Submachine 5

30 Ocak, 2008



serinin yeni oyunu iyi eğlenceler...


Oynamak için Tıklayınız

121 yorum:

D a W S o N dedi ki...

ilk yorumu ben yazayim :)

Acilirken vanalari kivratin :) Sonra not defterini alin ve asagiya inin.

Bi bilgisayar var orta katta solda onu acin orda katlarin sifreleri var..

552 - 747 ve 001 ... 552'de tunelden gecerken yerde boncuk var onu alin.

Simdilik bu kadar :D

deniz dedi ki...

Gökçecim Sağolasın, çok seviyorum bu oyunun serilerini. Kolay gelsinnn...

sebnem dedi ki...

geldim arkadailar
dikkat edin çok hemde
girilecek çok yer var

sebnem dedi ki...

kahretsin ya
çok iş var.. devam edin siz bana yetişin beraber ilerleriz:(

oylum dedi ki...

ben de geldim hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun:)))

calculus dedi ki...

tam çözüm yazayım mı bekleyeyim mi biraz daha:)
Şabnem'e kıyamadım valla, oynasın doyasıya.

D a W S o N dedi ki...

552'deki tunelin bitimdeki cihazin basindaki mandallari acin sonra prize takin kabloyuuuu ... ohh be buldummmmmmmmmm

sebnem dedi ki...

gıcık
nerden kopya çektin
casual gamesden mi
yazma valla bak fena yaparım

D a W S o N dedi ki...

Sonra asagiya inin. Odalarin birinde ingiliz anahtari var. Onunla daha asagidaki panbeli sokun ve bi anahtar var.

D a W S o N dedi ki...

Anahtarla yukaridaki odada bi dolabi actim icinden metal bi parca verdi.

D a W S o N dedi ki...

O metal parcayi kablolarin girdigi butonlu panelinin SOL ustune taktim. Butona basinca asagi aciliyor. Kuvetin ustunde ;

C6H8o7 X H2o

Yaziyor.

D a W S o N dedi ki...

Metal parcayi SAG'a takil ilk odaya girince 2'inci metal parcayida veriyor. En asagi inip koluda cevirin biseyler not alsin. Sonra 2 metal parcayida takinca yeni bi oda aciliyor.

D a W S o N dedi ki...

2 metali takmadan once SAG^'daki metal takiliyken en asagidaki odadan sola gidin ordaki panelden bi top veriyor.

D a W S o N dedi ki...

O metalleri yer degisip takarsanizda farkli bi oda... offf karistim ben :)

Duman dedi ki...

dawson bulamadım ikinci metali yaaa sadece aşağı iniliyor de mi metali sağ köşeye taktıktan sonra.

D a W S o N dedi ki...

Arkadaslar bi suru sey yaptim ama inanin kafam iyice karisti tam sonuca varinca yorum yazcam

bozo dedi ki...

tek metali hem sola takı küvetli bi odaya inin orda bişey yapılmıyo şimdilik. sona sağa takın aşağıda ikinci metal var. sona ikinci metali sola takın başka odalar.sağa takın başka odalar var ne bulduysam tıkladım not kağıdı notlarla doldu

Duman dedi ki...

ikinci metali aldıktan sonra sa- ve 3 aşağı yaptım sol yaptım sarı panel olan odaya girp ing.anahtarıyla açıp top aldım

D a W S o N dedi ki...

BOZO o coil'i sarj edeceksin.. 1'inci metali sag'a takip en altta sagda sarj makinasi var.

Duman dedi ki...

dawson böyle koordinatla yazalım olur mu?yoksa çok karışacak

Duman dedi ki...

top 1ci secretmış topu aldığım yerden sağa iki gidince bi makina var iki kere çevirdim not defterinde charger in 0 1 yazıyor demekki yapılması gereken bir şeymiş.
not defteri kıpırdadıkça görev tamamlamış oluyos galiba

D a W S o N dedi ki...

Sis, o cevirdigin sey sarj makinasi. 3 tane varile girer gibi girdigin yerin 2'incisinde bozo'nun buldugu Coil'i bulup orda sarj edeceksin.

D a W S o N dedi ki...

Sonra o coil'i 1'inci metali SOL'a takip asagi indigindeki sari seye takcaksin. Sonra 1'inci metali cikartip 2'inci metali SAG'a takcaksin. Asagi indiginde sana sifreleri vercek.

bozo dedi ki...

şimdi bi kere nerde olusak olalım metalleri tek tek takınca istediğimiz yerlere gidiyoruz. doğrumu? mesela dawson dediğin gibi aşagılarda bi yerde 1. metali sağa taktım gene senin dediğin şarj aletinin yanına gittim boş caili taktım ama şsrj olup olmadığı belli değil. öyle duruyom

D a W S o N dedi ki...

BOZO takinca kivir.. isik iyice yanana kadar 2-3 kez kivir kolu.

bozo dedi ki...

not defteri;
lab 5-5-2
root 0-0-1
coridor 7-4-7
observasion room (1950s)
charger in (0,1) yazıyo topu bulamadım şarj edemedim

Duman dedi ki...

parmaklıkların sağ sol şeklinde değiştirebildiğimiz bir yer var.o ne iş
bi de bir kutu olan bir yer var kutu değil de mihrap gibi odanın ortasında .duvarda delikler var.

offfff
daraldım

bozo dedi ki...

kör gözüm kolu görmedi ki aha şimdi gördüm kıvırdık(calculus kulakların çınlasın) şarj oluyoz

D a W S o N dedi ki...

Bozo ona takip kolu cevirdigimde sarj etti.. Yukarilari falan gez bi daha dene. O coil ampul gibi yaniyor iyice.

bozo dedi ki...

alçak topu buldum 1. metal sağa takılı en aşağıya in en sola duvarda panel var ing anahtarıyla sök 2. tpou al

irresistible dedi ki...

bende başladım ama 552 tüneldeki elektrik olayını çözemedim

bozo dedi ki...

coil şarj oldu bikaç kere kolu çevirince yerinden alınıyo şimdi coili yerinden aldık. 1. metali sola taktık aşağı indik sandelyenin yanındaki sarı alete taktık bişiler çalıştı. size yetişecem az kaldı

D a W S o N dedi ki...

1'inci metali saga 2'inci metali sola taktigimda gittigimiz odada ortadaki heykelin icini acacagiz. Bunun icin Sol sag ve ortada olmak uzere 3 tane saat var. O saatleri isaretli yere gitcez. Saatlerin isarete gelmesi icin kac hamle gerekiyor not alin. Daha sonra o odadan ciktiginizda ilk gordugunuz SOL'daki saat icin vana.. Onu ayarlayip sola tiklayin ve ikinci gordugunuz ortadaki saati kumanda eden vana... Tekrar sola tiklayin saatleri isaretli yere getirdiginizde metal kutu vercek.

bozo dedi ki...

ha bu arada not defterine küvetin üstündeki formülde eklendi c6 h8 o7 x h2o
tamam mı?

bozo dedi ki...

1. metali çıkardık 2. metali sağa taktık aşağıda hortumlu yuvarlaklar yeşil ışşık şeklinde yandı not defterine eklenenler;
right yarım V, center O, left U altında nokta var

D a W S o N dedi ki...

Sis, 1'inci metali saga 2'inci metali sola tak.. oraya gidersin.

Duman dedi ki...

dawson 1 ci sağa 2ci sola takılınca parmaklıkların değiştiği yere gidiyoruz yaw.

D a W S o N dedi ki...

Aldiginiz metal kutuyu kuvetin icine atin. Ericek ve size 1 ucgen daha vercek. Kuveti ingiliz anahtariyla bosaltip alin.

bozo dedi ki...

2. metali sola tak. aşağıya doğru açılan kapaklar var hani boş coili almıştık ordan en sola git bi duvar vardı kırılmış duvardan içeri gir.
mikrofon gibi şeyin ortasından wısdom gem 2 diye elmas gibi bişiyi al

D a W S o N dedi ki...

1 tane daha ucgen prizmaya ihtiyacimiz var. 552'de 2 tanesini taktim. Arayislar suruyor :)

bozo dedi ki...

ordan bi sola daha git merdivenden yukarı çık koltuklu bi oda var hiç bişi yapamadan geri dön

irresistible dedi ki...

dowson tşk
boncuğu bulduğumuz tünelin sonunda bi elektrik olayı var ama çözemedim

Duman dedi ki...

kutuyu küvete atıp ing anahtarı ile alttan suyu boşaltın wisdom gem 1 olarak geri alınıyor

bozo dedi ki...

hayır yapılıyomuş koltuktan bi top daha aldık toplar secret 2/5 oldu bide itemlerin olduğu yerde üstte bi top var adı lead castıng

papatya dedi ki...

anacim biyere geldim burasi neresi yahu uc tane kapak var yerde bide tuglali bi duvar

Duman dedi ki...

papatya o yerdeki kapaklardan birinden ampul alacaksın

papatya dedi ki...

nereye takicam bu ampulu yahu hani kollu bi makine vardi orayami

D a W S o N dedi ki...

Secrets 4/5 oldu ama 1 tane daha ucgen prizma bulmaliyim. Buyuk ihtimal inemedigim karanlik bi yer var orada ama oranin isigini bulamiyorum.

D a W S o N dedi ki...

Sis bi ust kattaki vanayi ac. Sifreleri aldigin yerdeki vana.

( ikinci metal sag'a )

Duman dedi ki...

2ci plaka sağdayken indiğimiz yer vardı ordaki siyahlarda yeşil ışık var şimdi

papatya dedi ki...

sis hani o uc kapakli oda dan duvar da siyap biseyler olan bi oda vardi orada uc kere sola gidip borunun kolunu cevirmistim sona bi ses oldu ama bakmamistim oysa duvarmis ordan bi tas aldim

D a W S o N dedi ki...

Papatya coil'i sarj edip kuvetin yanina takacaksin onlar oyle yesil olup sifreyi vercek.

bozo dedi ki...

şu metal kutuyu alamadım. o mihrap gibi dediğiniz yerde üç tane yuvarlak var sağdakinin kolu sağda, ortadakinin aşağıda, soldakinin yukarda e tamam şimdi napıcaz

D a W S o N dedi ki...

papatya o kup'u kuvete at... sonra kuvetin suyunu ingiliz anahtariyla bosalt ve o ucgen prizmayi al.

Duman dedi ki...

bozo mihrap gibi şeyin olduğu yerde kapı yanlarında vanalar var o vanaları çevirerek kolları çiçek gibi işaretlere getir üçünü de mihrap açılacak kutuyu alacaksın

D a W S o N dedi ki...

Bozo bak simdi o saat gibi gorunen seyin bi yerinde isaret var. o kolu o isarete denk getirceksin. bunun icinde disardaki vanalari kullancaksin.

Duman dedi ki...

durumum şudur 1 adet gem bulup 747 ye gidip duvardaki alete taktım lead casting denen top ve 2 secret var elimde

papatya dedi ki...

bozo o mihrap gibi olan yerde ki deliklerden bakinca hepsini en buyuk yuvarlaklara dogru getirmistim ben kapilarin yanin daki kollari cevirip

papatya dedi ki...

bende 2 prizmayi kontrol odasina taktim 747 ye gidip ama daha 1 prizma lazim

D a W S o N dedi ki...

Benim durum;

Lead Casting
4 adet Secret
2 Adet gem'i 747'de yerine taktim.

bozo dedi ki...

tamam deneyim ne salağım ya vanayı çeviriyorumda kol nereye gelecek anlıyamadım

bozo dedi ki...

aldım metal kutuyu aman yarappim daha size yetişecem halbuki ne kolaymış

papatya dedi ki...

ana o secretlerden ben de 1 tanecik var uhuuuuuuuuhuuuuu

Duman dedi ki...

2ci gem de takıldı
ama dönenip duruyom şimdilik
şu ışık olmayan yere ne yapcaz yaa

D a W S o N dedi ki...

Ya karanlik oda icin bi yol bulmaliyiz tum hersey orda cozulcek. Papatya secret'in birisi az once gidip actigin vana var ya o borunun altinda..

papatya dedi ki...

ya nerden buldunuz o secretleri yaa benn niye bulamiyom yardim edin bana lutfeeeeennnnnn

papatya dedi ki...

bitane daha buldum oldu 2 yenden dolaniyom herbiyeri isin yoksa secret ara allah bilir bi ise de yaramayacaklar

Duman dedi ki...

kutuyu aldığımız mihrabın olduğu yerde duvardan ampul aldım

papatya dedi ki...

genemi ampul ya napcaz bu kadar ampulu sis sende de 2 tanemi secret

papatya dedi ki...

3 tane olduuuu bi tanede 2 uclu metal sola takilinca koltugun ustunden

Duman dedi ki...

2 tane papatya

parmaklıkların olduğu yere gidin sağ -yukarı yapın düğmelere basıp parmaklığı açın aşağı inip karanlık yere ampul takın

papatya dedi ki...

sis buldum ampulu tamam gerek yokmus kapinin yanin dakini aliyosun

Duman dedi ki...

aşağıya ampul taktıktan sonra duvarda şifre var
right=
center (orta)V
left )(
alttaki düğmeye basın kapak açılacak

D a W S o N dedi ki...

Asagi inip sifreyi girin... Daha asagi inin lead casting ile kopegi kaldirin. Sonra altindan prizmayi alin. ve gidip 747'de yerine takin. Oyun bitiyo... 4 secretle bitirdim bi yere tikladim 4 secreti taktim 5'incisiz kaldi :D

Duman dedi ki...

heykel olan bir yere geldik secretları heykele yerleştirmek gerek ve anasını satayım bende 2 secret var:( 3 lazım

papatya dedi ki...

sis heykelin hepsini kaldirmak icin cikarip hepsine sirayla takiyon asagida prizma var

bozo dedi ki...

ya arkadaşlar 747 ye nası gidicem unuttum bulamıyorum 3 gem var elimde 2 de secret

papatya dedi ki...

bozo o metalleri takmadan bas dugmeye oyle gidiyosun canim

Duman dedi ki...

köpeğe secret değil lead casting takıyorsunuz sırayla takıp taşları kaldırıp altından 3cü gem alıyorsunuz.parmaklıklara dönüp yönlerini değiştirip ışınlanma cihazına gidiyorsunuz 747 ye gidip gem takınca oyun bitermiş gibi yapıuyor ama bana 2 secretin var geri dön dedi

D a W S o N dedi ki...

Arkadaslar prizmayi koyunca oyun bitmiyor. Secretleri istiyor. 5 adet secret lazim bende 4 tane :(

papatya dedi ki...

bende de 3 secret var sis biri hani duvar kirmistik ya ordan gidiyosun koltugun ustunde

Duman dedi ki...

ben 2 secretla 3 gem ile bıraktım emeği geçen herkese teşekkürler

papatya dedi ki...

dawson nerden buldun ya4.yu koltuktan borunun yanindan bide tunel girisinden hatirliyosan neolur soyle

D a W S o N dedi ki...

Arkadaslar secretin biriside;

hic bi metali takmadan isinlanin. Saga gidin oradaki yuvaya coil'i takin. Sonra geri duvari kirdiginiz yere gidin. Duvarin onunde bi panel var ona tiklayin acilan yerde... Birisi koltugun ustunde.. Birisi yukari giden kalin bi boru vardi onun altında... digeri de ingiliz anahtariyla acilan bi yerde..

5'inci yok piyasada?

bozo dedi ki...

arkadaşlar bende iki sekretle bitti ama tekrar oynıycakmısınız 3 taneyi bulmak için

papatya dedi ki...

inanmiyorum ya sari bisey cikmisti sagda orda bi dugmeye bastim oyun bastan basladi

papatya dedi ki...

onun icin 3 secretle bitti sayiyom kendimi zaten 4 yu de bulmak uzereydim dawson soylemisti yerini

sebnem dedi ki...

hahahaha
çıkamadınızmı şekerleeer bitirdim ben nabeeerrr heheheh kimselere kaptırmam submachınimiiiii

D a W S o N dedi ki...

Arkadaslar SECRET'in sonuncusu veya ilki :) 552'ye geldiginizde makinenin sol alt kosesine inin orda...

D a W S o N dedi ki...

Arkadaslar kristallerden sonra cikan yazilarda SECRET gorevine tikliyorsunuz 5 secreti koyunca bitiyor oyun...

Hepinize tesekkurler.

yüksel dedi ki...

kagıt kalemı alın.

sola gecıp kolları asagıya ındırın.
kapaga tıklayın tunel acılacak.

tunelden asagıya ının

sola donun. bilg. dugmesıne basın.
ekranda cıkan yesıl sembollere tıkladıkca bazı sıfreler aldıgımız kagıda not edılecek...

747 korıdor
552 merkez(root)
001 labaratuar

en saga gıdın. kapının dugmesıne basıp ıcerı gırın.

saga donup tekrar kolları ındırıp baska tunele gırın.

asagıya ınınce sagda bır makına var. 552 yazıp baska yere ısınlanın.

geldıgımız yerde makınanın soluna tıklayın. en asagıya ve saga dogru gıderek bır anten uzerınde bulunan kırmızı bılyeyı alın.

gerı donup makınanın sagından ılerleyın. magaradan gırın. tunelde ılerlerken yerdekı bılyeyı almayı unutmayın.

en sagda bır odaya gelın. sıyah kablonun ucundakı kasket gıbı cısmın sagında ve solundakı mandallara tıklayarak fişi yerınden cıkarın

duvardakı grı panele tıklayıp kapagını acın. fıse tıklayıp duvardakı panele yerlestırın.

sagdakı merdıvenlerden asagıya ının. 3 kere saga gıdıp. yukarı cıkın.yukarıda 2 kere sola donun.
acık kapıdan ıcerı gırın.

sandalyenın altındakı ing. anahtarını alın.

gerı cıkarken defterımızde bır not daha yazılacak.(gozlem odası 1950)

kapıdan cıkınca 2 kere saga gıdın.
asagı ının.sola donup tekrar asagı ının.saga tıklayın.

duvardakı bolmeyı ıng. anahtarı ıle acın.icerıde bır anahtar bulacaksınız.

sol-yukarı-saga-yukarı-sol yaparak odaya gırın.

içerıde 3 bolme var. anahtarla soldakı kılıdı acıp içinden sifre levhası(cıpher plate)nı alın.

odadan cıkın.sag-asagı-sol-sol yaparak baska bır bolme olan yere gelın.

aldıgımız cıpher plate i ustunde 2 bolum bulunan yerın ssagına takın.dugmeye basın.

geldıgımız yerde asagı-sol yaparak sandalyenın uzerındekı cıpher plate2 yı alın.

sağ-asagı-asagı-asagı-sol(tam sol degıl bıraz ortada kalan sol) yapın.duvara dayalı tek levhayı tıklayın. duvardakı bolumu ıng. anahtarı ıle acın. ıcındekı bılyeyı alın.

sag-yukarı-yukarı-yukarı-yukarı yaparak cıpher plate1 ı cıkarıp sol tarafa 2 yı takın.dugmeye basın.

kapaklı bır tunel var. kapaga tıklayın. kapak acılsın.asagı ının.

asagıda ustunde gosterge olan 2 dugme var. ust dugmeye basın.solda olan gosterge ıbresı saga gececek.

yukarı-sola gıdın. baska bır kapak var. acıp asagı ının. mazgalın ustundekı boş bobını(empty coıl) alın.

yukarı-sol-yapın. kapagı acıp asagı ının. ust dugmeye tekrar basın ıbreyı saga kaydırın.

yukarı-saga-saga gıdın.chıper plate2 yı cıkarıp.saga chıper plate 1 ı takın.dugmeye basın.

geldıgımız yerde asagı-asagı-asagı-asagı-sag yapın. makınaya empty coılle tıklayıp dümenin sapından tıklayarak 3 kere cevırın.boylece bobınımız sarj edıldı. yerınden bobını alın.

sol-yukarı-yukarı-yukarı-yukarı yapın. ch.pl.1 i alıp makına bosken dugmeye basın.

geldıgımız yerde sag-sag yaparak sarj ettıgımız bobını makınaya yerlestırın.

sol-sol yapın. chıp. pl.2yı sola takıp dugmeye basın.

geldıgımız yerde sol-sol yapın. duvardakı bolmede sarı ısık yanacak. soldakı dugmeye basıp bılye alın.

sag-sag yapıp chıp.pl.2 yı alıp bosken dugmeye basın.

sag-sag yapıp taktıgımız coıl(ampul seklınde)i yerınden cıkarın.

sol-sol yapın.chıp.pl.1 i sola takıp dugmeye basın.

geldıgımız yerde asagı-sag yaparak ampul seklındekı coılı mekanızmaya yerlestırın.

sol-yukarı yapıp chıp.pl.1 i cıkarıp 2.yı saga takıp dugmeye basın.

geldıgımız yerde asagı-sol-sol-sol-sol yapın.(bu esnada kagıdımıza tekrar notlar alınacak)

kalın bır baca ekrana gelecek. uzerınde vanası da var. sol tarafında yere tıklayarak bacanın dıbınden bılyeyı alın.vanayı cevırın.

sag-sag-sag-sag-yukarı yaparak ch.pl.2 yı alıp 2.yı bu seferde sola takın.dugmeye basın.

geldıgımız yerde sol-sol-sol-sol(duvar kırılmıs olacak) yaparak sapka askısı gıbı seyın uzerındekı bılgelık taşı(wısdom gem)nı alın.

sol-yukarı yapın. koltugu oncekı oyundan hatırlarsınız. uzerındekı bılyeyı alın.

kapıdan gırıp saga tıklayın.

tuglaları kırılmıs yere gelınce kapıya tıklayıp sag-sag-sag yapın.

ch.pl.2 yı yerınden cıkarın.

1.pl.sola-2.pl saga takıp dugmeye basın.

geldıgımız yerde kahverengı arka planı olan kapıdan gırın. (arkadaslar ayrıntıları kasıtlı olarak yazıyorum. dogru yerde olup olmadıgınızı anlamanız ıcın:))

sag tıklayın. baska kahverengı kapı cıkacak. soldakı lambadan ampulu alın.

ileri-ileri yapın.duvardakı 3 delıgı ınceleyın.

soldan saga olarak delıklerın ıcındekı kolların yonlerını not edın.(herkeste farklı olabılır)
benım sola-asagya-soladogruydu kollar.

gerı basıp odadan cıkın.

sol-sol-sol-sol yapın.sandalye ve duvarda vana olacak. bu vana az evvelkı ınceledıgımız delıklerın ortada olanı için. vanayı cevırın.

sag-ileri yapın. tuvalet pompası gıbı bırsey ve duvarda vana var. bu vanada soldakı delık için.vanayı cevırın.

sag-ileri-sag-ilerı tıklayıp son vanaya yanı sagdakı delıgın vanasına gelın. cevırın.

sag-ileri-sag-ileri-sag-ileri-ilerı yapın.delıklerın oldugu odadayız. eger dogru yaptıysanız metal kutuyu alabılırsınız. yanlıssa tekrar vanalarla ugrasmanız gerekecek.bunun ıcınde tekrar delıklere bakıp yonlerı belırlemenız lazım.


yada soyle anlatayım. duvardakı delıklerde saat seklındekı halkaların yanlızca 1 bolumu lale seklınde dıgerlerınden farklı. saatın kolunu o lale seklıne getırebılmemız ıcın dısarıdakı vanaları kullanıyoruz. yukarıdada anlattıgım gıbı herdelıgın vanası farklı. bır vananın 1 donusu 90 derece farzedersek o saat kollarının laleye gelebılmesı ıcın vanayı kac kere dondurmemız gerektıgını belırlememız lazım. umarım anlatabılmısımdır.

metal kutuyu alınca gerı-sol-sol-sol yapıp chip.pl. ıkısınıde cıkarın.

chıp.pl.1 i sola takıp dugmeye basın.

geldıgımız yerde asagı-sag-sag tıklayıp beyaz blokların oldugu odaya gelın.kahverengı plakaya tıklayın. havuzun ıcıne tıklayın ve ıcıne aldıgımız metal boxu atın. havuzdan cıkın ıng. anahtarı ıle havuzun sagındakı borunun cıvatasını acıp ıcını bosaltın.

havuzun ıcınden wısdom gem 1 alın.

havuzdan cıkıp sol-sol-yukarı yapın. chipl.1 ı cıkarıp chıp.pl.1i saga -chıp.pl.2 sola takıp dugmeye basın.

geldıgımız yrede sag-yukarı-sol yapın.3lü dugme olacak duvarda. acık grı dugmeye basın.

sag-sag yapın.dugmeye basın.

sol-asagı-sag-sag-asagı yapın.karanlık bır yere gelecegız. ampulu merdıvenın solundakı yere takın. aydınlanaak.

duvardakı delıge tıklayın.sola gıdın. kagıdınıza bakın. sembollerınıze bakarak duvardakı sekıllerın uzerıne kagıttakı sembollerı uygulayın ve asagıdakı dugmeye basın. yerde taş kayacak ve gızlı gecıt acılacak.

asagıya ının.

aldıgımız ıtemlerde lead castıngı en usttekı bloga takın.blok havaya kalkıncada gerı alın.

ortaya takın havalanınca gerı alın.

en alttakıne takın artık gerı alamazsınız.

acılan gızlı bolmeden asagıya ının.
wısdom gem3 u alın.

yukarı-yukarı-sag-sag-yukarı-sol-sol-yukarı-sol yapıp tekrar 3lü dugmeye gelın. grı dugmeye basın.

sag-sag yapıp dugmeye basın

sol-asagı-sol yaopın.chıp.pl.her ıkısını yerınden cıkarın.bosken dugmeye basın.

geldıgımız yerde sol-yukarı-sol yapın.duvardkı delıge tıklayın.sol-sol-sol yapıp makınaya 747 gırerek ısınlanın.

geldıgımız yerde sag-sag yapın.kapının dugmesıne basın.odaya gırın.

wısdom gemlerı makınaya yerlestırın.

sandalyenın onunde duran dugmeyı yukarı kaldırın.

oyunun bıtısını ızledıkten sonra bır ekran belırecek ve yazılar cıkacak. seceneklerden
go to secret location to claim prize yazısına tıklayın. sarı bır odaya geleceksınız.

kırmızı bılyelerı sagdakı delıklere tek tek takarak parmaklıkları acarak ılerleyın.

en saga gelınce duvardakı sıyah delıkten dısarıya bakıp duvardakı kagıdı okuyabılırsınız.

en sola gıderekde oyunun menu tuslarını gorebılırsınızz

son...


geldıgımız yerde