DASSYUTU 18

27 Şubat, 2008


yeni oyun sanırsamaaa


Oynamak için tıklayınız

47 yorum:

kırmızı dedi ki...

tahta,yerden siyah ip,ağaçtan pamuk ,bi not kaığıdı,ve yeşil şifreli kutu var

kırmızı dedi ki...

ip ile ağaçtan aldığımız pamauk gibi şey kombun oluyo

kırmızı dedi ki...

yeşil bulduğumuz kare kutuyu yerdeki teyp gibi olan şeye taktım

kırmızı dedi ki...

aha kedi geldi yerdeki teybin yanına,oraya yeşil şeyi takınca tvde bi oyun oynadı

kırmızı dedi ki...

ipli bağladığımız pamukmu taşmı artık neyse onu kediye verdik teybin başındoan gitti

kırmızı dedi ki...

aha kırmızı ayakkablığın arkasından başka bi ip buldum oda tahtayla birleşti

kırmızı dedi ki...

kedi turuncu mantarların oraya gitmis tahtayı ona verince mantarların olduğu kütüğü devirdi

kırmızı dedi ki...

kütük devrdilince yerde bi çizik çıktı of ya kaldım ben sanırım

calculus dedi ki...

Ya teyb demeyin şuna, hiç atari oynamadınız mı hayatınızda:)))

kırmızı dedi ki...

ana kediyi buldum sevimli şey tvnin arkasına kaçmış bide fişi çıkarmış oracıkta mama yiyo,bu kedi yaramaz bişey ya

kırmızı dedi ki...

hay atarı adı aklıma gelmedi teyb dedim alah alah sabah sabah ne bilim ne kızıyosun be :))))))

kırmızı dedi ki...

kedinini kutusunu aldım elimde bi de kagıt başkada bişe yok

calculus dedi ki...

Ya bu yeşil kaseti atariye takınca direk oyun başlıyor mu?
Bende hiç bir değişiklik olmadı?

bozo dedi ki...

kaseti taktım hiçbişi olmuyo fiş falanmı var takılacak bn bulamıyorum

kırmızı dedi ki...

yok önce yeşil kasetteki piyona gibi tuşlara basın kaseti çevirinve çıkıyo sonra başlor

kırmızı dedi ki...

bu mama kutusunu açıp kediye vermek lazım ama açamıyom

kırmızı dedi ki...

kedi fişin yanında kaldı alahım ya mama ve kağıt dolanıyom elimde

kırmızı dedi ki...

kedi fişin yanında kaldı alahım ya mama ve kağıt dolanıyom elimde

kırmızı dedi ki...

ya şu şifreyi nasıl buldun ben sabah beri bulamıyorum alam ya

bozo dedi ki...

ya bi yazın be. kedinin her hareketi için tv açılıyo kedi öyle dolaşıyo yoksa durduğu yerde duruyo

calculus dedi ki...

Hmm, şu yeni çıkan ekrandan (kedinin kıçını seyrettiğimiz) hiç bişiy anlamadım.. Anlayan beri dursun.

kırmızı dedi ki...

bu kedi çılgın şimdide fişi takınca tvnin üstüne geldi

calculus dedi ki...

Hülya sen benim ünümü duymadın galiba.
Ben calculus...:)

O mantarlı kütük devrildikten sonra yerdeki çizgiye tıklayınca,
1 Day = 0000 minutes? yazıyor.
Yani bir gün kaç dakika eder?
Ok????

D a W S o N dedi ki...

Kediye mama verdikten sonra oyuna tiklayin. Kedi TV'nin ustune gelecek. Sonra kediyi uzak ekranda kafasina tiklayin 2 secenek cikcak ona tikladiginizda kediyi X isareti olan yere koyun. Tekrar TV'de start tusuna basin oyun bitecek ve comador size anahtari vercek. Anahtarla kapiyi acin devami gelcek :D

D a W S o N dedi ki...

Daha sonra elinizdeki kagidi kilidi actiginiz yere sokun ve OYUN BITTI.

kırmızı dedi ki...

ününi yiyim senin allta japonca yazıyo ya onu nası çözdün be :)

calculus dedi ki...

Bitirdimmmmmmmmmmm...
Hadi hayırlısı.
Yardım isterseniz ederim.

D a W S o N dedi ki...

BOZO, kutunun icinden cikan konserve acacagi ile konserveyi acacaksin ve kedinin mama kabina dokceksin.

Nağme dedi ki...

eneee ne çabuk yüklenmişde bitmişiniz bende oynayıp biteyim hemen bari:))

Duman dedi ki...

günaydın kediyi atariye getirmek için ne yapmalı yaw?benim kedi öle oturuyor

D a W S o N dedi ki...

Sis ataride 1 el oyun oyna kedi geliyor. Sonra eline pamugu ver.

bozo dedi ki...

yani şimdi biz şifreyi okuyamıyoruz dolayısıyla kutuyu açıp koserve açacağını alamıyoruz ve kediye mamayı veremiyoruz. yani o japonca şifreyi çözemeyince oyunu bitiremiycez. calculus nası okudu şifreyi?

Nağme dedi ki...

kasedi takmak için önce kasedin altına tıklayın çevrilsin,sonrada oyun konsolunda kaset takıln yere tıklayın sonrada kasedi takın tv'de start yazısı olcak

D a W S o N dedi ki...

1. Pamuk agacindan pamugu alin.
2. Pamuk agacinin gorundugu ekrandan tahta parcasini alin
3. Kedinin oldugu dolabin ustunden kasedi alin.
4. Comador ( Atari ) 'nin altindaki ipi alin.
5. Pamugu buyutup ipi ona dolayin.
6. Comador'un kaset takilan yerine tiklayin. Sonra kasedi takin ve TV'ye tiklayin START yazisi cikacak ona tiklayin.
7. Kedi Comador'un basina gelmis olacak kediye pamugu verin.
8. TV'ye tiklayin START'a basin
9. Kedi kutugun yanina gitmis olacak. Kedinin ilk baslangictaki dolabinin yaninda kablo var onu alin.
10. Kabloyu tahtaya dolayin ve kediye verin.
11. Kutuk dusecek. Kutugun altindaki cizgiye tiklayin. Orada 1 gun kac dakika yaziyormus. Sifre: 1440
12. Sifreyi kutuya girdigimizde konserve acacagi veriyor.
13. TV'ye tekrar gidiyoruz ve START yapiyoruz. Kedi TV'nin yanindaki dolabin yanina gidiyor.
14. Kedinin yanindaki mama kabini konserve acacagi ile acip kedinin mama kabina dokuyoruz.
15. TV'yi aciyoruz ve start yapiyoruz.
16. Kediyi uzaktan gordugunuz ekranda kedinin basina tikliyoruz ve kediyi X isaretinin ustune tasiyoruz.
17. TV'ye tikliyoruz ve Comador bize anahtar veriyor.
18. Anahtarla kapiyi aciyoruz ve actigimiz yerden kagidi sokuyoruz.

OYUN BITI...