Escape from the Homemade Room

03 Eylül, 2008


Yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

25 yorum:

Sis dedi ki...

yeşil halının sağ alt köşesinden kağıt.
rafta soldaki, kutudan bir nesne.
sandalye sola çekilince saate ulaşılıyor.
kırmızı şifonyeri sağda gördüğümüz ekranda arkasından makas.
karşıdan görünce orta raftan yeşil kalem.
o nesne dediğim şeyin ağzı makasla açıldı

dilek dedi ki...

makasla açtıktan sonra tornavidayla dokununca içinde ki şey toz haline geliyor

Sis dedi ki...

kağıda makasla tıkladım 5 yazdı.
mavi yastık havadayken makasla altını kestim tornavida.
toenavidayla tabureyi altına koymuşken saat kaydı.kağıt yerleşti.saati kapadım sonra açtığımda bi de 1 yazılmıştı kağıda

Sis dedi ki...

kağıdı duvardaki siyeh işaretli yere koyup kalemle tıklayınca bir rakam daha.6

dilek dedi ki...

sis nerden aldığımı hatırlamıyorum ama bir de bardak var...onu da masanın alt sağ köşesine yerleştir...sonra sandalyeyi yine masanın önüne çekip üst sağa tıkladım..bardak su doldu...ama kaldım öyle

dilek dedi ki...

kupayı 6 rakamını bulduktan sonra kağıdın üzerine tıkladım 8 verdi

dilek dedi ki...

kitaplığın sağ üst köşesinde vida gibi görünen bi şey var...bardağı koyduktan sonra ona tıkladım

Sis dedi ki...

su dolması için üst raftaki o vidaya tornavidayla tıklamak gerekmiş.ben de de 8 oldu.6581
rakamlar

ZUZU dedi ki...

zlmm raftan bisi aldim dolapin arkinda maks aldim icinden yan icinden yane kalem aldum masani aldtinda bardak aldim halidan kiayt aldimm kiyati duvar koydum kalme tikaldim 6 yazdi makasi tikladim 5 yazdiii simdilikk bu ladarr geliommmmmmmmmm

dilek dedi ki...

anlamadım bende;niye boş kaldı...niye bu kadar çabuk bitti

Adlı dedi ki...

toenavidayla tabureyi altına koymuşken saat kaydı.kağıt yerleşti.saati kapadım sonra açtığımda bi de 1 yazılmıştı kağıda
--- bunu anlamadım bi de kalemi bulamıom:(

dilek dedi ki...

kalem kırmızı dolapta orta rafta...rafın sağ tarafına tıkla kartol

Sis dedi ki...

tabureyi sola çek tıklayıp o zaman saate ulaşabiliyorsun.tornavidayla saate tıkla aşağı kayacak.kağıtı seçip arkasına tıkla.yerleşsin.sonra tekrar aşağı kayan saate tıkla kapansın.bi dolan odada gel aynı şekilde saati kaydır kağıdı tıklayıp al.rakam yazılmış olacak.
kalem kırmızı raflı dolabı karşıdan görürken içine bak kapağını açıp orta rafında sağda

Unknown dedi ki...

bardağı kitaplıkta nereye koydunuz ya ben kaldım. heyeri tıkladım ama elimde kaldı bardak

öykü dedi ki...

Bardak tabureyi çekip kitaplığın altına yaklaşınca sağ arka köşeye konuyor ama ilkinde bende senin gibi baya aramıştım sanırım sıra var bişeyleri yapmadan olmuyor...

Nağme dedi ki...

bu oyunlarda yeni moda oldu item yeri boşken bitiyor oyunlar aldatmaca olabilir:((