Bloc

01 Şubat, 2008


Platform oyunu, daha önce farklı bir versiyonunu oynamıştık.


7 yorum:

deniz dedi ki...

Başakcım yine mi sen:)) Bunu da ben oynucaktım ama kimse oynamasın :)))

ece dedi ki...

yazaydin o zaman bunada kendim icin diye gelmezdim bendee hiih:)))

Duman dedi ki...

6cı levelda takıldımmmm bi bilen varsa yazsın buraya lütfen

deniz dedi ki...

Sis'cim zorlu denemelerle bitirdim ama anlatma işini nasıl yapacağım bilmiyorum:)
Başlangıçta bloğu önce sola yatırarak turuncu kareye denk getirip taş eklenmesi sağlanıyor,tekrar aynı hareketi geri yaparak başlangıca dönülüyor, amaç turuncunun üzerine tekrar basmamak. Sıradaki turuncuya da aynı şekilde ilerlemekten ziyade, geri hamleler yaparak üzerine denk gelinmesi sağlanmak. Sarı olan alana köprü oluşturmak için, genelde kırmızılar çok olduğu için yatay hareket çoğunlukta olacak. Köprü sağlanınca da sarı alana ulaşmak için mavilerin olduğu alanda çok uğraşılıyor, ama yine geri dönerek 1 kare farkı sağlanabliyor.

deniz dedi ki...

SOL TUŞ - TURUNCUYA GELİNİYOR
SOL ARKAYA SAĞA İLERİ DİĞER UÇTAKİ TURUNCUYA - 2 İLERİ YATAY OLARAK ARKAYA SOLA İLERİ VE YEŞİL KARE. YEŞİL BİZİ BAŞKA BİR YERE IŞINLADI.
İLERLEYEREK GENELDE YATAY BİR ŞEKİLDE, TÜM TURUNCULARA GELEREK VE EN SON TURUNCU DA SARI ALANA KÖPRÜ OLUŞUTURUYOR. HEMEN İLERLEMEDEN, GERİYE DOĞRU GİDEREK, BLOĞUN 1 ADIM FARKLI OLMASINI SAĞLIYORUZ, SARI KARENİN ETRAFINADAKİ KIRMIZIDAN, SOLDAN SAĞA DOĞRU İLERLETEREK HEMEN ÖNÜNDEKİ MAVİYE GETİRİYORUZ SOLA YATAY İLERİ VE SAĞ İLE 6. LEVEL BİTİYOR.

Duman dedi ki...

yeryaaaaaaaaaa:)))))))))
saolasın şekercim 6cıyı geçtim sayende.7 ellerinden öper:PPP