yeryaa-y dedi ki...

Madman cim aşkolsun latife ediyorum, dalga geçsen nolcak canın sağolsun:)) Bende kılıcıymışım voltranın yasminim dedi :D

yüksel dedi ki...

şimdi de bir bulmaca çözmeye çalışıyorum. devin sen de ben gibi kolayına kaç. sıkışınca sağ klik ve play yap

yüksel dedi ki...

eciş bücüşün sevgilisini buldum. o daha da eciş bücüşmüş.

yeryaa-y dedi ki...

Devincim merdün derki; açılmıyor maalesef:(
ben yeniden yazdım linki gönderdim ama bakalım bekleyelim.

yüksel dedi ki...

devin odada tel. çalınca çekmece açılacak. kapalı çekmecede anahtar var

Duman dedi ki...

arkadaşlar bu arada calculus calmortis oldu gerçekten galiba.oyun oynamıyor filan:))

Duman dedi ki...

hadi bitiren muhabbete gelsin.patron kızmasın oyun sayfasında lak lak yapmamıza

serpill dedi ki...

bu hangi oyunun yorumları arkadaşlar,ben bisürü göz gibi bişey olan ağaç gibi bişeyin oraya geldim yeni başladım bende sitenin safı:)

devin dedi ki...

o ne güzel gülüştü öle şükür bitti bulduk pattyi

devin dedi ki...

serpill h.g evet bu oyun o gözlü oyun arada oyun takılıyo sağ tıkla ve play de