Korekano Escape

24 Şubat, 2008


sanırım yeni bir oyun iyi eğlenceler


Oynamak için tıklayınız

24 yorum:

gökce-kuki dedi ki...

yeşil kutuya 9 ve 5 i girdim son rakamı da deneyerek buldum ve beyaz bi top alıp beyaz suyunun ustune yerleştirdim.

bu arada kırmızı anahtarla sakın kapyı acmayın bastan baslıyo oyun:D

gökce-kuki dedi ki...

kutunun icinden mavi bi ok anahtar buldum onla da mavi kutuyu acıp sarı anahtar aldım

gökce-kuki dedi ki...

sarı anahtarla da pc nin onundeki mavi puf un altını acıp siyah top alıp siyah sutuna koydum ortadaki yer acıldı dugmelere basılıo

gökce-kuki dedi ki...

kırmızı kitaplardan da 2 rakamı alınıomuş yani yeşil kutunun sifresi 952

su dedi ki...

bay yaaa...pasa oynuyor,yazıyor.hiiiç oralı değiş:))))))

gökce-kuki dedi ki...

ayy anneeee bakmadım sayfayaa yaaa:(:(:( ditmeeee şimdi gördümmmmmmmmm graj/play yasan yere tıklıcannnnnnnnnnn

su dedi ki...

tıklıyorum ama sadece boş bir sayfa açılıyor.seb bitir hadi:))))

gökce-kuki dedi ki...

kapının yanındaki sekle göre o acılan duzenege tersten basıyoruz pc li masanın sağ cekmecesi acılıo yeşil bi anahtar cıkıo ama ne ise yarıo bulamadım:D

gökce-kuki dedi ki...

yeni ilk 2 kutu basık sonra acık sonra basık sonra bi daha acık.

eger yine olmassa oyuna yeniden baslayın ilk boyle deneyince oluyo

gökce-kuki dedi ki...

anahtarların arkasında da rakamlar varmıs kopya cektim de:D

gökce-kuki dedi ki...

şifre 19334 müş oyun bitio zaten kopya cektim mantıgıda kolinin arkasında bgrry yazıo o renkleri simgeliyormuş blue 1, green 9, red 3, red 3, yellow 4

gecmis olsun

ece dedi ki...

masadan kirmizi anahtar aldim
sol cekmeceden 5 yazan kagit aldim
kirmizi anahtarin arkasinda 3 yaziyor
kutunun altinda bgrry yaziyor
kutunun icinden mavi anahtar aldim
mavi anahtarda 1 yaziyor
mavi anahtarla mavi kutuyu actim icinden sari anahtar aldim
sari anahtarda 4 yaziyor
sari anahtarla pufun altini actim siyah top aldim
kirmizi kitaplarin ilkinden 2 sayisi aldim
saatten 9 sayisindan 9 aldim
böylece yesil kutunun sifresi cikti ortaya 952 onu yesil kutuya girdim beyaz top aldim
toplarida beyaz sutuna beyazi siyah sutuna siyahi koydum yerdeki bölme acildi
bölmeyede kapinin yanindaki isaretleri uyguladim tersten
ve masanin sag cekmecesinden yesil anahtar aldim
yesil anahtarda 9 sayisi var
anahtardaki sayilari kutunun altindaki verilen siraya göre pc ye girdim 19334 oluyor bu siraya göre sifre

ve bitti

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
yüksel dedi ki...

arkadaslar usttekı yazıyı sılermısınız. vırus olabılır. ece tskler walkthrough ıcın. kolayca bıttı sayende

Nağme dedi ki...

kolay oyunmuş,şifre için teşekkürler arkadaşlar.
Biri şu tojagal'ın yorumuna tıklamayın sakın virüslü yetkili biri silsin lütfen!!!!!!!