Contract

06 Eylül, 2008


yeni bir oyun

Oynamak için tıklayınız

18 yorum:

yağmur dedi ki...

bi yere tıkladığımda yükleme yapan oyunlara gıcık oluyorum ama yinede oynıycam:)

yağmur dedi ki...

saksının altından anahtar buldum ama bir yeri açmadı

Sis dedi ki...

küpü kitaplığın önüne koyup yukardan kumanda alıp pili takın

skarabe dedi ki...

saksının altındaki anahtar çekmeceyi açıyo o çekmeceden de sarı anahtar çıkıyo oda dolabı açışyo dolaptan da pil çıkıyo elimfde pil ve küp le dolanıyorum

Sis dedi ki...

onla da raftaki çelik kutuyu açıp alınan anahtarla kasayı açın kağıdı okuyun.
bitti

skarabe dedi ki...

kumandayla kitaplıktaki gri metal kutuyu açtım bş anahtar daha

yağmur dedi ki...

ay gece gece nekadar mes'ud oldum anlatamam bu oyunu oynayıp bitirme şerefine mail olduğum için:)) teşekkürler

Nağme dedi ki...

bende sevmem yüklemeli oyunları ya ama yinede oynayıp bitirdim saolun:))