Three attendants

09 Haziran, 2008


Minotodan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

19 yorum:

Sis dedi ki...

ilk ekrandaki arkadaki mavi şeyi kenara çekip top aldım.ikinci ekranda kedileri kovaladım gelip arkadaki yılan gibi şeyi bana verdiler.

Sis dedi ki...

kürek aldım onla bi geri gelip yeri kazdım kutu aldım.kuş evinden bir şey düşürdüm

Sis dedi ki...

son ekrandaki kayaya kurtu soktum bana yuvarlak bi şey verdi.ilk aldığım krakermiş.

sebnem dedi ki...

kürekle fillerin olduğu ekrandaki çatlağı kazdım su doldu sanırım küçük fil su içti ordan

sebnem dedi ki...

büyük filde kalktı gitti yanında altından kutu çıktı kutudan da yeşil bi sopa :P

Sis dedi ki...

geyiğe tıkladım ağzındakini tabureye koydu maymuna tıkladım gitti havuç aldım havuç tavşana tavşan köpek kulubesine arkasında yere düşürdüğüm kağıdı aldım.
kürekle fillerin soluna tıkladım su oldu gidip su içtiler altlarından kutu kutudan da çubuk alıp kutu dediğim şeye taktım.o kalem açaçağı çubuk da kalemmiş:)
kağıda kalemle 10 dolar yazdım parayı kedinin arkasındaki hayvanın önündeki tabağa koydum flüt aldım.
kurtcuğu ilk ekrandaki kavanozlarda dolaştırdım yine yuvarlak bi şey aldım.onu da köpeğe verdim bitti.
three end yazıyor başka sonlar da olabilir yani.

Sis dedi ki...

selam şebooo.ben bittim bile:))
kıs nerelerdesin sen.iyidir her şey inşallah.

sebnem dedi ki...

izindeyim ben sis haber bıraktım esraya söylemedimi size
17 haziran a kadar yokum 2007 den kalma bi izin bitsin 2008 e başlıcam 30 gün :)))

Sis dedi ki...

aa valla haberim yok.hülla da merak ediyodu.
anam ne uzun izin ööle o:))

sebnem dedi ki...

hhahahah kız bide tembihledim sıkı sıkı esraya söylesin diye

Sis dedi ki...

son aldığımız yuvarlakla tavşana tıklarsak rabbit end oluyor