ARIN CHAMBER

26 Şubat, 2008



yeni oyun.............




Oynamak için tıklayınız

33 yorum:

b@nu dedi ki...

saksının çiçeğini çıkardım içinden diş aldımm iskelete taktımm

bozo dedi ki...

aynen ben de ordayım. heralde o çemberde yazı yazcaz

bozo dedi ki...

iskeletin sağ el parmaklarıda yaklaşıyo ama elmayı almadı

gökce-kuki dedi ki...

aa buldum o cembere help me yazıyoruz bize bi kağıt veriyo

forever dedi ki...

Günaydın arkadaşlar ben de the key yazdım anahtar verdi anahtarı ordaki deliğe kullanarak bir yüzük aldım onu da iskelete mi takacaz ki bakalım

gökce-kuki dedi ki...

evet o yuzuk de iskelete takılıo iskeletin suratı yandı:D

D a W S o N dedi ki...

USB'yi takinca kodu veriyor kodu girip OK yapip cikiyorsunuz.

forever dedi ki...

yüzügü iskeletin sağ eline taktıktan sonra elmayı yedirin usb veriyor usb yi de bilgisayara taktım duvardaki renkleri verdi ama ben giremedim hala

bozo dedi ki...

renkleri girerken alttaki geniş yuvarlagında rengini ayarlayın ve çıkın

forever dedi ki...

Alttaki büyük yuvarlak rengi yapmamışım tamam ben de çıktım

gökce-kuki dedi ki...

hee kolayimiş ama olsun basta zorlandık bi kerem di mi gecmiss olsunnnn

gökce-kuki dedi ki...

aaa bakın turkmus yapımcısı sabancı üni yazdi sonundaaa

D a W S o N dedi ki...

1. Saksidaki cicege tiklayin. Cicek gidince saksinin icinden DiŞ'i alin.

2. Masadan elmayi alin.

3. Cemberde yatay olarak HELP ME yazin ve yukaridaki kirmizi butona basin. Cikan kagidi alin.

4. Cemberde THE KEY yazin ve yukaridaki kirmizi butona basin.

5. Verdigi anahtari cemberin altindaki delige sokun ve yukaridaki kirmizi butona basin. Mavi yuzugu alin.

6. Yuzugu iskeletin SAG ORTA parmagina takin ve elmayi iskelete yedirin.

7. USB 'yi bilgisayara takin. Renk codesi vercek onu kapinin yanindaki panoya girin ve cikin. 4 kucuk nokta ve alttaki buyuk elipsin renkleri...

NOT: Neden elmayi kendi yemedi sorusuna cvp olarak bittiginde dislerinin olmadigini goruyoruz :D

Nağme dedi ki...

basit bir oyun ama yeni değilki daha önce oynamıştım ben bunu:))