Sinemaya Beş Kala

28 Şubat, 2008


türkçe bir oda oyunu yeni........




Oynamak için tıklayınız

48 yorum:

Duman dedi ki...

başladımmm mavi tabela security office yazısı altından tel aldım

b@nu dedi ki...

o telle kapıya tıkladım camlıolan 5 numara tel aldım onla asasördeki yeri açtım annamm bu ne dedii:))9

su dedi ki...

ay buda çok zormuş..hadi bakalım japonca diye yapamıyoduk.buyrun:)))))

Duman dedi ki...

slm mad ben de telle allen anahtarını aldım ve kaldım panoyu açtım o kıpraşan şey baş döndürüyor

Duman dedi ki...

madman
mavitabelada securıty yazısının altındaki çizgi ona tıkla o bir tel

aaylin dedi ki...

bu ne yafff.. ben hipnoza bilem gitmedim sigarayi birakmak icin korkumdan.. ahanda caponcaya bahanemi buluruz al sana turkce iste

yüksel dedi ki...

tskler sıs. ben telefon arıyorum ya 2 saattır. kısaltma zannettım

Duman dedi ki...

ahizeye tıkladım tlf açıldı 2407 tuşladım klik yazdı

Duman dedi ki...

aha çıktım bozuk telefonun olduu yere döndüm telefonun ordan anahtar aldım.


ya nerdesiniz yalnız mı oynuyorum:(

Duman dedi ki...

o kağıdı da meşrubat makinasına tıkladım makina kızardı

Duman dedi ki...

asansörü soruyorsan madman.bi ara dönenirken sağ veya solda deil de altta el işareti belirdi.sanırım oraya tıklayınca asansör değiştim sağlam telefonluya gittim sonra aynı şekilde geri döndüm

Duman dedi ki...

mad dolapta sağda tabela varya sanırım mesrubat işaretleri üstünde bi yerde el işareti çıkacak oraya tıkla

yüksel dedi ki...

galıba baska kata geldık sıs. ayın sozu farklı cunku tabelada

Duman dedi ki...

asansörü çağırma tabelasından başka bir kağıt aldım onu kırmızı mesrubat makinasına taktım çöp kovasında gazte belirdi sayfalarını açınca 3cü bir kağıt aldım

Duman dedi ki...

mavi tabela yere düşmüş arkasından tornavida aldım.
yaa hadi siz de oynayın kapanış yapıp eve gitmeden bitireyim

Duman dedi ki...

madddd nerden bulduğunu da yazsana yaa delirtme insanı:((

yüksel dedi ki...

anahtarda tornavıdayla telefonun altındakı bolumu sokunce

Duman dedi ki...

gazeteden aldıım kağıdı makinaya tıklayınca en baştaki yere döndüm tornavidayla bozuk telefonun altını açtım yeşil bir şey var elektronik devre kartı soketiymiş ama alamıyorum

Duman dedi ki...

benim bırakmam gerek evime gideceğim size kolay gelsin

b@nu dedi ki...

soketi koyduğumuzda telefondaki değil gördüğümüz tuşlardan 0 a basıp zemin kata iniyoruz ve kırmızı anahtarla çıkıyoruz

yüksel dedi ki...

mavı tabelanın alt cızgısınden celık tel alın.

telle cam kapıının sag alt kısmındakı allen anahtarını alın.

asansordekı grı panelı allen anahtarı ıle sokun.

gırdaba tıklayıp dıger asansore gecın.

telefonla 2407 yı arayın ve altta klık yazısını gorun. telefonu kapatın.

bozuk telefonun oldugu asansore gerı donup tel.un alt kısmındakı anahtarı alın.

anahtarla kırmızı kapıdan gırın.

ortadakı bılgısayara yapısık olan kagıdı alın.

mavı makınanın dugmelerının ustundekı ınce cızgı gıbı yere aldıgımız kagıtla tıklayın. makına kırmızı olacak.

asansorun dısından(cagırma dugmelerının oldugu yer) baska bır kagıt alın.

asansore gırıp tel. uzerındekı 2403 yazısını gorun.

makınaya donup son aldıgımız kagıt ıle makınaya tıklayın.

makına yesıl olacak. yandakı gazetenın 2. sayfasındakı 3. kagıdı alın.

saga donun. soldakı kolının ıcınden alt saglara dogru yesıl bır kart alın.

odada tur atın mavı tabela yere dusmus. arkasından tornavıdayı alın.

makınaya bu sefer aldıgımız ılk kgıt ıle tekrar tıklayın.. makına yıne kırmızı olacak.

asansore gırın tel.in altındakı bolmeyı tornavıda ıle acın. anahtar ve yesıl kart var.

anahtarı alın. kartı alamıyoruz.

makınaya 3. kagıt ıle tıklayın mavı olacak tekrar. tornavıda ıle alttakı bolumu sokup kartın oldugu yere elımızdekı kartı koyun.

saoldakı numaralardan 0 a basın yenı bır kata gelecegız.

karsıdakı kapıya ılerleyın. anahtarla asagıdakı kılde tıklayıp cıkın.

Duman dedi ki...

tüüü az daha kalabilseymişim bitecekmiş yani:(((
saol madmancim yazmışsın yine yol yordamı:)

Nağme dedi ki...

Türklerin yaptığı bir oyun daha ama resmen hipnoz ve büyü olayı vardı oyunda yaw:))))