Mini escape

14 Haziran, 2008


Yeni oda oyunu


Oynamak için tıklayınız

16 yorum:

Unknown dedi ki...

bende geldim. semboleri yerleştirince makas aldım. makasla sarmaşıgı kestim. kaldım

Unknown dedi ki...

renkli kapı açıldı ve kapaktan aşağıya sarmaşık mıknatıs karışımı ipi saldım ve geri alınca anahtar verdi

Unknown dedi ki...

anahtarla ilk soldaki odadaki duvardaki kasayı açıp kolye aldım. kolyeyi kopuk kablo yerine taktım

occult dedi ki...

iyi gecelerr herkese...
bende 3. kapı açılmadı , yıldızı almama rağmen :((

ays dedi ki...

sis, tesekkurler gece gece ıı oldu , kopyalarla cabucak bıttı
:)))

occult dedi ki...

mıknatısla çiçeği havada bırakırsan , renklere istediğin kadar tıkla çıkamıyorsun :)) bitti.. oyun için teşekkürler sis , gerçekten minicik miş :))

Nağme dedi ki...

adı üstünde mini bir oyunmuş,akıcıydı çabucak bitti:))

deniz dedi ki...

Mıknatısla sarmaşık birleşti,tıkladık odadaki boşluk kısmına anahtarı aldık. Anahtarla dolabı açtık kolye aldık, kolyeyi de kesik kablonun olduğu yere takınca renk sıralamasını verdi... (yorumlarda yazmıyordu takıldığım yerdi o yüzden belirtmek istedim ;)