Remote Escape

04 Eylül, 2008


Yeni oyun.açılmazsa sayfa yenileyin


Oynamak için tıklayınız

.

49 yorum:

Sis dedi ki...

çekmeceli şeyin arkasından maket bıçağı,çekmeceden tornavida.unuttum ama bi yerden bi magnet,sandalye altından kağıt aldım

Sis dedi ki...

çöp kutusundan askı.tornavidayla tv ekranı altındaki küçük yer açıldı

ZUZU dedi ki...

kanepenin altinda kucuk karecik kanepnin ustunde dulap va oununtepesinden bsisi

ZUZU dedi ki...

o bisiden sagdaki sanselenin altindan bisi capten askilik cakbecelen ustune doru tikladim mi arkada farcata aldim

Sis dedi ki...

duvardaki rafın üstünden de bir kağıt ama onlar kağıt deilmiş projector slide mış

ZUZU dedi ki...

cekbeceden toran vida onila masaninaltindaki prise tikladim anaktar aldimm

ZUZU dedi ki...

masayi karsina al sag yaka alta doru tiklaa bacakinda ikinci anakataer varr

ZUZU dedi ki...

o anakataladaa ene kanapenin ustundeki dolapi actim arba aldim

ZUZU dedi ki...

ilk ilk kanape altindan bi kucuk kare aldiidj m onu arbaya taktim calsitii diooooooooo

Sis dedi ki...

tornavidayla yangın alarmına tıklayıp içinden pil aldım.
benim çıkmam gerek.
zuzu kolay gelsin

ZUZU dedi ki...

cekbelen ustunde bu yuvarlak va tiladim torna fidalan pil verdi kumada gibim seye taktimm sanirim onu deliktennn mi sikcezkunee

ZUZU dedi ki...

cope tepeden bakanene orda bi demir var direkmi ne oraya tikladim orda bir kiyac aldimm

calculus dedi ki...

Toparlayayım.
Elimde bir araba var, önüne mıknatıs taktım.
Kumanda var içine pil ve üstüne askıyı taktım anten oldu.
Tornavidam, falçatam, iki anathtarım ve 3 adet slaytım var.

ZUZU dedi ki...

falcana duvardaki tabloyu actim kanepeninordaki bisi alidim

ZUZU dedi ki...

tablodan aldikimda arbaya yapistiiiiiiiii
gidiosssssssssss

ZUZU dedi ki...

hane koltuk vayaaa onun osrdaki raf bilem vaa tikla cok

calculus dedi ki...

O renkli karelerin olduğu tablodan mı bahsediyorsun zuzu. Onu mu açtın falçata ile. Ben açamıyorum

calculus dedi ki...

Koltuğun sağındaki saksıya sonra da tam köşeye tıklayın halı kalkacak bir sigorta alıyorsunuz.

calculus dedi ki...

Tv nin altındaki beyaz kutuyu tornavida ile açtım ve sigortayı oraya yerleştirdim.

calculus dedi ki...

O en üst solda açılan çekmeceye gidin ve falçata ile çekmecenin dibine tıklayın. Anahtar alacaksınız.

calculus dedi ki...

O anahtarla da en üst sağ çekmeceyi açın ve projektör alın.

Adin dedi ki...

projektorü rafa koydum slaytları da projektöre, karşıda renklerin baş harfleri yazdı.. renkli panoda sırayla tıkladım kamera mı ne bişi verdi.

calculus dedi ki...

Koltuğun sol üstündeki rafa prokektörü yerleştirin.

calculus dedi ki...

Slaytları yerleştirdim ve RGB yazdı. Kırmızı , yeşil ve mavi sıralamasıyla duvardaki panoya tıkladım ve kablosuz bir kamera verdi. Onu da arabaya taktım.

calculus dedi ki...

Arabayı şimdi kapının yanındaki saksının altına koydum. Sonra TV ye tıkladım, arabayla diğer odadaki anahtarları aldık..
Ve bitti.

fleur de lys dedi ki...

arabayı delikten ittim kumandayla televizyondan kontrol ettim anahtarı aldım çıktım. eline sağlık cal

Unknown dedi ki...

tablodan aldikimda arbaya yapistiiiiiiiii
gidiosssssssssss
gitmios arbam kaldii cal cum hg cnmm

zuzu öldürdün beni burda:)

deniz dedi ki...

Güzel oyundu, tabi ki yardımlarınızla.

Teşekkürleeeer.