TESSHIE EXPRESS

12 Haziran, 2008


34 yorum:

deniz dedi ki...

Gökçem muck sağolasın..

Sağ sol tuşu yaparken arada bazen altta da yön tuşu çıkıyor ya, ona basarak o dolaplara yaklaştım bi mavi anahtar bi de bi parça buldum...

deniz dedi ki...

oyun labirent gibi naptığımı tam aklımda tutamıyorum :(

ama kutulardan sonra sola dönünce mavi anahtarı kullandım dolaptaki yere, altta bölüm açıldı demir çubuk verdi...

deniz dedi ki...

Aldığıım parçaya zoom yaptım 3 renkli bişey oldu, galiba o seçiliyken biryerlere tıkladım ve siyahlı bi anahtarım daha oldu...

deniz dedi ki...

:))) Arkadaşlar kusura bakmayın çok tıkırtılı oldu yorumlarım ama vaktim az oyun karışık anca bu kadar...

deniz dedi ki...

demir kapının üstünde bi karaltı vardı anahtarı alınca o karaltı gitmiş, sanırım demir çubukla almışımdır :D

deniz dedi ki...

Kutular yakın planken yukarı tıklayınca demir çubukla merdiven oluştu...

deniz dedi ki...

Kutuların hemen soluna anahtar takıp demir çubuk almıştık ya, anahtarı bir kere çevirin ordaki ışık kırmızı olsun, sonra merdivenin altındaki yeşil ışığa tıklayınn şalterler var orda...

deniz dedi ki...

Hepsini yeşil yaptım şalterlerin dolapların ordaki değil de kapıya yakın olan anahtarlı cihazda ışıklar yandı kapağı açıldıııı...

deniz dedi ki...

Demir çubuk aldığımız yere iyi bakın ordan bir de mavi pil gibi bişi daha aldım ve orda bi bölme daha var...

deniz dedi ki...

Merdivene demir çubukla tıklıyormuşuz bu arada şalterlere ulaşmak içinnn...

deniz dedi ki...

Ana şalter yanarken kırmızı yeşil yeşil kırmızı yaptım diğerlerini... Dolapların rengi değişti başka açılmayan dolaplar açılabildiii.

deniz dedi ki...

Şalterleri görürken bir üste daha tıklayın kutu çıktı tornavida ile açtık pilin tekini yerleştirdikkk...

deniz dedi ki...

Oyun karışık, vakit yok devralan arkadaşlara kolay gelsinn..

Tüh tam da çözecektim vakit doldu :)))))) neyse artık bir daha ki sefere :D

Sis dedi ki...

derya yetiştim 5 şalteri de indir dolap rengi gri olsun 2ci pil alınıyor

deniz dedi ki...

Ay buldummm pili tekini :D

şalterleri kapatıp oyundan çıkarkenn dolaplardan birinde çktıııı....

Sis dedi ki...

yeşil kırmızı kırmızı yeşil yapınca bi de merdiveni kaldırınca sarı oldular sarı yuvarlak bir şey aldım.

Sis dedi ki...

dolapları gri yaptığımda sarı oyuncak gibi bi şey görünüp kaybolmuştu.onu da dolaplara arkamı dönünce buldum.pilleri taktım ama kutuyu açamadım daha

deniz dedi ki...

Anahtar verdi onla açamadığımız kutuyu açtık şifre yeri sordu. kutudan bi adam gibi bişey çıkmıştı onun kolunu tıkladım demirle galiba pim gbi bişey verdi.. onla çubuğu aldığım yerdeki mekanizmaya taktım ama tüm şalterler açıkken... sonra yana çevirdim dolabın yanından kapı çıktı çıktım.. şifre falan sormadı gerek görmedi... oh beee

deniz dedi ki...

kutuyu önce aldığımız siyahlı anahtarla açtım sis cim open yazan yere takarak..

Sis dedi ki...

pil takılan kutuya siyah anahtarı taktım tuhaf bir siyah anahtar aldım

Sis dedi ki...

kıs farklı oyun oynuyos galba.bende kutudan tuhaf bi anahtar çıktı şifre yeri falan yok.o tuhaf anahtarı da kutulara arkamı dönünce bi kilit yeri var oraya taktım:)pimi de yerleştirdim metal çubuk aldıım yere

Sis dedi ki...

bir kaç son var sanırım.benim bulduğum ilk son : o pimi çelik boru aldığımız yerdeki mekanizmaya taktığınızda ve tam sola çevirdiğinizde geri gelip sağ yapınca açılan kapıdan çıkmak.
ki derya da bu sonla çıktı sanırım.

Sis dedi ki...

2ci son:
dolaplar mavi:mavi anahtar ve 3 renk haline getirdiğimiz şeyi alıyoruz.
mavi anahtarla soldaki kiliti yeşil edip boru alıyoruz.
o bir kapının üstünden boruyla siyah anahtar alıyoruz.
şalterleri ilki sabit diğerleri y-k-y-k yapıp tornavida alıyoruz.
çubuğun ordan ilk pil.
eb baştaki büyük şalter indirip kutular gri yapınca 2ci pil ve o zıplayan adam.
pilleri merdiven üstündeki kutuya takıp tornavidayla açıyos önceden tabii.siyah anahtarı da takınca ordan yeşil anahtar alınıyor.sanırsam tüm kutular maviyken yaparsak oluyor bu.o zaman tam arkamızdaki kapıya yeşil anahtarı takınca şifre yeri açılıyor.şifreyi bulamadım.uğraşamıycam şimdi 2ci sonla.

Nağme dedi ki...

birde dolap kapaklarının rengi sarı olunca sarı para alınıyor bunu yazmamışınız sanırım:))

Nağme dedi ki...

kapının yanındaki şifre isteyen yere 7271 girince 3.yeşil ışıkda yandı ve 2.sonla kapıdan çıkıldı:))

calculus dedi ki...

Gelenek değişmemiş. Calculus dışarıda ve oyun gelmiş.

bozo dedi ki...

selam re-try dedi şifreli yeri hiç kullanmadık bence başka son daha var

Nağme dedi ki...

hahaha sis'cim bende kopya desem escapedamesden red/green/green/blue olarak bulmuşlar nasıl bilmiyom:))

Sis dedi ki...

kıs o dolap renkleriyle kafa yedim ben 1 ve 7 nerden çıkacak diye çıkartamadım be.

calculus:sana kıllığına geç yüklüyos:Pp

ege dedi ki...

pimi takacak yeri çok aradım.dolaplar sapsarı iken buldum sadece.diğer renklerde tövbe bulamazsınız:)
gerçi buldum da ne oldu nağmenin yazdığı şifre ile diğer kapıdan çıktım.
sağolun hepiniz...