Rabbit and a Tortoise

05 Eylül, 2008


Minotodan yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

28 yorum:

sebnem dedi ki...

heheheh kuş var bu oyunda :)))
balığı kediye verdim dilimli ekmek verdi

sebnem dedi ki...

ekmekleri kuşa verdim gitti kapluşun yumurtasını kırdı
kimse yokmu

esrasel dedi ki...

muzları maymuna verdimbalık tuttu sağolsun :) oltayıda aldım. balığı kediye verdim kedi maması aldım galiba

sebnem dedi ki...

maymundan oltayı aldım gittim merdiveni aldım
bide o kuş dağın tepesinden süzgü getirdi bana

esrasel dedi ki...

oltayla merdiveni aldım. şebnemin dediğinide yaptım :)

sebnem dedi ki...

aaaa ama kapluş yavrusunu büyüttüm hala kimse yok yamıyom bende

Sis dedi ki...

muzu maymuna verip balık aldım.
balığı kediye verip yemeğini aldım.
yemeği kuşa verdim hem son ekrandaki nesneyi verdi hem tosbağanın altındakini kırdı.
o nesneyle ağaçtan solucan aldım.
maymunun oltasını aldım.
solucanı yumurtadan çıkan yavru tosbağaya verdim.
yavru tosbağa elmanın ordaki iğneyi verdi bana.
iğneyle tavşaı ve adamı dürttüm adamdan eldiven aldım.tavşan maymuna yürüdü

esrasel dedi ki...

süzgeçle solucanı alıp kırılan yumurtaya tıkladım tosbiyar :)) diğer ekrana gitti ordanda iğneyi aldım

esrasel dedi ki...

tosbiyarın olduğu yere merdiveni koydum çıktı ordan ilk ekrana diğerlerinin yanına gitti

Sis dedi ki...

oltayla merdiveni alsım.
merdivenle yavru tosbağaı çıkardım.

esrasel dedi ki...

baltayı da ilk ekrandaki adama verince ağacı kesiyo ve tosbiyara tıklayınca gidiyoo TORTOİSE END ile bitiyo

Sis dedi ki...

gülmeyin ama ben elmayı alamıyorum sadece yere düşüp ayrılıyor.
mehtap balıkla almak için tekrar başlattım ama balıkla da alamadım elmayı.
flör neyle aldın elmacı yaw

esrasel dedi ki...

pardonnn iğneyle almıyomuşuzz elmaya tıklayınca havadayken yere düşmeden almak lazımmış :)

Sis dedi ki...

aha aldım.yere düşerken havada tıklamak lazımmış

Sis dedi ki...

tavşana tıklarsak da rabbit end oluyor.
ee eldivennn??

esrasel dedi ki...

tam ben yazıyodum sis yenile yaptım :)
eldiveni hala kullanmadık

Nağme dedi ki...

Eldiveni kellandık.Elmayı eldivenle havada yakalıoyruz eldivensiz alınmıyor elma:))