Escape the Lab

30 Ocak, 2008


yeni biroyun iyi eğlenceler

Oynamak için Tıklayınız

111 yorum:

su dedi ki...

kaktüsten aldığım anahtarla 2.çekmeceyi açtım.bir günlükvar.birde tornavidam oldu.

su dedi ki...

kitaplıktaki kırmızı kitapta 3972 ve 531 sayıları var.

su dedi ki...

aaaa...sayfanın en altına bakmadan oyuna dalmışım.dolu oyun varmış.ben sizi bekliyorum.

su dedi ki...

tornavidayla kapının yanındaki siyah büyük kutuyu açtım.acayip bişey var içinde...

Senay dedi ki...

suuu geldim ama çok kısa zamanım var haaa yapamazsak uzun sürerse giderim darılma yok :DDd

su dedi ki...

kitaplığın yanındaki çöp kutusundaki yazıyı okuyunca,sarı ve yeşil tüplerin karışımından kırmızı elde edileceği yazılıydı.yaptım.kırmızı tüp oldu.

Senay dedi ki...

çöp kutusunda da karışım renklerinin yazdığı bir kqağıt var galiba

Senay dedi ki...

bende pembe ve sarı tüpü karıştırdım mavi oldu bakalım nolcek haha

Senay dedi ki...

suuuu kapının yanıda hoparlörün içinden çıkan garip şey bombaaaaaaa imha etmemiz gerek hiç annamam be :)))
imdaaaaaaaaaaaaaaaaaat:))

su dedi ki...

pembe olan tüple büyük dolaba tıkladım.açıldı.içinden sadece fırça alabildim

Senay dedi ki...

penseynen kablolardan birini kestim bombanın game over oldum :))
okadar kolay deel yani :DDD
yine başlıyorum

su dedi ki...

cherry bende hiç anlamam.kaçsakmı acaba yol yakınken:))))

Senay dedi ki...

asiiiii hoşgeldin bomba uzmanısındır inşallahh :))) ben bikere öldüm de çok kanlıydı :)))
hadi kolay gelsin :))

su dedi ki...

asi selam..çekmecedeki mor kitapta bir dolu şey yazıyor.anladığım kadarıyle DEATH kelimesi şifre galiba.sadece kasa şifresi harfli.oraya girdim.kasa açıldı.bir not ve mavi bir kitap var.kitapta formülü vermiş.

Senay dedi ki...

su bende kırmızı yaptım tüpleri birleştirip ama benim dolap açılmıyor nası açtın sen :((

su dedi ki...

kasadaki kitap kablo kesme sırasını vermiş sanırsam ancak bişey anlamadım.

su dedi ki...

cherry sarı ve yeşil tüpleri birleştirdim.pembe oldular..

su dedi ki...

sonrada pembe tüpe tıkladım.dolabın sağ kapağı sadece açıldı..

Senay dedi ki...

benimde öle oldu tüpler ama kapı kafan açamadım onnarnan :))
bide kasada 23G diyor pembe solüsyonda 23 gram mış öle diyo şu tüpleri birleştirdiğimiz yerde gramları yazıyo

AsiiveMavii dedi ki...

kasayı actınızmı harflı olanı uzerını fırcayla sılınce kullanılan tuslarda ız kalıyo

su dedi ki...

asi ben direk kasayı açtım.hiçte o dediğini yapmadım.şimdide olmuyor.tekrarmı başlıycam yaaa..

Senay dedi ki...

arkadaşlar bende kasayı açtım ama fırçayı bulamamıştımki :D toz falan da oldu şifreyi girerken evet ama fırça yoktu bende hehe :))

Senay dedi ki...

ya şu bilgisayarın üstündeki resmin altından çıkan kasada sağa sola dönmeli bir kilidi var onu nasıl yapcaz. kırmızı kitaptaki şifremi acaba ??

AsiiveMavii dedi ki...

valla ben önce fırcayla sıldım su sonrada senın yorumunu okudum death mıs sıfresı gırdım acıldı

AsiiveMavii dedi ki...

bombanın ustunde sıfre var bıde cherry cım o bombayı bence ımha etmek ıcın kablo kesmeyecez bence kasadan cıkan kıtabda karısım felan gosterıyodu onumu yapıp dokecez ıcıne acaba hem benım pensem yok :))

Senay dedi ki...

benim masadan aldığım karalanmış kağıdım kaybolmuş nerede kullandımki acaba :???? fırça dediğin o değildi dimi :))

Senay dedi ki...

pense kapının orda yerde duran yeşil çantanın içinde asicim deeeee o kitaptaki karışımdakilerin bizim elimizde olduğunu sanmıyorum :D
su geçmiş olsun bende yaşadım aynı duyguyu anlıyorum seni :D

AsiiveMavii dedi ki...

ben kırmızı karısımı yaptım ama mavıyı yapamadım cunku elımde tek pembe ve kırmızı tup var

Senay dedi ki...

son sayfada diyoki kimyasal bombanın patlamaması için kablolarla bağlantıyı kesecekmişiz basit bir şekilde yada onun gibi bişey ama bu önerilmez diyo :D haha :))
deney tüplerini falan kullancaz bencede :D
o kitaptaki sıralamada da bombanın önceliklerini anlatıyo yapcaklarımızın sırası mı bilemem .

Senay dedi ki...

evet asi bende ilk oynadığımda mavi yapmıştım. hangisine ihtiyacımız olduğunu bilemiyoruz ama şimdi de kırmızı karışım yaptım. ama başka renklerde olabiliyor. ve biz hangisi olduğunu henüz bilmiyoruz :)

AsiiveMavii dedi ki...

resmın arkasındakı kasaya sıfre nasıl gırılıyokı acaba yaa

Senay dedi ki...

http://www.freegamesnews.com/en/games/2008/EscapetheLab.html
su burdan da dene belki daha önce açılır

AsiiveMavii dedi ki...

cherry bence kırmızı yapacaz coptekı kagıtta öle dıyo sendede bır kırmızı bır pembe varmı bende öle

Senay dedi ki...

bende o soruyu merak ediyorum asi yani elimizde öle bir şifre yokki kırmızı kitapta sadece rakamlar var sağamı sola mı döncez sölemiyoki :((((

Senay dedi ki...

önemli değil su canım benim biraz bekle açılmıyo gibi oluyo ama çıkacak sadece 5 dakika ver ona :))

su dedi ki...

açtım çok şükür..ama ben kasanın şifresini zaten kitaptan okumuştum.bu parmak izi olyı olmasada olurmuş..

su dedi ki...

bide pembe tüpe tıklayınca açılmıyomuş dolap.özür dilerim.yanlış bilgi vermişim:(

Senay dedi ki...

asiii bilgisayarla bir alakası varmış bombanın ben öle annadım sanki mavi kitaptan

Senay dedi ki...

suu hani birde resmin arakasında kasa çıkıyo onun şifresi ne bilmiyoruz

deniz dedi ki...

Kolay gelsinn, Cherrycim muhabbetten çağrı yapmışsın güzelim ondan duydum geldim, Asii abiiii Suuu sizede kolay gelsin:))

AsiiveMavii dedi ki...

ben cıldıracam kıtaptakı sayılar vardıya hanı 3972ve531 vardıyaa onu bırlestırıp kapının yanındakıyere yazdım kapı acıldı ama kapıyı acmaya tırsıyom bomba baglı kesın patlar :)))

AsiiveMavii dedi ki...

bıde bu bombanın altında armed yazıyo onlar yesıl olacak karım yapınca heralde mavı kıtapta ole gorunuyo

Senay dedi ki...

evet asi alttakiler zaman ayarları galiba aktif hale getirmeliyiz önce bombayı bence kapıyı açmaaaaaaa:))
yeryam hoşgeldin bebeğim :))

AsiiveMavii dedi ki...

bombayı ımha ettım ama cıkamıyorum karısım yapacakmısız

Senay dedi ki...

bombayı incelersek beyaz ve kahverengi kablo direk bombalara bağlı. diğer renkler galiba zamanlamayı başlatıyor . ben ilk denememde kahverengi kabloyu kesmiştim ve patladım. şimdi beyaz ve kahverengi hariç diğerlerini deneyeceğim
ama bence bombadan önce yapmamız gereken başka şeyler var bombayı açınca çünkü kapı açılacak gideceğiz ama içerde kilitli çekmeceler kasalar şifreler var :D
ben yine de bombanın tellerine gidiyorum hakkınızı helal edin :))

Senay dedi ki...

anammm asi tamda bende bombayla uğraşacaktım nasıl yaptın :)

Senay dedi ki...

mai kabloda değilmiş tekrardan patladım haha :)) sabredemedim öldüm :))

AsiiveMavii dedi ki...

cop kutusundakı renklererın sıralamasının tersınden kestım kabloları patladı ama ben olmedım :)

AsiiveMavii dedi ki...

önce sarı sonra yesıl sonra kahverengı ama kahverengılerın ıkısıde sonra kırmızı sonrada beyazların ıkısı

Senay dedi ki...

peki ben niye ölüyorum o zaman yaaaaaaaa:))
bende öle yaptım olmadı amaaaa :((

AsiiveMavii dedi ki...

tersınden kestım dedım ya yanlıs anlamayın yanı once sol ust sonra sag ust o sekılde

Senay dedi ki...

eet yaptım asi sağolll ama kağıttaki renkeri terdi değilki düzden yapmışsın işte :D

Senay dedi ki...

ben çoktan yanlış anlamışım :)) ossun yetiştim yineeee :))

AsiiveMavii dedi ki...

yaww yanı alt altta yapmadım demek ıstedım kapıyı actınmı cherry ne yazıyo gordun mu ben cevırdım bak ne dıyo (şimdiyi terk ederseniz işaret herşeyle kaçacak!Siz gerçekten terk etmeyi diler misiniz ) bişey anladın mı?:))

Senay dedi ki...

ben şimdi büyük dolabı açabildim tehlikeli atık çöp kutusundan aldığımız kese gibi şeyle açıldı dolap ve dediğin gibi su fırça aldım içinden :)

Senay dedi ki...

bende denedim de cesaret edemedim asi :D
birini mi yakalıycaz ölürsünüz falan demiyo yani giderseniz izleri delileri de birlikte götüreceksiniz diyor haha :)) ne işareti ne izi :D kasadaki parmak izlerimiz mi acaba :D

Senay dedi ki...

ve evet fırçayla kasayı silince sadece şifre kalıyo o izden bahsediyo galiba suçlu biz mi olcaz :D

AsiiveMavii dedi ki...

anaaaaaaaaaaaaaa
actımmm kapıyııııı resımın arkasındakı dolabı actımmm

AsiiveMavii dedi ki...

dur cıkmaaa cherryy buldum ıkı tane kagıt cıktııı dolaptann şifresı 519 yaz ortaya tıkla acılacak cekmecedekı tarıhı yazdım onada bı lıla renklı kıtap varya ondakı tarıh

Senay dedi ki...

benden önce davranıyon hep. ya asicim ya ben açtım kapıyı ama uzun bir yazı çıktı birkaç gün sonra gitmişler virüs falan diyo gülüyolar falna filan :D çevirmedim henüz ama bişi olmadı bende :(((

Senay dedi ki...

nereye yazdın asi şifreyi çıktım bilem çok geç :D yani çıkınca ne oldu ananamdım ama haha :))

AsiiveMavii dedi ki...

bıraktın benı tek basıma karısım yapmamız lazım ondan sonra cıkacaz resmın arkasındakı yerı actım

su dedi ki...

off yaaa.bankaya gitmek zorunda kaldım.şincik yetişirim size...

AsiiveMavii dedi ki...

o dolaptakı kagıtları aldım yaa artık bana kapıdan cıkarken iz birakacan demıyo demekkı o kagıtlar delılmıs ama sımdıde dıyokı gercekten terk etmek ıstıyomusunuz dıyo napacam acaa eksık bıseymı varkı yaww nıye gıttınızkı yaaa:(((

Senay dedi ki...

resmin arkasındaki dolabı nasıl açtın annamdım ben yaaa ühüüüü:((

Senay dedi ki...

asi dolabı nasıl açıyoooooooon onu söle ben denerim senin yerine çıkmayı nasıl olsa alıştım baştan başlamaya patlamaktan iyidir :)) hehe:))

AsiiveMavii dedi ki...

ahaa gerii gelmıssın ohhh cok sevındım canım 519 yaz ortasına tıkla sen o acılacak sag sol oklar varya haını onunla cevırıyosun

AsiiveMavii dedi ki...

once okla 5 i sol tarafta ucgen varya ona denk getırecen sonra bırı denk getırecen sonrada 9 u sonrada ortasına tıkla acılacak

Senay dedi ki...

yaptım sağolasınnnnnn :)))) kağıtları okuyamıyorum ama haaaaa :)) karışım mı yapcaz diyosun şimdi :))

Senay dedi ki...

ben henüz hiçbir tüpü karıştırmadım :D üçüde elimde duruyor şimdilik :D

Senay dedi ki...

ben kapıyı tıkladığımda emin misin 14 insana virüs bulaştırabilirsin falan dedi yani yine çıkılmıyor :) gerenk yok şimdilik :)

AsiiveMavii dedi ki...

bende kırmızı ve pembe var karısmıyolar kaldım öle beklıyom sende baska turlu yap bakalım

Senay dedi ki...

yeşille sarıyı denedim karışmadılar asi. sonrada pembe ve sarıyı karıştırdım mavi olsu yeşil benim elimde şimdi

AsiiveMavii dedi ki...

yesıllede mavıyı karıstır bıse oluyomu olmuyosa cıkacam

Senay dedi ki...

karışmıyorlar asi maalesef :(
heryere tıkladım ikisiylede ama onlarlada bişey olmuyor bende çıkıcam kaptırdım kendimi yine :)
kopya bakim sonra bende çıkıcam zati görüşürüz asi bey :)) eline sağlık valla buraya kadar getirdin bizi :))

AsiiveMavii dedi ki...

cıktım bıseyler yazıyo ama anlamıyom cevırmekte ıstemıyom

Senay dedi ki...

asi kırmızı ve sarı tüpü birleştirin antivirüs olsun diyolar sendeki doğru dışarı çıkabiliyormuşsun o zaman :))

deniz dedi ki...

Cherry 'm naber ne durumdasınız?

Asii abicim bu Cherry yaramaslık yapıp karıştırmıyor kafanı dimi :)))

Senay dedi ki...

bende çıktım birileri ölü bulunmuş ama şimdi uğraşamam doğru değil galiba benim çıkış yan yan çıkmalıydım ben bodoslama çıktım herhalde haha :))

AsiiveMavii dedi ki...

cıktım bıle zaten kafam sıstı ıster dogru olsunıster yanlıs bu kadar ıste :)))

yok deryacım ıyıyız bızz:)))

AsiiveMavii dedi ki...

sen bu kopyaları nerden buluyon cherry bızede sölesene :)))

Senay dedi ki...

ne karıştırcam kıs kafasını kobay olarak kullanıyom kendimi denemelerde hep patlayıp durdum hehe :)) zaten çıkıyorus kimya tecrüben iyidir de virüsten anlamam onun için karışımı yapamıyom :DDD birazdan denetime gidicem zati:((

Senay dedi ki...

eski siteden aldım :D yani biri bittim dimiş son yorumlarda ordan okudum haha :))) ama ben yanlış bittim mum kendi dibine ışık virmiyi işte asicim hahaaaa :)))

AsiiveMavii dedi ki...

valla ben kacar tsk ederım yardımların ıcın gorusuruz :)))

Senay dedi ki...

görüşürüz asi :))sağol herşey için :))
su da gelmedi zati :D bende didiyom pai :))

yüksel dedi ki...

soyle bır toparlayayım dedım:)

yesıl alet cantasından pense alın.

saksıdan sarı anahtarı alın.

anahtarla cekmeceyı acıp tornavıdayı alın. eflatun defterı ınceleyın(joshuanın dogum gunu olan mayıs 19)=519

bilgısayarın ustundekı duvardakı resme tıklayın arkasında kasa cıkacak.

kasaya sola saga ve tekrar sola olmak uzere soldakı ok ısaretıne denk getırerek 519 gırın ve ortaya basın

kasadakı notları alın.

prınterın yanındakı kucuk alete tıklayın karalanmıs kagıdı alın.

grı cop kutusuna tıklayın kagıdı ınceleyın

en ust raftakı pembe kıtaba tıklayın. kıtaptakı 3972 ve 531 sayılarını not edın.

sarı cop kutusundakı deney sısesı??? ni alın.

duvardakı dolaptan pembe sarı ve yesıl tüplerı alın.

buyuk yesıl dolaba gıdın ve cop kutusundan aldıgımız deney sısesını tıklayıp dolabı acın(sanırım asıtmıs ıcındekı)

dolaptan fırca alın.

kıaktusun yanındakı kasaya dönün. şıfre gırılecek bolume yaklasın.
üzerıne karalanmıs kagıdı tıklayın. harfler karalanacak

daha sonra fırcayla tıklayın bazı harfler sılınecek.

death yazısı ortaya cıkınca kasaya harflerı gırın.

kasanın ıcındekı mavı defterı ınceleyın.bombanın nasıl ımha edılecegı burada yazılı. notu ınceleyın.

kapıya donun. yerdekı kutuyu tornavıda ıle acın.

sımdı mekanızmayı devre dısı bırakacagız. buna gore:

penseyı tıklayın. sırasıyla:
sarı
yesıl
sag kahverengı
sol kahverengı
kırmızı
sag beyaz
sol beyaz

olacak sekılde penseyle kabloları kesın.

lab. masasına donun.

kare makınaya tıklayın. yakınlassın.

sola pembe saga sarı tupu yerlestırın. ve ok a basın.

eflatun deney tupumuz olacak.

kapıya donun. sıfre panelıne tıklayıp yakınlastırın.

kıtaplıktakı pembe kıtapta yazdan numaraları bırlestırerek yanı:3972531 sıfreyı tıklayın.

kapıya tıklayın ve cıkın.
ekrandakı yazıya gore:
cıkıştan hemen sonra hayton hastanesındekı hastalara ilacı goturmusuz.yerel polıs ilacı nasıl urettıgımızın arastırması ıcersıne gırmıs.arastırmadan sonra, suc faktoru sayılan dokumanları onlara sunmusuz.(kasadan cıkan kagıtlar sanırım) gunler sonra cekmeceden cıkan eflatun defterde bahsedılen Mark ısimlı sahsa yonelık bır arama yapılmıs ve bır restaurantın banyosunda kendını oldurmus olarak bulunmus.