Crazy Keys

10 Haziran, 2008


Yeni oyun, taze çıktı.



Oynamak için tıklayınız

151 yorum:

ZUZU dedi ki...

slm ilk ekranda nasa nin solunda ve bir siyah top gibi bisi ve bir kalem

kırmızı dedi ki...

ecza dolabında notta bişe yozayı
günde üç kere falan sanırım ama bi tercüme ederseniz iyi olur

Nağme dedi ki...

hahah sineği öldürürken ahh diye ses çıkıyo ya,sinek heryerden çıkıyo

calculus dedi ki...

O siyah şeyi yatağın üstüne bıraktım kedi sola geçti. Boynundan anahtar aldım.

kırmızı dedi ki...

ay pc nin ekranımı pis yoksa kasada bi sarı lekemi var bilmiyordum

calculus dedi ki...

Kafesin altındaki dolaptan bir bomba aldım kasaya yerleşti.
Anahtarı geri alabiliyorsunuz. Ben biraz gidip kediyi mıncıklayayım.

kırmızı dedi ki...

anahtarla kafesin olduğu yerin altını açtım paket aldım

calculus dedi ki...

Kediye süpürgeyle vuruyorum yürüyor. Bakalım nereye kadar yürüyecek.

Nağme dedi ki...

kedi sona kadar yürüdü başa döndü ya yolda bişeymi yaptırcazki

Nağme dedi ki...

dolaptan aldığımız paket kasanın kapısına yapıştı

calculus dedi ki...

Kalemi kediye sürtünce elektrikleniyor. Ona da alkol döktüm. Kedi geldi yalayayım diye. Patladı ortalık. Sonra anahtarları kasanın üstüne koyun ama renklerine dikkat edin koyarken.

Nağme dedi ki...

kedi mor paspasın üzerindeyken kalemi paspasa sürttüm ışıklar saçıyo şimdi kalem sihirli değnek gibi

Nağme dedi ki...

cal düzgün yazsana kedi nereyi yalıyo alkolu nereye döktün,benim kalemde ışıklar saçıyo ama:((

calculus dedi ki...

Vavvv.
Çok zor sorular soruyor. Anahtarları tek tek yerleştiriyorum. Birden duruyor son koyduğun anahtarın rengi ne dedi.
İlkinde bilemedim, anahtarlar dans etmeye başladı. Okla sola gittim geri geldim tekrar başladım. Renklerine dikkat ettim ama bu sefer de ikincide kaç anahtar koydun dedi? Onu kafadan attım, bildim.

calculus dedi ki...

Kedi geldi müziği açtı anahtarlar dans etmeye başladı, süpürge ile vurdum gene dağıldılar. Ne oluyor ya?

Nağme dedi ki...

yanlışlık olmasın yerdeki paspasla kalemin bir alakası yokmuş,nerede sürterseniz sürtün kalemi kediye oluyo

Sis dedi ki...

name kalemi kasa kapısına taktığın şeye sapla alkolu dök kedi gelince açılacak.anahtarlar da kasanın kapısına konulabiliyor

calculus dedi ki...

Süpürge ile dağıttıktan sonra bir tanesini alabildim anahtarların, onunla da o bir sürü küçük dolaptan birisini açtım.
Ama şimsi çıkmam gerek.

Nağme dedi ki...

sağolun:))
ben soruları bi kerede bildim şimd,i benimkilerde dans ediyolar:))

Nağme dedi ki...

eee takınca yine müzik başladı yine dans ediyo anahtarlar ama bu kez alamadım

eren dedi ki...

yaaa anahtarların hepsini nerden buldunuz sorabilirmiyiö:(

Sis dedi ki...

her seferinde tek anahtar alınıyor.uzun sürer bu iş:))

Sis dedi ki...

eren kasaya patlayıcı tak kalemi kediye sürt patlayıcıya sapla üstüne alkol dök kedi gelince kasa patlayacak anahtarlar çıkacak

Sis dedi ki...

ilk aldığım mavi büyük anahtar kutucukların en üst sıra soldan 2ciyi açtı ama içi boş

Nağme dedi ki...

yalnız ben tekrar anahtar f,ilan alamadım ya siz alabildinizmi

Nağme dedi ki...

yalnızca kasanın içinde kahve rengi anahtar var alınıyo ama item kutucuğuna girmiyo diğre anahtarların yanına koyunca yine dans ediyo anahtarlar sizdede öylemi

Sis dedi ki...

ilk alınan anahtarı diğerlerinin arasına geri koyup farklı anahtar alınabiliyor

Nağme dedi ki...

ooo uzun iş ya tektek denicezmi bunları birini bırak diğerini al:((

Sis dedi ki...

büyük gri anahtar üstten 3cü sıra soldan 5ciyi açtı o da boş

Nağme dedi ki...

offf ya büyük sarıda ilk çekmeceyi açtı boş denemeye devam
bu arada kutuyu açtığımız yeri açarken kullandığımız anahtarda geri alınabiliyor

Sis dedi ki...

bende takvimde yazanlar:
21 aug.zemin pembe veya lila ne ise işte 1 çiçek var.
13 july zemin cyan (açık mavi) 6 çiçek var
30 july zemin yeşil 3 çiçek var.

bence bunlar kutu sıralaması ve anahtar rengi

Nağme dedi ki...

takvimde;
21 agustos pembe renk
13 temmuz yeşil renk
30 temmuz koyu yeşil renk var

Sis dedi ki...

buyrun burdan yakın:((
büyük mavi şimdi de en alt sıra sağdan 2ciyi açtı o da boş:((

Nağme dedi ki...

siyah 7.yi pembede hiçbirini açmadı
yalnız farkettinizmi dansları ve müzikleri değişiyo ve bir ara hepsi kasanın içine girdi tektek çıkarttım yine sorular sordu cevapladım

Nağme dedi ki...

esraaa hg ,merak etme takıldık hadi başlada gel hemen:))

Sis dedi ki...

küçük kırmızı anahtar en alt sıra en sol kutu ip aldım

Sis dedi ki...

küçük koyu turuncu üstten 2ci sıra soldan 2ci kilit aldım

Nağme dedi ki...

anahtarların panodaki renklerle ilgisi var kutucukları ordan bakıp açıyoruz,asma kilidi kasanın kapağına koyunca kedi gelip itiyo onu

Sis dedi ki...

anahtarlarınız yine kasaya girer de soru cevap pynarsanız cevabın doğrulu deil önemli olan ilk soruya en alt cvp 2ci soruya orta cvp basın

Sis dedi ki...

küçük yeşil üst sıra soldan 3cü açtı vida aldım.
anahtarların hangi kutuyu açtığı orta ekrandaki renkli tabloda.
çıkmam gerek.evden devam edeceğim

Sis dedi ki...

uff bırakamıyorum:))
makası da aldım bi de aldığım kilitin üstüne alkol mu ne döktüm

Sis dedi ki...

tekrar soru cevap pynamamak için dansa başlarlarsa vurun süpürgeyle

Nağme dedi ki...

masanın sol alt dolap kısmını turuncu anahtarla açıp örümcek ağı aldım onuda duvara taktım

bozo dedi ki...

sevgilililili arkadaşlar;
aman ha oyunu kapamayın açılmıyo ben daha açamadım. Saygılar hüngür

Nağme dedi ki...

büyük pembe anahtar kafesli yedeki çekmeceyi açtı ama bişey olmadı

calculus dedi ki...

Kedinin kurcaladığı dolabı açabildiniz mi, gerçi ben şu anda oynayamıyorum ama.

calculus dedi ki...

Aklıma gelmişken, hala açamadım oyunu ama, daha önce oynarken tam duvardaki tablonun önünde sineğe vurunca tablonun bir yeri beyaz olmuştu. Belki bir işe yarar.

calculus dedi ki...

Heidi, şu anda bütün dünya oyunun açılmasını bekliyoruz. Sitesinde sorun var sanırım.

Unknown dedi ki...

mrb kolay gelsin. oyun burada tüm hızıyla sürüyor galiba.

calculus dedi ki...

Maalesef ebru.
Biraz ilerledik. Ama tam akşamcılar gelecek iken, yani tam devir teslimi esnasında bu talihsiz olay yaşandı:)
Beklemedeyiz, pusudayız.

Unknown dedi ki...

açabilirsem kopya çekmek için arada uğrarım. kolay gelsin

Sis dedi ki...

yesssssss back on line.
oyun açılıyor arkadaşlar bekleriz

Sis dedi ki...

şimdi elimdeki makas çivi ve kilide şişeden sarı şeyi döktüm.onun dışında vantilatör, ip veya kablo,süpürge,ilk alınan anahtar,ve şişe var

Sis dedi ki...

vantilatörü kilitli kutucuk dolabıyla askılık arasında daha doğrusu paspasla askılık arasına ekranın bize göre altına bi yere koydum

bozo dedi ki...

arkadaşlar kaçsaat oyun açılsın diye bekledim. şimdi açıldı oynuyorum ama bi anda nası yaptım bilmem 3 kere oyundan çıktım. artık oynamıycam enerjim kalmadı.

Sis dedi ki...

bendeki tablodaki renk sıralaması sanırım herkeste aynı:

sarı,mavi,yeşil,pembe.
koyu kahve,turuncu,siyah,beyaz.
lila,kahve,mor,gri.
açık yeşil,lila,kahve,pembe.
kırmızı,açık mavi,siyah,yeşil.


şimdiye kadar açılan ve obje veren dolaplar.çarpı olanlar açtıklarım:
++*+
+*++
++++
+*++
*+++

minnci dedi ki...

Ben ediyorum ama farklı olarak örümcek ağını takvimin sol tarafına koydum.

minnci dedi ki...

Örümcek ağını alıp tablonun sol tarafına ve dolabın sağ tarafına da koyabiliyorsun.

Sis dedi ki...

ben de devam ediyorum ama ilerleme yok valla.nordinho ve escape de bizle aynı yerde takıldı.24 e aldırmayın:)şaka yapıyorlar:))

Sis dedi ki...

bi ilerleme.
örümcek ağını tablonun sol üst köşesine koyun ve kablo vardı ya onu da askılığa tıklayın.askılık düşecek

Sis dedi ki...

yeşil büyük anahtar alt en sağ kutuya takılı olmalı ama önce

minnci dedi ki...

Kasanın içinden diğer anahtarlardan aldım yes dedim oyun tekrar başladı siz yapmayın.Büyük kahverengi anahtarla dolabı açtım ama boş çıktı.

esrasel dedi ki...

çıkan soruya önce no diyoruz sonra 12, sizde farklı olabilir belki ikisine de b şıkkı cevap verdim. sonra kasadan bütün anahtarları aldım. büyük beyazla 2. sıranın en son çekmesinden kaşık aldım.

esrasel dedi ki...

büyük açık yeşil anahtarla 4. sıra ilk çekmeceden tabak

esrasel dedi ki...

büyük ve küçük açık kahve anahtarlarla çekmceye açıyoruz ama boş uğraşmayın boşa

esrasel dedi ki...

evet bütün çekmeceleri açtım ama son yazdıklarım kaşık ve tabak aldığım hariç diğerleri boş. şimdi itemleri kullanmaya geldi sıra

esrasel dedi ki...

ayy maynak bu kedi :)) kaşık, makas, kilit ve vidaya yeşil şişeden döktük sarı oldular sonra onları kediye verdik afiyetle yedi. metalci bu kedi :))

Sis dedi ki...

bazı anahtarlar kutulara takılıyor bazıları takılmıyor.aşağdaki resim geride kalanların resmi:
http://pixjet.net/img/cc7fd76b4b791db2979e0edf44b35199/ads%C4%B1z.JPG

Sis dedi ki...

ben kediye hiç bi şeyi yedirmedim henüz.geri dönüşü olmayabilir diye.tabağı kasanın altında yere koydum

Sis dedi ki...

bu da kutulara taktıklarımın resmi:
http://pixjet.net/img/57e8b18f6727e4547363f1ef3a571af1/ads%C4%B1z.JPG

Sis dedi ki...

tabağa da şişeden döktüm kedi geldi yalıyor tabaktakini.bitirince geri kafese gidiyor.

serapy valla yazdım yaptıklarımı.baştan almayı gözüm yemez.ilk ekrandaki kasanın altı.önce şişeyi tabağa tıkla istersen

esrasel dedi ki...

büyük dolap hareketlendi sihir mi yaptık ne :)) metalci kedi tabaktakini içince diğer anahtarlarıda alıp hepsini yerlerine takıyoruz bi defa çeviriyoruz anahtarları ve dolap yukarı kalkıyo altından bıçak alıyoruz

ege dedi ki...

iki ekranda açmıştım.birinde yedirmemiştim metalleri.
o metalleri yemesi lazım elektriklenmesi için.

Sis dedi ki...

tüm şeyleri kediye yedirin.sonra masa altına koyduğunuz tabağa şişeyi dökün.kedi gelip yalasın .diğer kalan anahtarlar da alınacak

esrasel dedi ki...

bıçaklada kasanın orda duvardaki kabloyu kestik kediyi kurtardık

ege dedi ki...

senin resme göre yerleştirdim sis.
sonra elektrik çarpınca diğerleri de alındı.onlar da tabloya göre yerleşti.

esrasel dedi ki...

fana tıklayınca dolap yana kaydı ve kapının orda şekiller çıktı oyun bitiyo sonunda yaşasınn :))

esrasel dedi ki...

serapy dolaba anahtarların hepsini tak bi defa çevir hepsini dolap yukarı kalkıyo altında bıçak

ege dedi ki...

serapyy,anahtarları yerleştirince bir kez çevir hepsini.

ege dedi ki...

esra,ben fana tıklıyorum dolap kaymadı.başka bir şey yapmış olabilir misin?

ege dedi ki...

dolap havada şu anda ama olmuyo serapyy çok uğraştım:(

esrasel dedi ki...

arkadaşlar fan bi kez tıklayınca dönmüyo sürekli tıklayın dönmeye başlıyo zaten dolap kayana kadar tıklayın fana sürekli dönsün fan

ege dedi ki...

fan yerde,dolap kalktı,bıçağı aldım.sonra esranın dediği gibi habire fana tıklıyorum.ama yapamadım:(

öykü dedi ki...

yorumlarla buraya kadar geldim teşekkürler örümcek ağını postere takın ve sinek ordayken süpürgeyle öldürün ağa yakalansın ve bikezde bıçakla tıklayın burda kaldım

ege dedi ki...

hg öykü:)ben de geriden geldim.ama vantilatörde takıldım kaldım malesef:(

öykü dedi ki...

selam ege-deniz canım bi noktasında sürekli dönmeye başlıyor fan onu yakalaman lazım ben çok denemiştim antremanlıyım yani:)

minnci dedi ki...

O zaman sürekli fanı tıkla hep dönsün rüzgarıyla itekliyor dolabı

Sis dedi ki...

ben de aynı durumdayım hanımlar.benim fan da kendi başına dönmüyor:(

öykü dedi ki...

en üste kırmızı anahtar oldu diğerlerini deniyorum şimdi

esrasel dedi ki...

kapının oraya takılan anahtarlar yukarıdan aşağıya büyük kırmızı, küçük beyaz, küçük açık mavi, küçük gri ve küçük sarı. anahtarları yan çeviriyoruz kapı açılıyo veee metalci kedi huzurlarınızda :)))

esrasel dedi ki...

herkesin yorumuna emeğine sağlık sağolun arkadaşlar ii gecelerr

Sis dedi ki...

şimdi her şeyi doğru yapıp da fanı kendi kendine çalıştıramayanlar: benim gibi yani:)
örümcek ağınız kayıp mı ona bakın.eğer kayıpsa yeniden başlayın.tablonun sol köşesinde ağ ile işiniz bitince geri alın.başka türlü fan kendi kendine çalışmıyor

Sis dedi ki...

sağolunuz arkadaşlar yardımlara.140 yorumda çözülmüştür.560 yorumla yapan da var:))

ege dedi ki...

sis.ağla ne işimiz vardı?benim zaten itemlerimin arasında.bi eksik mi yaptım ki?
kaldım ben burda:(

Sis dedi ki...

tebriklerrr çıkanlara ve yardım edenlere:))
aha bu da resmi:)
http://pixjet.net/img/c3046a5f45a2775f3a0ffed8ffc91e01/ads%C4%B1z.JPG

calculus dedi ki...

Sis valla sana bir walkthrough yazmak yakışır. Bunu yaparsan senin bana yaptığın sarmalardan bir kaç tanesini ısmarlayacağım sana:)

seray dedi ki...

ya arkadaşlar bu anahtalrları nasıl alıyorsunuz anlamadım yahu :)

Sis dedi ki...

heidi:
hangi aşamadaki anahtar almadan bahsediyorsun?ilk teker teker alınan zaman mı?

seray dedi ki...

tamam çözdüm anahtar olayınıda makas kutucukların içinde mi acaba