Kitten Escape

12 Ocak, 2008


Kolay Gelsin Arkadaşlar Ben biraz denedim ama Pisicik Öldü:))


12 yorum:

Duman dedi ki...

önceden oynadığımda bir üste çıkıp çakmak almıştım şimdi onu bile yapamıyorum

Duman dedi ki...

oyun ilk başladığında sıralı 5 kare var ya onların alttan ikincisine basıp oyuna girersek odada yukarı zıplayıp çakmak alab,iliyoruz

Duman dedi ki...

ben çakmak ve bombayı almayı başardım soldaki üç kutucukta belirdiler.sağdaki 5 kutucuğa da 3 resim yerleşti.

Duman dedi ki...

bu hayvanın kaderi ölmek bence.bombayı ve çakmağı kullandım ööle bekliyorum

Duman dedi ki...

ayhhh yok içimi baydı yine.ne yapılacağını anlasam yapacam ama:((

zemheri dedi ki...

selamlar 1-bomba çıktıktan sonra yeşil düğme ye basıp su ile dolduruyoruz bomba patlamıyor tekrar sarı düğmeye basıp suyu boşaltıp bombayı alıyoruz. 2-baştan 3.işareti seçip kırmızı düğmeye basıyoruz.silah çıkınca seçmiş olduğumuz eğilme işaretine basıp oku alıyoruz. 3-tekrar başa dönüyor ve ensondaki işareti seçiyoruz.yeşil düğme ile odayı su ile doldurup yüzme ikonu ile yukarı çıkıp çakmağı alııyoruz. 4 başa geldiğimizde 2.sini tıkla.yukarıda iken oku karşı duvara fırlat 5 tekrar başa dönüyor sadece bir zıplama ikonu kaldı onuda alıp oyuna devam ediyoruz.aşağıya in suyu boşalt bombayı al çakmakla ateşle ikinci ikona sağdan iknci bombanın çıktığı yer patlamış olacak içeri gir ve yukarı zıpla BİTTİ iyi anlatamadım galiba neyse ilgilenen olursa yazarım