SATI 3

28 Şubat, 2008


yeni oyun kolay gelsinn.......




Oynamak için tıklayınız

32 yorum:

b@nu dedi ki...

kol saati, cep telefonu,anahtar, poster, cüzdan ,fotgraf makinesi,gözlük,solisyon gibi bişi,peçeteli havlu, mont,atkı,buyuk çanta şimdilk bu kadar hadi arkadaşlarr tek başıma çözemem kii

aaylin dedi ki...

bende geldim cadiyi yatirip.. ama napcaz bu oyunda anlamadim.. bisuru sey aldim ama nerde kullanacagimi bulamadim

Duman dedi ki...

gözlük cüzdan çanta kaşkol peçete saat fotoğraf makinası cep telefonu cam şişede ilaç sprey gibi bir şey condoms ve pardesü bulduklarım

Duman dedi ki...

valla cüzdan açışlıyor tıklayınca ama içindeki alınmıyor.inmventory de tek boş yerim kaldı

b@nu dedi ki...

herhangibir itemi bir yerde yada bişiyle birleştirebilen oldumuu acaba



hg sis ve aylinn

aaylin dedi ki...

sis condom disindakileri bende buldum.. bir item yeri bos heralde orayada o gelecek.. ama napcaz bu bulduklarimizi... adami hazirlayip malum yeremi yollicaz :)

Duman dedi ki...

banu hiç bir şey yapılmadı valla diğer sitelere baktım nordinho dahil herkes aynı durumda
aylin bende condom deddim şey acaba üstünde condoms yazan resimli roman mı:)))

aaylin dedi ki...

ayhh sis allah iyiligini versin bende prezervatif ariyorum her yerde.. yataktaki kedi belki 50 kere cirmaladi beni.. orayi aradim habire :)

Duman dedi ki...

bilgisayarın orda alttan bi kağıt çıkıyor laponca yazılı bir de tv açınca bir şeyler yazıyor.eğer onlardan biri kitaplıktaki beyaz kutunun şifresiyse şaşmam valla

b@nu dedi ki...

eet olabilir sis haklısında japoncamıs yokdur napcaz kii

aaylin dedi ki...

yaf sis benim tv acinca ayipci kadin gibin bir kadin cikti... ben daha oynamicam.. ayipci bu oyun heralde :)
uykum geldi zaten bos bos bakmaktan

ece dedi ki...

hayirli geceler bende geldimm tek item haricinde hepsini buldum ve sanirsam o sonuncu item kasanin icinde onuda alinca oyun bitecek ama o itemi almak icin japoncaya ihtiyacimiz var oda bizde yok:((

b@nu dedi ki...

aynen öyle cnm benim napcaz bakalım önce kim bulcak işine döndü bu iş tüm oda oyun sitelerii savaşıyoo tık yok

Duman dedi ki...

hiç bir oyun sitesinde damla ilerleme yok valla.ben chate dönüyom .oyun açık bir şey bulan olursa yazsın:)

b@nu dedi ki...

sis sen kedinin dilinden anlarsın cnm yap bi kıyakk şu manyağ kediye

su dedi ki...

yav hiç bir halt olmuyor artık... japonca lazım galiba...

Nağme dedi ki...

adamı sevgili ile buluşması için hazırlamışız yahu,ama bu kediye noluyo kıskanıyomuduki hep cırmaladı:)) Şifre için sağol Banu:))