RABBIT ROOM ESCAPE

12 Haziran, 2008


Yeni oyunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


Oynamak için tıklayınız

38 yorum:

deniz dedi ki...

Gökçem eklermişte biz oynamazmıyım? Ellerine sağlık gökçem bonbon şekerim...

Sis dedi ki...

günaydınnn.
bu yeni moda mı yaa,yeni oyunların sitelerinin göçmesi ve açılamaması:(((
oyun açılmıyor bende

Adlı dedi ki...

sis 1 2 kere dene ben de de ilk başta acılmadı sona şakkadanak acıldııı

Sis dedi ki...

açıldııı:))
girişteki dolabın arkasından bir tüp,sandalye,kanapenin altından sarı bi şey ve aynı yerden para,buzdolabıyla mutfak dolabı arasından ütü,yatakla duvar arasından tornavida,yatak başından fırça ve tavşan da orda arzı endam eyliyor.

Sis dedi ki...

tüpü palete sıktım sandalyeyi buzdolabının önüne koydum

deniz dedi ki...

Günaydın Sis'cim sanada.
Sabah ben de gökçemde zor açabildik oyunu.

-Yapabildiğim enteresan olayları paylaşayım. 2 renk boya bulmuştuk onu palette birleştirip dolabın altındaki boş kağıdı boyayıp 4 rakamına ulaştık. Yeşil 4 ve diğerleri doğru mu bilmiyorum kırmızı ışık yandı ama 354 yazdım.
-Mutfak dolabında abajur şişe ve tavşan resmi var. Odadaki sayıları kadar girdim yine kırmızı ışık yandı 230

Saatin mantığını anlamadım ama

Sis dedi ki...

buzdolabı üstünden kağıt aldım.girişte sağdaki beyaz sehpada mavi 9,pembe 8,kırmızı 6 var.tornavidayla orayı söktüm 3cü bir şifre yeri çıktı.

deniz dedi ki...

dolabın üstünden aldığımız kağıdı saate tutunca veriyor şifreyii

deniz dedi ki...

Dolaşıyorum boşboş kapıya tıklayınca bitmişmiş.

Sis dedi ki...

2ci boya nerde deryacım.günaydın bu arada .
chatimizi alan zihniyeti şiddetle kınıyorumm

Adlı dedi ki...

sifreyi 911 göstertio ama bende olmuyo yeryam bu saatte var bişiler:D bu arada bu ütüyü napcamızı bilen var mı:D

Adlı dedi ki...

heeee o kaıdı bi de ortalamak gerekiomus:D:D perfecd and dedi ama ütüylen hec bise yapmadık:D

deniz dedi ki...

Gökçem kağıdı saatin tam ortasına tut canım. Kağıdın ortasındaki noktayı tam ortaya denk getir 853 mü neydi şifre.

BOyayı unuttum Sis'cim bir daha bakayım

deniz dedi ki...

Sarı boya kırmızı koltuğun sol duvara yaslanan kısmından, mavi boya da kapının ynındaki dolabın arkasındanmış..

Sis dedi ki...

mercii sarı boya için.ben hala çıkmıyorum ama .ütü ve parayla ne yapcaz onu arıyorum

deniz dedi ki...

Sis cim galiba buldum. Ütüyle 354 ü buluyoruz o rakamlı renki kağıtlara tutunca ütüyü renk değiştiriyor...

deniz dedi ki...

Sabit bitane kağıt var. Bütün kağıtları onun üzerine getirdim ütüyü tuttum üstüne kağıtlarda bi hareket oldu...

Sis dedi ki...

354 şöyle çıkıyor:
ütüyle pembe 8 kartına tıklayınca o 3 haline geliyor.ordaki 9 ve 6 kartlarını üst üste koyunca da 5 oluyor.
para yine elimde kaldı kullanılmadan.perfect end dedi

Sis dedi ki...

hee sen de bulmuşun deryam.para sadece dekor mu acaba:))

ays dedi ki...

GUNAYDIN KIZLAR,
BEN 2. TÜPÜ BULMADAN SIZ OYUNU BITIRDINIZ :(
MAVİ TÜPÜ BULDUM, 2.TÜP NEREDEYDİ (SARI OLAN SANIRIM)

deniz dedi ki...

Kırmızı koltuğun sol tarafında duvara köşe kısmına yakın olan yerde...

Adlı dedi ki...

çözemeyenler için belli bir yere kadar başka siteden alınmış kopyadır :

Walkthrough -Üzerinde tıkla, kahverengi kabinenin arkasında, yakın yatağın arkasında 1 tavşan kız-tıkırtının, kutu gümbürdediği kahverengi kabine notunda mavi boya-dönüş sol-tıkırtısını al, 1 tavşan kızın, iki kez kırmızı kanepenin arkasında sandalye-tıkırtıda tıkırtı bırakılan doğru yastık-dönüşten boya fırçasını aldığı yatak notunda yastıklarda tornavida-tıkırtıyı al.

bundan sonrasını siz kendiniz yaparsınız zaten :D

deniz dedi ki...

Puhahahaha :D

Çözemeyenler hepten takılsın çözemesin diye de mi :))
Yaradılanı severim yaradandan ötürü, bir de Allah yarattı demem kopya çekerim :))))

Sis dedi ki...

ay hangi siteden bu allahaşkına hanımlar?ben bilmiyorum ya başka sitelerin adreslerini.bakmam hiç gitmem bile:D

Adlı dedi ki...

tıkırtıyı bulup gümbürdetmesseniz oyun bitti sayılmaz:D:D

esrasel dedi ki...

ühüüüü ağlamakk istiyorummm ne oldu bu sitelerin linklerine yahuuu açılmıyo oyun :((

Sis dedi ki...

esracım selam.sakuranın ana sayfasında yoğunluktan sorun var.sabah beri bi kaç denemede anca açılıyor.dene sürekli

esrasel dedi ki...

slm ablacım. oyun açıldı şimdi de takıldı heralde kapıyı açmıyo maynak oyun

esrasel dedi ki...

heheh eferim bana saate şifreyi girdimde düğmesine basmamışım :)) bitti şimdi.
cöçemmm teşekkür oyun için

Nağme dedi ki...

bende açamadım yaaaa,hemide belkim 20 kere denememe rağmen:((((

öykü dedi ki...

oyunu benim gibi açamayanlar mozilladan açmayı denesinler

ege dedi ki...

mozilla da açmadı bende öykü:(
anlaşılan bu oyunu oynayamıyorum...