Look Up Into Sky

28 Ocak, 2008


güzel bi oyun iyi eğlenceler...

Oynamak için Tıklayınız

54 yorum:

kahh dedi ki...

hangi şekle bastıysan onun değerini tabloda tıkla. örneğin direye bas tabloda5 e tıkla. böyle tüm şekilleri yap

su dedi ki...

arkadaşlar sırayla yazsanıza yaa...baştan itibaren lütfen...

kahh dedi ki...

yeni odada raf varya onun sol yanında demir çubuk var. onunla anahtar alınıyor

gökce-kuki dedi ki...

kıslar mavi aynayı yukardan gelen ışığın oraya koyun koyunca diğer odaya ışık geliyo ve bişeyler alınıo kitalıgın yanında boru var o boruyla yukardaki anahtarı alın

gökce-kuki dedi ki...

yeni gelenler icin bastan anlatıyorum. ilk odadaki komidinin cekmecesinden siyah bir sey alınıyor ne oldugunu ben de anlamadım. komidinin altından kağıt alınıyor. üst kata cıkıp yerden çekici alıyoruz
tam merdivenin karşısında kücük kare gibi bi yer var cekicle orayı kırıp elimizdeki kağıda göre değerleri girince(uvarlak=5, kare=9, ok işareti=144, yıldız=29 ve üçgen =34) duvar acılıyor orda yerde duran aynayı alıp ışığa koyuyoruz. geri kalanı da yukarda anlattım

gökce-kuki dedi ki...

ayrıcsa masanın üstündende macpee yazan bir şey alıyoruz onun da ne olduğunu bilmiyorum bir de aldığımız boruyla koridorda siyah bişey var yukarda onu yukarı kaldırıyoruz.

gökce-kuki dedi ki...

tabureyle ilk odadaki yukarda kalan rafa tıklıyoruz üzzwerinde b yazan bi kaıdı okuyoruz ama alamıyoruz japonca olduğu icin ne okudugumuzu da anlamıyoruz:D

b@nu dedi ki...

ilk odada sol taraf yerde bir dikdörtgen yer var ordan yelpaze gibi bişi alınıyıor onu buyutup şekillendirin sonra onu ışık gelen yere koyun çöpten alınan kağıt parçalarını içine koyun o ilk alınan siyah kalem gibi şeyle çöpü siyaha boyayın

gökce-kuki dedi ki...

macpee yazan seyle duvarı actımız odada raptiyeli kaıt aldığımız tabloya tıklıyoruz yazıo:D sonna alt cekmeceyi de yukardan aldığımız anahtarla acıoruz bi şifreli yer daha sanırım biraz önce şifreyi çözdüğümüz yerle çözücez henüz bakmadım sıcagı sıcagına yazayım dedim:D

gökce-kuki dedi ki...

banu ben orayı acamıorum o dörtgen yeri sen nasıl aldın yelpaze gibi bişeyi?

b@nu dedi ki...

açılcak bişi yok gökçe oyunun ilk açılan yeri ekranda sol tarfta merdivenli yer karşında şifre le açılan yer varken sol alt yerdeki bölümden alınıyor yelpaze sonrası mlümm arkadaşlar bana müsade biraz işim var ben gelirim sonra yetişirim sizie

@ksi34 dedi ki...

ayyyy hertaraf şifre dolu burda yahuu yerdeki kareyi neyle açtınız acaba?

kahh dedi ki...

1.çekmecden siyah büyüteç,
2.çekmecenin altından şifreli bir kağıt ,
3.yerden çubuklar,
4.masanın üstünden magestee yazan bişey alıyoruz.
5.çubukların üstüne tıklayıp açıyoruz üçgen hale getiriyoruz.
6.bu üçgeni yukarıdan yuvarlak ışık alan yere koyuyoruz.
7.çöp kutusundan kağıtlar alıyoruz ve ışık vuran yerdeki çubukların oluğu yere kağıtları ve o siyah çubuk gibi şeyi koyup kağıtlar siyah renk oluyor.
8.merdivenlerden yukarı çıkıyoruz ve parmaklı kapının önünden çekiç alıyoruz. ordaki anahtar daha alınmıyor.
9.aşağı iniyoruz ve duvarda kare şeklinde olan yere çekiçle vuruyoruz şifreli bir yer çıkıyor
10.ilk başta aldığımız kağıtta bu şifreyi çözüyoruz.daire şeklinde sıralanmış sayılar var.bu sayılar biririne toplanarak ilerliyor. buna göre daire: 5 üçgen:34 ok işareti:144 yıldız:29 kare:9
11.şifreli panoda önce dairenin üstüne tıklıyoruz ve sonra onun değeri olan 5in üstünü tıklıyoruz.böyle bütün şekilleri tıklayıp bitrdiğimizde yan duvardan yen bir odanın kapısı açılcak.
12.içerisi karanlık olduğundan içeride hiçbir iş yapamıyoruz
13.tekrar merdivenin önüne geliyoruz. orada yerde mavi ayna var.o aynayı üçgen hale getirdiğimiz ve yere koyduğumuz olan yere koyuyoruz. bölelikle yeni odanın içi aydınlancak
14.yeni odaya giriyoruz masanın üstündeki panodan kağıt alıyoruz ve panoyu mascepe ile karalıyoruz
15.kırmızı merdiven alıyoruz
16.sola gidip ordaki rafın sol yanından demir çubuk alıyoruz
17.çekiçle şişeyi kırıyoruz(ne işe yarar bilmiyorum)
18.tekrar dışarı çıkıp çöp kovasının oraya gidiyoruz.
19.çöp kovasının yukarısındaki rafa kırmızı merdiven şeçili iken tıklıyoruz.orda mzvi bir kağıt var ve onu okuyoruz.
20. tekrar merdivenden yukarı çıkıyoruz v parmaklıklı yere geliyoruz. demir çubukla anahtarı alıyoruz.
21.anahtarı alıp yeni odaya gidiyoruz ve kilitli olan çekmeceyi açıyoruz.şifreli bir yer çıkıyor
22.yeni odaya girmek için kullandığımız şifreli panonun önüne gidiyoruz
23.panoda i yazan yerde bir şekil oluduğu için değeri 1, ii azan yerde 2 şekil olduğu için değeri 2. böyle tüm değerleri buluyoruz ve şifre 221224 çıkıyor
24.bu ifreyi çekmecedeki yere yazıyoruz ve bir anahtar alıyoruz
25. 3 sola gidip duvarda duran kapağı açıp anahtarı takıyoruz ama bir şifre yeri daha

ben burda kaldım.çıkmak zorundayım.gerisini çözerseniz sevinirim

@ksi34 dedi ki...

raftaki mavi şişeyi çekiçle kırdım ama bişey olmadı sanırım:S

yüksel dedi ki...

selam arkadaslar. kahdıer bahsettıgın cubuklar nerde?_ bulamadım

kahh dedi ki...

madman, çucuklar yukarı çıkılan merdivenin orda sol tarafında yerde.

gökce-kuki dedi ki...

madman merdiveni sağında gördüğün ekrana gelmeden bir önceki ekranda duvarın bittiği sol alt tarafa bak orda kücük dikdörtgen gibi bi yer görcen onun icinde

yüksel dedi ki...

cop kutusundakı kagıtları da alamıyorum. sız nasıl aldınız

gökce-kuki dedi ki...

3 farklı bitişi varmış biri kaıtları yakarak biri asansörü kullanarak bi de bi baska daha ama onu anlıyamadım:D

kahh dedi ki...

MADMAN çubukları üçgen yap ve yukardan yuvarl ışık gelen yere koy.yoksa çöpteki kağıtları alamıyorsun

kahh dedi ki...

26.(şunu belirtmeyi unuttum)duvarda sihay olan açma/kapama düğmesine demir çubukla bas ve ON konumuna getir

yüksel dedi ki...

kahdıer tamam sagol. sen olmasan hayatta bulamazdım. ben ates yaktım kaldım sımdı. ne yapacagız

kahh dedi ki...

çekmecedeki şifre için gerekli bilgi
i:1
ii:2
iii:2
I:2
II:1
III:2
bu bilgilerle gerekli işlemleri yaparak şifreyi ulabilirsiniz
*şifre herkeste farklı

serpill dedi ki...

siyah olan yer derken on of olan yer dimi.bir de masadaki çekmecedeki şifreyi çözemedim ben yaa

yüksel dedi ki...

serpıl once ılk sıfre bolumune gıt. duvardakı panele yanı. orda i nın hanesınde kac sekıl varsa not et. aynı sekılde ii-iii-I-II-III un kılerıde not et. sekıllerı say. sonra degerlerını kırmızı kutuya yaz.

bozo dedi ki...

çubukların yeri; ilkoda masayı görsola git ekranın sol tarafında altta dikdörtgen şeklinde bi siyahlık var tam duvar dibi tıkla yaklaştır çubuklar paketin içinde görünüyor

yüksel dedi ki...

benım bıttı mı oyun anlamadım. ates yaktım. duman cıktı. sonra asansore bastım. ıcerıdekı dugmelerden ok seklıne tıkladım. bıttımı bıtmedımı anlamadım.

bozo dedi ki...

çubukların yeri; ilkoda masayı görsola git ekranın sol tarafında altta dikdörtgen şeklinde bi siyahlık var tam duvar dibi tıkla yaklaştır çubuklar paketin içinde görünüyor

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

sanırım asansörün şifresi kutuya girdiğimizdi ama ben kaydetmedim uğraşıp duruyorum bakalım ne çıkacak

su dedi ki...

alalalllaaaa sizn verdiğiniz ip uçlarıyla asansörede bindim.sonra güneşi tıkladım.bişeyler oldu.oyun bitti..böylemiydi acaba?

su dedi ki...

kahdiercim çok güzel çözüm yazmışın tişkürlerrr:))

Nağme dedi ki...

amma şifreli oyunmuş ya,sağolun gökçe ve kahdier şifreler için:)