Dream Train 2

13 Haziran, 2008


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

98 yorum:

Sis dedi ki...

hmsss zor ve anlamsıza benziyor.sağ pencerede bi tosbağ oyunu var.42524 yazdırdım.ama mantığı var mıdır varsa nedir fikrim yok

Sis dedi ki...

püüü sol penceredeki piyanoyla ilgili ise hiçç bi fikrim yok:(

Sis dedi ki...

off bi kelebek var kanat uçlarındaki böcekleri çevirebildiğim.bi anahtar var yukarda asılı ulaşamadığım.bi altın yumurta var içinden bi şey çıkarmam gereken ama elime alamadığım.

bu ne yaaa

ege dedi ki...

ilk ekran sol ok dipteki camlardan birine basınca mekanizmalı yer var.kutuları açınca notalar var.

Sis dedi ki...

selam egecim.
sanırsam gece gece başımıza bela aldık bu oyuna bulaşmakla:))

yar dedi ki...

selamlar
böceklerin kafalarını çizgiye döndürdüğünüz zaman kelebek kanatlarını hareket ettiriyor sonra bir fragman izliyoruz:))

Sis dedi ki...

allaım ne kadar karışık.ankesörlü telefona benzeyen şeye kod giriliyor ama o buldupum dizi işe yaramadı.onun karşı çaprazında bi düzenek var ne oldupu belirsiz.

Sis dedi ki...

selam yar.hoş geldin.saolasın ipucu için.
ama o fragmanda yukardaki meyva gibi şeylere bi düzenle tıklamak gerek sanırım.

allaam kendimi aptal hissettiren oyunlardan bu:(

yar dedi ki...

hoşbulduk ege
telefonun altındaki bölmeyi anahtarla açtım ama bişey yapamadım yanlış bişey mi yaptım acaba?

calculus dedi ki...

Yar hoşgeldin. Gene benim gitmemi beklediğin için saol sis:)

yar dedi ki...

selam sis
ege şu notaların eşlerini bulunca alttan anahtar veriyor

Sis dedi ki...

ben değil ya calculus.valla japonlar.:))
ben masumum.kız size dönmeden o meyvaları toplamanız gerek dersem küfretmezsiniz de mi:D

yar dedi ki...

şu adamın elini uzattığı yerin sağında merdiven çıktı yukarıda bir düzenek var bişey anlamadım

devin dedi ki...

allam ya ne bu böle böcekli kelebek bi söyleyin napcam bunu

yar dedi ki...

selam devin
böceklerin kafalarını çizgilere denk getir kelebek hareketleniyor

ege dedi ki...

anahtarla açılan bölmeden alınıyor o merdiven ve elin sağında kullanılıyor

calculus dedi ki...

Kedi resimli ekranda , ekranı iyice aydınlattım, kedi kaçacak oldu. Tam pencereye girdiğinde tıkladım, bir pusula gözüktü. Sonra diğer uçtaki elini uzatmış olan adam bana bir çekiç verdi. Bu notaları nasıl buldunuz.

calculus dedi ki...

O çekiçle yumurtayı kırdım, civciv çıktı ama birisi civcivi çekip alıyor ya. Sanrım kurtarmam gerek.

Sis dedi ki...

şimdiii
tools var ya
orda da elma var
elmaların hepsini toplamak imkansız.ama kız size arkasını dönmeden doğru elmaya tıklarsanız elmanız oluyor tools da.
her an kapatabilirim oyunu valla:(

calculus dedi ki...

Gene avucunu açmış adamın yanındaki düzenekte hafıza oyunu oynayıp anahtar alıyorsunuz.

devin dedi ki...

3 anahtar bir elma bir tabure çekiç ve bir levye bulucaz sanırsam bu arada selam yar sitemize hoşgeldin

Sis dedi ki...

yapamadım tabişi ki ege ama denerkene doğru elmayı buldum:))

calculus dedi ki...

O anahtarı da telefonun altındaki yere soktuk taburemiz oldu.

Sis dedi ki...

o notalar eşleştirme oyunu calculus . ileri oklarla bi kapının dibine geldiğinde ve kapıya yaklaştığında kapıya tıklaynıca düzeneğin altında

calculus dedi ki...

Aha bir anahtarım daha oldu.
En dip soldaki cama tıklayın gezegenler çıkacak. O gezegenleri yazdığı isme göre doğru tıklarsanız bir anahtar daha veriyor.

devin dedi ki...

ah şimdi çıldırcam üff bu ne zıpır oyun valla sis aynı şeyi düşünüyom bende her an kapatabilirim zaten yarın kızımın doğum günü hazırlık yapmam lazım

yar dedi ki...

ben ne nota gördüm ne de piano elmada yok:( ayrı yerlerden ilerliyoruz galiba

devin dedi ki...

sis yumurtanın üstündeki pencereye tıkladınmı kocaman bi köpek balığı var ama mantık ne anlamadım

calculus dedi ki...

Tabureyi de gene dibe sağa koydum yukarı çıktım bir düzenek daha çıktı ama hiç bir şey anlamadım. Ya ben piyonoyu bulamadım biri yardım etsin.

devin dedi ki...

bilet isteyen adamın yanındaki kapıdan girince bir bulmaca çıkıyor
aynı iki notayı seçip sabitliyoruz hepsi bitince anahtar veriyor

devin dedi ki...

tamam patron şu köpek balığı mantığını çözen varmı

Sis dedi ki...

şekerler akşam güneşi manzarası olan bi ekran var ona tıklayıp bekleyin güneşin altına karaltı gelcek ona tıklayımn aha piyano.
gezegenlerle kafayı yedim bu saatte google yapamaycam.var mı sırayı yazacak biri?

Sis dedi ki...

cal:doğru elma valla bilmiyom.hepsini toplamak gibi bi yanloış bilgi sayesinde.msn kaynaklı anam ağladı deli gibi tıklarken .bi baktım elmam var

devin dedi ki...

call kızın kafasının üstündeki iki elmadan üstteki

Sis dedi ki...

hangi köpek balığı ya devin?
allaam aynı oyunu oynamıyormuyuz acaba:(

devin dedi ki...

siscim yumurta vardı ya sarı hani onun üstündeki cama tıkla kapının camına

calculus dedi ki...

Ya bana elmayı anlatır mısınız, devin dediğin elmaları denedim olmadı. Kız dönmeden çıkmamaız falan mı gerekecek?

ege dedi ki...

ordakilerin sırası güneş-merkür-venüs-dünya-mars-jüpiter-satürn

yar dedi ki...

yapma calculus:(
ben yukarıdaki 6 nota kafidir diyordum

devin dedi ki...

call kız yüzünü bizden yana dönmeden alcan elmaları dönünce alınmıyo

calculus dedi ki...

Notaları piyonaya girince
şekil ile
(sinek)2 or (karo)2=good end yazdı
Bu arada notaları çalmaya çalışmayın çok zor elle klavye ile yazıp entere basın.

devin dedi ki...

arkasını dönünce al elmaları o zaman bi elman oluyor

Sis dedi ki...

off gezegenlerin sırası 1-4-5-2-6-3-
am anahtar alamıyorum::::(

calculus dedi ki...

Sis trenin camlarının birisinde balinalar var. Dipteki sağdaki birisi.

devin dedi ki...

patroncum ya onlar köpek balığı sanıyom ben ya off kafayı yedim gece gece ha

calculus dedi ki...

Bakın elmalara tıklıyorum, sonra kız arkasını dönüyor ve başka bir ekrana dönüyorum. Her elma için aynı oldu. Bilmediğim bir şey mi var?

ege dedi ki...

sis orda yazacak hangine basman gerektiği.ona göre tıkla.önce sun yazdı mesela solda büyük görünen yarım daireye bas güneş için.sonra ne yazarsa devam et yazdığım sıra ile.

Sis dedi ki...

calculus
mouse kıpırdatma.ben şansa doğru elmayı buldum.kız sana bakarken maouse kıpırdatmazsan o arkasını dönünce başka elma alabilirsin

devin dedi ki...

ayyy ben çıldırmadan kızımın pastasını hazırlim bari sizlere kolay gelsin canlarım iyi geceler yoksa sabahlıcam valla

Sis dedi ki...

ya elmayı o adamın ele verdim ben.ama sonrasında ne oldu bilmiyorum.
bu saatte bu kafayla oynarsan el yordamıyla oynarsın işte:(

calculus dedi ki...

Hay ağzına sağlık sis ya.
Yapacağınız şu.
Kız arkası dönükken elmaları toparlamaya başlayacaksınız. Kız hareket ederken yani size dönerken mouse imlecini sakın hareket ettirmeyin. Elmaları tek tek topluyorsunuz ve bir elmanız oluyor.
Saol saol saol.

Sis dedi ki...

iyi gceler devin.
ben sigara içcem.durdu kafa yarım şişe şeyin üstüne:(
ya gece gece bu kadar kazık oyun yüklenir mi yaa:(

calculus dedi ki...

Elmayı adama nasıl verdin:(
Allahım çekilecek çilem varmış.

calculus dedi ki...

Civcive çok seri bir biçimde tıklayın. Havalanacak ve size getirecek anahtarı.

calculus dedi ki...

ege.denizz.
dediklerimi yaptım adam çekiç verdi.
Yaptığım her şeyi yazdım. Gerçekten bilemiyorum:(

Sis dedi ki...

adamın eline verdim.
elmayı.
nassı vercem ya başka.
ya nehir gibi bi ekran var şimdi pencerelerden birinde.fikri olan?

calculus dedi ki...

Yani nasıl verdin derken direk adama mı tıkladın. Elma tutulmuyor bende:(

Sis dedi ki...

cal:bi bak elma şekline tool.daüzerine check işareti gelmişse kullanmışındır.

calculus dedi ki...

Balinalardan bir şey çıkmadı. O üzerlerindeki sayı olabilir mi? 7 onlar.

Sis dedi ki...

sen seversin escape.i kopya çeksene:)
itemlarım:
anahtar kullandım
tabure kullandım
elma :kullandım
2ci anahtar:kullandım
levye:kullanmadım.
daha bulamadığım 2 adet tel ve meşhur çekiç var

calculus dedi ki...

telefona önce 7 tane 7 girdim, sonra da tamamen 7 girdim. Sonra sadece 2 girdim. Bu şekilde kurcaladım. Sonra adama tıkladım elma verdim kapı açıldı adamla bakışıyoruz şu anda.

Sis dedi ki...

civciv vs dediniz ya bi de köpekbalığı.daha tanışamadık.
ya bela bu oyun.
her an kapatabilirim

calculus dedi ki...

Dışarı çıktım, balinaların olduğu kapı açıldı.

Sis dedi ki...

heheh kapattımmm.sağ üst kırmızı çarpının dayanılmaz rahatlığı

calculus dedi ki...

DIşarıda bir kasa var siyah anahtarla açtım. Şekiller var , sinek veya karoya tıklıyorum ama şimdilik bir numara yok.

calculus dedi ki...

Şimdi trene gittim geri. Tabureli yere çıktım, oradaki mekanizmaya anahtar soktum. Bu ne yaaa.

calculus dedi ki...

Sonra da kondüktörün olduğu kapıya geldim. Ve kız dışarı çıktı. GOD END yazdı. Yani olabilicek en iyisi mi acaba? Good değil.

calculus dedi ki...

Birileri oyunu önce bitirme konusunda bir şeyler mi demişti?
Bu arada çekiç için sanırım telefona 42524 yazılacak.

Sis dedi ki...

reca şeker.son anlarda eşlik ettim sadece.walktrough yaz deme sakın.dom perignon bile kurtarmaz:)

calculus dedi ki...

Son olarak ekleyeyim.
Dışarı çıkınca kasadaki karoya veya sineğe tıklayın. Heykel gibi bir şey var dışarıda, tıkladığınız şekil üstünde çıkacak , orada da ona tıklayın. Bunu iki kere aynı şekille yapın sonra trene geri dönün. Yukarıdaki mekanizmaya anahtar sokun ve adamın olduğu kapıdan çıkın.

Sis dedi ki...

e tabi dom perignon duyunca ben bile yazmam olur.
diğerlerinde yaz sis sana sarma.peee

bozo dedi ki...

ya millet asla kediyi yakalıyamadım. piyanoyu çaldım calculusun dediği laflar çıktı emme enter dedim bişi olmadı. o elmayı alamadım. Kendimden nefret ediyom. Bu oyunu oynıyamıyorum. kopyaya rağmen oynıyamadım. Hiç kopyasız oyunu bitirenlere helal olsun. kendimi off yaptım.