P-Sensor

31 Ağustos, 2008


İki tane sonu olan yeni oyunumuz.


Oynamak için tıklayınız

123 yorum:

öykü dedi ki...

Başladım uzun bir oyuna benziyor yardımsız olmaz ama başlıyorum ben

öykü dedi ki...

raftaki yuvarlak şeyi kaldırıp düğmeye bastım ne oldu anlamadım ama bakıyorum..müzikte nedense acele etmemi söylüyor bana:)

calculus dedi ki...

Sarı anahtarla dolaptan tornavida aldım. Baya bir şifre gerekecek oyunda sanırım. Bir de sandalyenin üzerinde gazete ve kağıtlar var.

öykü dedi ki...

eh tornavidayı daha başta bulunca şaşırıyor insan...

calculus dedi ki...

Mavi anahtarla da dolabı açtım dolabın iç üstünde siyah anahtar var.

calculus dedi ki...

Siyah anahtarla da dolabı açtım gazeteleri yere indirdim ve bir fotoğraf ve bir somun anahtarı aldım.

calculus dedi ki...

Somun anahtarı ile de kitaplıktaki ev maketinin sol yanındaki somunu açtım ve altından pembe anahtar aldım.
Pembe anahtar ile dolabı açınca şifreli bir çanta ve çekicimiz oluyor.

öykü dedi ki...

ing. anahtarıyla raftaki ev maketindeki tuşa bastım ve pembe anahtarı aldım

calculus dedi ki...

Dolapların olduğu ekranda sağ üste tıklayın bir vantilatör var, kenarından bir şey aldım.

öykü dedi ki...

çekiçlede ev maketinin hemen yanındaki raftan yeşil anahtar aldım...

öykü dedi ki...

karanlık bi odaya girdim ama henüz sayılar dışında bişey bulamadım bakıyorum şimdilik....

calculus dedi ki...

O yuvarlak şeyin yanındaki düğme fanı durdurmaya yarıyormuş, o kırmızı yuvarlağı alabilmek için önce fanı durdurmak gerekiyormuş.

calculus dedi ki...

Diğer odaya girdim yeşil anahtarla ama burası tam bir muamma.
O kırmızı şeyi kullanarak cam tablonun arkasından bir de mavi kare aldım.
Işıklar kapalıyken kapıda
4-3-5
1-2
Sayıları var.

öykü dedi ki...

odada ışıkları açınca duvarda renklerin oluğu bir yer var üstündede kırmızı bir şişe onun tam karşı duvarında ise şalter gibi bişey ama bişey yapamadım onunla henüz

calculus dedi ki...

Ben bu yeni girdiğim odadan çıkamıyorum.
Sende de öyle mi.

öykü dedi ki...

denemedim henüz çıkmayı ama bişey buldum duvardaki renklerin olduğu panelin hemen altında sarı şişe ve takta parçası aldım ve orda x işareti var

calculus dedi ki...

Hmm, odanın kapısının sağ altında siyah ve sarı şişe buldum. Bir de tahta parçası.

öykü dedi ki...

şişeyi sarı renge sapladım ne olcaksa demek her rengi bulucaz...

öykü dedi ki...

yeşilde kapının solunda 1 şişe kaldı oda kırmızı ama alamıyorum

calculus dedi ki...

Öykü sanırım ben çözdüm ama kırmızı şişeyi alabildin mi?

öykü dedi ki...

boyum kısa geldi sanırım yükseklik lazım kırmızı şişe için tahtada işe yaramadı ya

calculus dedi ki...

Kapının solunda da yeşil bir şişe.
Üç şişeyi çarpının oraya yerleştiriyoruz tahtayı da üstüne koyuyoruz. Böylece üstteki kırmızı şişeyi alabiliyoruz.

öykü dedi ki...

şişelerden basamak ha hep derim zekisin diye bu arada kırmızıda 9 muş şimdi bul bakalım bu ne?

calculus dedi ki...

:D
Çıktık küçük odadan. Şişeleri cam panele yerleştiriyoruz. Arkasından şifreyi okuyup kapının yanına giriyoruz.

Adsız dedi ki...

ŞİŞELERİ ÇARPININ ÜSTÜNE KOYUP ÜSTÜNEDE TAHTA KONULUYOR HERKESE MERABA

öykü dedi ki...

selam isimsiz... odadan çıktık ama bu ne işimize yaradı acaba?

calculus dedi ki...

O düşünce altında bir yer çıkıyor. Oraya mavi kare ve yuvarlağı yerleştirdim.

öykü dedi ki...

kare ve yuvarlak yerleşti bize üçgen lazım saatten denedim yok alamıyorum bulan varmı ..

calculus dedi ki...

Tablo düşünce tabloya bakın harfler göreceksiniz.
KVXW
bu çantanın şifresi. İçinden bir kart çıktı.
Şimdi sanırım bize gereken şey bir üçgen.

öykü dedi ki...

üçgeni bulsak kart yeri elbet bulunur ben hala aramadayım ama üçgen kayıp

öykü dedi ki...

bu arada düşürdüğümüz tabloya baka biliyoruz ordaki oklar ne anlam taşıyor bilemem tabi...

öykü dedi ki...

cal şimdi anladım okları kopya ile devam edince sonra bu nedir diyorsun işte:)

öykü dedi ki...

raftaki küçük kale nedir acaba üstede tıklasam o çıkıyo karşıma ve raftaki yıldızlarla ilgili bişey var kesin ama ne...

calculus dedi ki...

Kalmış.
Duvardaki yeşil üçgenin sol altına doğru tıklayın duvara. Orada bir çöp kutusu var.

Adsız dedi ki...

mrb. tabloyu düşüremedim. va mı bunun bir formulü?

calculus dedi ki...

Kalmış.
Duvardaki yeşil üçgenin sol altına doğru tıklayın duvara. Orada bir çöp kutusu var.

calculus dedi ki...

Kalmış.
Duvardaki yeşil üçgenin sol altına doğru tıklayın duvara. Orada bir çöp kutusu var.

calculus dedi ki...

Benim çıkmam gerek:((((((((((
İyi oyunlar.
Bu arada duvardaki yıldızın sol değil sağ altına tıklamak gerekiyordu yanlış yazmışım.

Adlı dedi ki...

yıldızlar da kayarrrrrrrrrrrrr durmaz yerindeeee ben geldimmmmmmmmmmmmm

öykü dedi ki...

oda ışıklar sönünce 4.1 3. 5.2 var birde gazetede 352 var ama şifre ne hala bulamadım ...selam kartol h.g...

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar.çok gerideyim ve şişelerin orada tahtayı nereye yerleştirdiniz anlayamadım..yardım lütfennn.....

Adsız dedi ki...

sorular:
1-fandaki kırmızı zımbırtı nerdeki yuvarlak şeyi durdurunca alınıyor.
2-tablo nasıl düşüyor?bi saattir dansöz gibi kıvırtırıyorum ama yok..

mehbup dedi ki...

rafta sağ yuvarlak yukarı kalkınca altındaki düğmeye bas

öykü dedi ki...

cevap 1 raftaki yuvarlak şeyi kaldır altında düğme var ona bas fan dursun
cevap 2 sanırım küçük odadan çıkmadan tablo düşmüyor çıktıysanda dene düşecektir...

öykü dedi ki...

benim merak ettiğim şifre 125 olarak nasıl bulumdu benim göremediğim ne acaba

calculus dedi ki...

Şifreye gelelim.
Kitaplığa karşıdan bakarsanız o yıldızların işlem olduğunu göreceksiniz.(x ve +)
Yeşil üçgen x mavi kare + kırmızı yuvarlak.
Yeşil üçgen sayısı için duvardaki yıldızdaki üçgenleri sayıyoruz: 12 tane.
Mavi kare için küçük odadaki duvardaki panodaki kareleri sayıyoruz: 10 tane.
Mavi yuvarlak için fandaki yuvarlakları sayıyoruz: 5 adet
Cevap: 12x10+5 =125

Adsız dedi ki...

19 nolu mesaj benim anlama kapasiteme yeterli gelmediği için tekrar sormuştum.aldım ama teşekkürler..

Sis dedi ki...

yeni başladım toparlayarak yazayım dedim.
masadan şişe ve sarı anahtar alındı.
sol sandsalyede alınamayan kağıt.
sarı anahtarla sarı dolaptan tornavida.
tornavidayla şişeden mavi anahtar.mavi anahtarla mavi kilitli dolabın tavanından siyah anahtar.
siyah dolaptan fotoğraf ve somun anahtarı.
onunla pembe dolaptan şifreli çanta ve çekiç alındı.
çekiçle ev maketinin solundan yeşil anahtar.
raftaki tabak gibi şeyin altındaki düğmeyle dolapların sağ üstündeki fanı durdurup kırmızı yuvarlak alındı.
yeşil anahtar kayan kapıyı açtı o dört renkli kare olan şeyin sağ arkasından şişe ve parke parçası alındı.
ve bir de mavi kare.
oda kapısını görürken sol alttan yeşil şişe.ilki sarıydı.
kapıyı görürken bir sağ tıklayıp o siyahlığın sağ altına tıklayınca da siyah şişe.
ışığı kapatınca 435 ve 1 2 var

öykü dedi ki...

Bende kendimi dikatli sanırdım açıklama için teşekkürler....

calculus dedi ki...

Oyunun diğer sonu için. Kapıdan çıkın , merdiven okuna tıklayın ama dışarı çıkmayın. Sonra geri dönün. Odanın kapısında kapıyı tıklayın. Kapıda bir yazı göreceksiniz.
Sonra odadan içeriye girin ve kilitli dolapları tek tek açın.

calculus dedi ki...

Dİğer son için dolapdaki kapaklara sırayla H-O-M-E gireceksiniz.
Dolaplar açılıyor ve yeni bir kapı çıkıyor. Orada kartınızla giriyor ve çıkıyorsunuz.

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar küçük odadan çikamadim ya kapi kilitli

calculus dedi ki...

İsimsiz, o kapıdan çıkabilmek için 4 adet şişe ile bir şifre bulman gerekecek. Nasıl yapılacağı yukarıda yazıyor.

Adsız dedi ki...

4 sise aldim arti 4 35
1 2 buldum baska ne olabilir ki

Adsız dedi ki...

bazı yorumlar oyun esnasında çözerken yazanlara kolay gibi gelebilir.ancak sonradan başlayanlara bazen yorumlar çok net olamıyabiliyor.bkz:19 nolu yorum.

calculus dedi ki...

şişeleri camdaki panele koy ve arkasından numaralarına bak isimsiz.
Su, yorumu görmemiş olabilirsin benim de çok sık yaptığım bir şey. Orada daha açık yazıyor diye verdim.

Sis dedi ki...

yerdeki çarpıya 3 şişe üstüne tahta ve en tepedeki kırmızı şişe alındı.
şişeleri de renklere sapladım.

odadan çıkamıyorum:(.
ben kim toparlayıp oynamak kim:(
tablo nerde yaa:(

calculus dedi ki...

Duvardaki karelerin olduğu şeye ben tablo dedim. Cam bir şey var ya renkli kareler olan.

Unknown dedi ki...

bu tablo düşmüyor. sağ üst alt mesajını denedim düşmedi hala

calculus dedi ki...

Sol alt köşe
Sağ alt köşe
Sağ üst köşe
Sol üst köşe
Sağ üst köşe.
Bir de böyle dener misin ebru?

öykü dedi ki...

2.kapıdanda çıktım yardımlar için teşekkür ederim....

Unknown dedi ki...

bitti teşekkürler yardımları için. hayatta bitiremezdim:)

calculus dedi ki...

Üçgen için duvardaki yeşil yıldızın sol altlarına doğru tıklayacaksınız.

Adsız dedi ki...

yok hayır yağmurum:))espirik yaptım kısmayın nolur

calculus dedi ki...

yok canım kızmayayım. İsim alırsan daha bi istekle yardım ederim de:)

calculus dedi ki...

Yeşil üçgen için.
Duvarda yeşil yıldız görünüyor ya.
Ona tıkla yakınlaş. O ekranda iken ekranın sağ altına tıkla, duvara doğru. Yeşil yıldızın üstüne değil de duvara tıklayacaksın. Orada bir çöp, içinden de kağıt çıkacak. O kağıdın içinde üçgen.

Adsız dedi ki...

ay allahım ya o kağıda kaç kere baktım da üçgenin yerini tarif ediyo sandım üçgene hiç tıklamak aklıma gelmedi:)) bide isim alamıyorum yani bu yeni versiyonu bilemedim bi türlü o yüzden:))

calculus dedi ki...

Yağmur.
Yorumlama biçimi için google seçeceksin, yorumu göndere tıklayınca aynı diğerindeki gibi giriş yapmanı isteyecek. Bir kere giriş yaptıktan sonra diğer mesajların otomatik olarak isimli çıkacak.
Dene lüften. Sen isimsiz olacak insan mısın:)

Adsız dedi ki...

:))tamam deniycem ama şimdi kaçak oynadım çıkmam lazım biraz sonra muhakkak bakıcam sağolasın cal abi:)) iyi geceler

yuziar dedi ki...

Bu siteyi sevdim.

Açıklamalar güzel. Şifrelerin açıklamaları yazılmış. Soru işaretleri kalmıyor.

Teşekkürler

calculus dedi ki...

yuziar bu site de seni sevdi.:)
Güzel yazıyorsun yorumları.

Unknown dedi ki...

masanın üzerinden mavi şişeyi alın. elmaların arkasından sarı anahtar alın

anahtarla dolabın sarı kilidini açın tornavida alın.

mavi şişeden mavi anahtarı tornavidyla çıkarın ve mavi kilidi açıp dolabın tavanında yapışık olan siyah anahtarı alın

siyah kilidi açıp gazeteleri çıkarın . arkasından resim ve ing. anahtarı alın

raftaki evin vidasını ing. anahtarıyla sökün ve pembe anahtarı alın

pembe kliidi açıp çanta ve çekici alın

çekiçle üstten 4. rafın 2. sırasındaki tahtayı kırıp yeşil anahtarı alın

raftaki kırmızı beyaz yuvarlak şeyin alt kısmına tıklayıp düğmeye basın. bu düğme dolpların sağ üst tarafına tıklayınca gördüğümüz vantilatörü durduruyor.kırmızı yuvarlak kalıbı alın

yeşil anahtarla dolapların solundaki kapıyı açıp içeri girin

sola dönüp aşağıya tıklayınce yerdeki sarı ve siyah şişe ve tahta parçasını alın

kapının sol tarafına yere doğru tıklayıp yeşil şişeyi alın

renkli tablo gibi şeye tıklayın. altlara doğru tıklayınca sağ tarafında yerde bir çarpı işareti göreceksiniz. şişeleri yerleştirip üzerine tahtayı koyun ve ekrandan çıkın.

renkli tabloyu karşıdan görürken üste tıklayın ve kırmızı şişeyi alın

yerdeki şişeleri geri alıp panoya renklerine göre saplayın

ışıkları kapatın ve odada dönünce duvarda beliren sayıları farkedin 4-3-5-1-2

ışıkları açıp tablonun bir kısmı sağ tarafta görülen ekrana gelin. ve mavi çerçevenin üst kısımlarına doğru tıklayın. arkadaki gizli yerden mavi kare kalıbı alın ve verilen sayı ve renkleri düzenleyerek daha önce yaklaşamadığımız duvardaki şifre kısmına girin ve odadan çıkın

diğer odada duvardaki yeşil üçgene yaklaşın ve sağ alt tarafına tıklayınca çöpteki buruşuk kağıdı inceleyin ve kağıttaki yeşil üçgeni alın

duvardaki sarı mavi desenli panoya gelin artık hareket ettirebiliyoruz sırayla
Sol alt köşe
Sağ alt köşe
Sağ üst köşe
Sol üst köşe
Sağ üst köşe
olarak tıklayın ve pano düşecek.

kalıpları yerleştirip şifre olarak 125 yazın

sağdaki kapıya tıklayın merdivenleri görün ama çıkmayın geriye basıp kapının soluna tıklayın. tabelada home yazıyor

odaya geri dönüp dolapları açın ve sırayla içerideki harf yerlerine home yazın. dolap 2ye ayrılacak ve başka bir çıkış olacak

yere düşen tabloya geri dönün. düşen tabloyu inceleyince kvxw yazdığını göreceksiniz.
bu harfleri çantaya girin ve içinden kart alın

açılan çıkışta sağdaki yerine kartı tıklayın ve çıkın

Unknown dedi ki...

rica ederim. benim için zor bir oyundu. belki takılanlara faydası olur

Nağme dedi ki...

walktrought'ınla bitirdim ebru saol cnm:))
Ayrıca Cal bir kere daha alkışlıyom seni valla,kafa nasıl çalışıyo:))

deniz dedi ki...

:D nağmem valla ya gurur tablosu de mi, bende alkışlıyorum patronu.
Teşekkürler yorumlar olmasa bende bitiremezdim ellerinize sağlık...

yağmur dedi ki...

başarmışım da haberim yokmuş.bende o kadar zor yolları deniyomuşum.meğerse çok kolaymış haha.hoşbuldum:))

bozo dedi ki...

şişşştttt CAL müthişsin ya. Bi kere daha zekan karşısında gözlerim yaşardı. Sen bu memlekette falla ziyan oluyosun. İyiki sana yapışmışım da bu siteyi kur diye zırlanmışım. Sırtım sayende hiç yere gelmedi. Senle hep gurur duyup, hep öğünüyorum haberin olsun.