Your Quests-Out West

02 Şubat, 2008


Yeni bir oyun daha Arkadaşlar. Kolay Gelsin :)))


138 yorum:

Senay dedi ki...

haha :))))
ne zaman geldin buraya sen :)))
hadi başlayalım bakalımmmm :))

AsiiveMavii dedi ki...

pıyanodan bısey aldım yan tarafa gectım ordanda bıra fıcısını bosalttım kenara cektım altından anahtar aldım

Senay dedi ki...

anaaa size bişi sölim mi bu oyunu eklerken biraz oynamıştım şimdi baştan başlamadı bıraktığım yerden başladım :)))))

en soldaki evden bir müzik kutusu alın piyanodan . ortadaki evden bir kalem almıştım ve sağdaki hapishanedende bir kibrit :))

deniz dedi ki...

Bu oyunda 3 farklı mekan var. Hadi herkes bir yere baksın, sonra Saloon da buluşalım :D

Senay dedi ki...

bak ne diycem her odada duvarda yuvarlak delikler var onlarda kesin bişi olacak :))

AsiiveMavii dedi ki...

aldıgım anahtarla pıyanonun yanındakı kapıyı acıyosunuz kapıdan gırmek ıcın ıtem yazısının yanındakı ılerı okuna tıklayacaksınız arkadaslar

Senay dedi ki...

oldu yerya ama mekanlar çok büyük korkarız yanlız gitmeyelim. nede olsa vahşi batı. sen hapishaneye bak o zaman :))

Senay dedi ki...

evet asi kapıyı açıp ilerlediğimde ortadaki kapıdan girdim ve oyun masasında sandalyeler çekilebiliyor . sol taraftakileri çekince yerden bir iskambil kağıdı aldım

D a W S o N dedi ki...

Arkadaslar az onceki hatam icin ozur diliyorum. Nickimi dun degismistim geri degismeyi unutmusum. Ben xxx...

Senay dedi ki...

sol taraftaki odadan dolabı açınca içinden siyah bir kömür parçası aldım galiba. ve dediğim gibi heryerde delikler var.

Senay dedi ki...

dawson allah iyiliğini virsin yapma böle şeyler :))))
oyunu da baştan çözme emi :))
hadi oynayalım gel :))

AsiiveMavii dedi ki...

yav sandalye benım elıme yapısıyo cekıyom mausu tekrar cekınce yerıne gelıyo sınır oldum takıldı

Senay dedi ki...

sağ tarafta odada duvarda tahta bir yer var mause gidince el oluyor. ayrıca ortadaki sandalyeleri çekince yerden kraker almışım iskambil kağıdı değil pardon arkadaşlar :))

Senay dedi ki...

sandalyeyi çekince sabitlemek için tıklamayı dene bide asi

AsiiveMavii dedi ki...

tamam cherry halettım onuda bu sag taraftakı oda canımı sıktı duvarda sıyah bı yer ver hıc bıse olmuyo bu oyun baya ugrasıracak bısı galıba:))

Senay dedi ki...

odaları dolaşınca alt kata indim merdivenleri çıkmadan önce bir oda varya solda ona girdim ve raflardan bir tava aldım tencere de olabilir. ortada bişi. sonra dolaptaki deliğe tıklayınca da bazı semboller çıktı ama bişi ananamdım tabiki :((

Senay dedi ki...

evet asi levyem olsa duvardaki o yere dalcam allah yarattı demeden de elimde bi kalem var duvarda kullanabileceğim oda olmadı :D

AsiiveMavii dedi ki...

bu oyun manyakmıdır nedır raflara tıklıyom nereye tıklıyom nerdekı ıtem alınıyo yaaa hahahahah:)))

Senay dedi ki...

solda altta item yazan yeri tıklayınca istediğin itemı seçiyon baharıko. altta görünüyor zaten büyüyerek. sonrada kullanıyon. ama itemların yanındaki yön tuşlarıyla kapılardan girebiliyorsun unutma.

Senay dedi ki...

hapishanede gaz lambasını kilitlemişler onu nasıl alcaz ki acaba ??

Senay dedi ki...

asicim kalem ortadaki evde kasanın hemen yanındaydı.

bahariko dedi ki...

ya ben hiç bi item kullanamıom tıklıo ama olmuyo ki
bi de anahtarı nasıl buldunuz aceb??

Duman dedi ki...

müzik kutusu gramofona takıldı elimde kömür kalem kibrit kutusu ve kibritle tava ve cracker var en soldaki hapishanede de lantern var ama kapı kilitli farklı durumda olan?

Senay dedi ki...

zaten bulmuşsun :)))
birbirinden okadar bağımsız itemlarki ne yapcaz fikir yürütemedim şimdilik valla :)))

krakeri napcaz kendimiz mi yiycez yemek mi yapcaz acaba

AsiiveMavii dedi ki...

tıkandımmmmmmmmmmmmm yapılacak her seyı yaptık galıba

AsiiveMavii dedi ki...

anaaa buldummmmmmmmm sag tarafta baska yerlerde var banka felan anahatar kalıbı felan var kosunnn:)))

Senay dedi ki...

sis seninle aynı durumdayım bende başka da bi ilerleme yok.
bahariko dediğim şekilde denedin mi. anahtar ilk eve girince alttaki sağ okla sağa git. bira fıçısını aç boşalsın ve mause ile tutup sola çek altında göreceksin anahtarı canım.

su dedi ki...

kahdier yetişirsin hadi...bende onlardan kopya çekiyorum:)))

AsiiveMavii dedi ki...

komuru demır hanedekı ocaga attım demır erıtecez galıba anahtar yapacazz

deniz dedi ki...

Kalıp olan yerde şömineyi yaktım bekliyorum cheryycim hadi çabuk gelin :))

bahariko dedi ki...

bi demir atölyesi var bence hapisin anahtarını orda yapıcaz ama kömürü kibritlr yakıp demir dövecez ....
ancak anahtar nerede bi yarıdm etseniz

Senay dedi ki...

harbiden oklar varmış haaaaaa hiç bakmıyom bende haha :)) hangi yöne gittin asicim söle geleyim çöldeyiz korkarız hepbirlikte gidelim :D

deniz dedi ki...

İtemlerin bir kısmı tamamlanınca sağ üstte farklı bir ok beliriyor postane tarafında DANGER MINE yazıyor bi tünel girişinde. Kibritle yaklaşıp uçurmayı denedim orayı ama olmadı :)))

Senay dedi ki...

asi dolaplardan bir mektup ve birde delik çıktı okadar :D

Duman dedi ki...

arkadaşlar kaybolmayın beraber dolaşalım yaa.kıs işin ne mezarlıklarda gel bakimm demirciye sen

deniz dedi ki...

Dolaplardan ortalardan biryerden mektup çıkıyor, ordaki kalp figürlerini de alın.

Senay dedi ki...

bide o dolaplı yerde kalemlikten beyaz birşey aldım ve tartının sarı kolunu aldım habarınız olsun :))

Duman dedi ki...

hahhaha road runner'ı gördüm ya:)))))))))))))
coyote de burda mı acaba

AsiiveMavii dedi ki...

ben cözdummm arkadaslarr
elımızde torpu vardıya kalemlıkten aldıgımız onu demır hanede kalıbın yanındakı makına ezıyoruz sonra onu alıp tavaya koyuyoz onuda erıtecez galıba daha yapmadım sonrada kalıba dokecez aha sıze anahtar :)))

Senay dedi ki...

bendeki kraker kaybolmuş vermişim zaten galiba :)))) ama bişi olmadı sis

Senay dedi ki...

ezdiğimiz törpüyü tavaya koydum ama onu ateşe koyamıyorum asi mantık güzelde ben yapamadım :D

kahh dedi ki...

BİŞEY SÖYLİCEM: BEN HALA ANAHTAR ARIYORUM..benim oyunuma koymayı unutmuşlarrr..nerde bu şeyyyy.lütfen yardımm

AsiiveMavii dedi ki...

yaww demırı erıttım ama dokemıyom kalıba fıkrı olannn

Duman dedi ki...

ezdiğimiz şey gümüş kalemdi ben tavaya koyayım derken kaybettim onu nerde bilmiom bi ihtimal eteşe tıkladımda orda kaldı

AsiiveMavii dedi ki...

kahdier anahtar bıra fıcısının altında onu bosalt fıcıyı kenara cek altından al

Duman dedi ki...

kahdier ilk girdiğin barda pianodan sağa git bira fıçısıın musluğunu aç sonra sola çek altında anahtar

kahh dedi ki...

bira fıçısı nerde işte ben onu bulamadımki.daha onu bulacamda boşlatacamda anahtarı alıp size yetişicem..offf offf

Senay dedi ki...

arkadaşlar misafirlerim geliyor maalesef yarıda kalıyor oyunum yaaaa :(((
size kolay gelsin yapabileceğim bişey yok şu anda :)))
ben sizden kopya çekerim hadi kolay gelsin :)))

AsiiveMavii dedi ki...

delı oldum yaaa demır erıdı kalıba konmuyo varmı böle bısey yaa

Duman dedi ki...

kahdierrr pianodan sağa tıkla aşağıdaki oklardan

asii nasıl erittin ya yazsana

AsiiveMavii dedi ki...

oyun masası olan yerdekı yuvarlak delıge elımdekı kalemı soktum lamba yukarı kalktı arkasından sıfre cıktı 21214 bu sıfreyegorede sag tarafta duvarda bı yer vardı 4 tane tahta kararmıstı bu sıfreye gore tıkladım onlara acıldı ıp verdı :)))))))

AsiiveMavii dedi ki...

aldıgımız sarı kol vardıya postaneden onuda garamofona tktım nota verıyo pıyonoya gırecez notalarıda galıba ama bende kulak yokkı oyle napacam:(((

Duman dedi ki...

nasıl erittiğini ve geri aldığını yazacak biri yok mu:(((

AsiiveMavii dedi ki...

sis erittim dediğim sadece ezdım tavaya koydum işte bu hadi gelde su notayı halledelım

Duman dedi ki...

asiii gramofondan 4 nota çıkıyor gibi ama pianoda 3 nota çalıyor sadece:(

AsiiveMavii dedi ki...

siscim zaten baslangıc notasıyla son nota aynı dıkkat edersen gır pıyanoya anahtar verecek hdı cabuk ol bankadanda bı tane demır parmalklık kopuyo

AsiiveMavii dedi ki...

pıyanodan aldıgın anahtarlada gramofonun altındakı cekmeceyı ac vana verecek onuda baykusun ordakı su deposuna takıp kovaya su dolduruyoz

Duman dedi ki...

aldığın anahtarla da bankaya git ordaki kapıyı aç

AsiiveMavii dedi ki...

saol sıs done done kafam donmustu vallaaa ee sifre ne acabaaa

AsiiveMavii dedi ki...

anaa actım kasayı ama nasıl bılmıyom valla kafama gore basıyodum sınırden acıldı mıknatıs cıktı :)))

AsiiveMavii dedi ki...

ee bu mıknatıs nolacakkıı yaww kımsemı yok bı yardım yaa bı el atın arkadaslarrr

AsiiveMavii dedi ki...

ee bu mıknatıs nolacakkıı yaww kımsemı yok bı yardım yaa bı el atın arkadaslarrr

Duman dedi ki...

asiiii
ilk düğme yukarı
ikinci sola
ücüncü aşağı
dördüncü sağa

mıknatıs çıktı

Duman dedi ki...

yaw dur dellenme ikimiz oynuyoruz sanırım buldukça yazıyoruz işte

AsiiveMavii dedi ki...

mıknatısı aldım coktan ama ne yapacazkı anlamadım metallerıde tavaya doldurduk hıc bıse cıkmadı sınırlerım uzadı

AsiiveMavii dedi ki...

anaa dısarda bıde maden gıden yol var ama maden gırmek ıcın karanlık yazıyo hapısaneden fenerı almamız lazım :((

AsiiveMavii dedi ki...

hangı metal delıkler sis bankadakıne tıkladım ben bısey cıktı ama alamadım

AsiiveMavii dedi ki...

tamam her odadakı delıgı kapattım mı beyazlastırdım mı bıseler yaprım ıste:)))

Duman dedi ki...

esra hg

asii bende tüm delikleri şeettim ama bi işe yaramadı

madene girmeli girebilmek için feneri alma lı

AsiiveMavii dedi ki...

esracım hosgeldın hade bı el at :))

bende aynı kaldım sis

AsiiveMavii dedi ki...

buldummm bı tane delıgı yapmamısım bıra fıcısının arkasında onuda yapınca magraya gıden yerın orda orta yolda sol tarafta sarı tasın onunde el ısaretı cıkıyo oraya mıknatısı tuttum bısey cıktı onuda aldım para gıbı

AsiiveMavii dedi ki...

o parayıda ezdım tavaya koydum sonra atese tuuttum erıdı kalıba doktum anahtarım oldu ben gıdıyom hehehehe lambayı alacam

Duman dedi ki...

lambayla madene orda sağdan git en sonda arabaya ip bağlanıyor

AsiiveMavii dedi ki...

duvardakı sekıllerı nasıl yapacazkıne ılk gırdıgımız evdekı odada kıtabdakı sekıllerden ona gore tıklıyorum hıc bıse olmuyo

Duman dedi ki...

soldan gidince şifre var girdiğimiz barda raflı yerde vardı şifre

esrasel dedi ki...

hoşbuldukta siz uçmuşsunuz yetişirsem yardım ederim piyanodan anahtarı alayım bi geliyom hemen :)

Duman dedi ki...

asii ben de giremiyorum tıkladıkça duvar uzaklaşıp yaklaşıyor sadece

AsiiveMavii dedi ki...

arabanın gelecegı yerde ray kırık so taraftakı butonla rayı olusturacaz galıba ama o na tıklıyom hıcbısey olmadı dıyoo :((

AsiiveMavii dedi ki...

You have clicked the mouse 3972 times!

hahaha 3972 kere mausa tıklamısım ama halaoyunu bıtıremedım :))

Duman dedi ki...

kaldık böyle

ben biraz ara veriyorum asii beynim döndü

Duman dedi ki...

esraa deneyerek yaptık bizde ilk ve son nota aynı onu dene

AsiiveMavii dedi ki...

sekıllerı sayıyorum farklı olan varmı dıye oda yok anlamadımkı rayı tamamlasak arkadakı kapıdan cıkacaz sanırsam ama yok delı oldum

Duman dedi ki...

asiiiii makinada yuvarlak düğmeye sarı çizgili olan kibritle tıkla sonra ileri git araba devrilmiş en dipteki dolaptan tnt al sol tarafa git duvardaki çatlağa tnt koy

AsiiveMavii dedi ki...

makınada su koydugumuz delık vardıya onun altında bı yerde daha el cıkıyo oraya kıprıtle tıklayın makına arabayı cekıyo sonra arabanın arkasındakı dolabtan dınamıt alıyoruz onuda sekıllerın oldugu yerdekı sag taraftakı catlakta patlatıyoruz bı kagıt cıktı sacma sapan bıseyler yazıyo hala bıtmedı bu oyun delırecem

Duman dedi ki...

geri gel sağdaki kola basıp duvarı patlat ilerden duvardaki sandıktan scroll al

Duman dedi ki...

asii yazıda kasabadaki hazineyi bulacaksın diyor kasabadaki izlere herneyseler mıknatısla dokunup altın bulacakmışız .duvardaki metal delikleri denedim tekrar ama değiller

AsiiveMavii dedi ki...

buldummmmmmmmm

hanı raflı olan yer vardıya oranın altı acıldı oraya gırecez

AsiiveMavii dedi ki...

bıttııııı bi suru altınım oldu hahahahaha ohhh beeeeeeeeeeeee

Duman dedi ki...

tüm metal deliklerin mıknatısla tıklanıp kapatılmış olması lazım yoksa rafların olduğu yerdeki gizli bölme açılmıyor.altınları alıyos sen sağ ben selamet:)))

esrasel dedi ki...

bişey sorabilir miyim???
şu lambayı kaldırdığımız delik vardı o kapanıyo mu mıknatısla?? bi tek o kaldı olmadı o parayı alamadımda o yüzden soruyorum

Duman dedi ki...

esraaa oyun masasının olduğu odada soldaki başta kalem koyduğun delik kapanmıyor canım

Duman dedi ki...

gramofon odasında dolabın içi ,piyanonun arkası hapishanede sağ taraf bunları kontrol et

esrasel dedi ki...

allah sizi ne yapmaya emiiii mıknatısla alakası yokmuş sarı taşın ordaki kumu kaydırmak gerekiyomuş :))

Duman dedi ki...

ee esra biz onu teee ne zaman yapmıştık ki:)))

sorry şeker yaaa
neyse bitirdin sanırım