T' S ROOM 2

28 Şubat, 2008


yeni oyun kolay gelsin ................



Oynamak için tıklayınız

75 yorum:

b@nu dedi ki...

kelemlii itekledim enter tuşu aldım
aynı ekrandaki kapının ordan spatula gibi bişi onlada sağ ekranından kabloo

b@nu dedi ki...

klasörün birini aldım ve alt dolaptan ip takım çantasından yane

b@nu dedi ki...

saatin arkasından anahtar onlada çekmeceyi açtım a4 aldımm fotokopii çekcezz:)

Nağme dedi ki...

bende geldim durun ya daha yükleniyo ne çabuk başladınız

b@nu dedi ki...

adamın sakızını patlattımm ahanda gülmekten çatlıcam adam demiştir kim bu yaaaa sakızımıı patlattı diyee garippp eet saksıdan buyuteç

b@nu dedi ki...

kabloyu fotokopi makinasıne a4 düde çekmecesine koydumm

Nağme dedi ki...

ya ben kablo bulamadım klavye buldum torbaların birinden

gökce-kuki dedi ki...

klavyeyi takıp enter tusunu da takıp pc de acılan sayfaya basınca sanırım fotokopi maskinasından kitap gibi bise alındı

Nağme dedi ki...

yaw saksıyı zor buldum emi kendi kendime gülüyom körmüyüm diye:):):)

b@nu dedi ki...

saksıdan ben buyuteç aldım kııss mause nerden çıktıı

sebnem dedi ki...

ya bi yavaş büyüteçmiş o :d yetişemiyorum klavyeyi alamadım ben

gökce-kuki dedi ki...

buyuteci kırdıgımıs parcayla ipi birlestirip goslük yapıos:D

Nağme dedi ki...

yaw biri şu enter'i nasıl aldığını söylesin ya.klavye bil.ekranının önüne takılıyo

b@nu dedi ki...

kalemliğin yanındaki klasörün altında asiii tıkla tıkla yana kaycak kalemlikk

b@nu dedi ki...

bana cd vermedii bu adam sakızını patlattığım için mii aceppp tühhhh

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

yaptığımız gözlüğü adama takıyoruz

klavye çöp torbalarından sol taraftakinden çıktı bende
ışık ta açılıp kapatılabiliyor

Nağme dedi ki...

asii enter tuğu kalemliği oynat klasörün altındaymış buldum ben

b@nu dedi ki...

suu nettin cnm adamada sana cd ve kitap verdii bi desendee bizdee yapsakkk:)))

gökce-kuki dedi ki...

su anneeeee bu adam seni sevdi galibaaa bise nie vermiooo cdddd

b@nu dedi ki...

bide saksıdan mause dedindii o nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeee suuuu

gökce-kuki dedi ki...

hefse ana ısık ben de bi kere kapandı yandı daa da kapanmıyo:D

b@nu dedi ki...

şu an elimde fotokopiden aldığım döküm yaptığım kağıt ve boş klasör var 2 item yeri boşşş

b@nu dedi ki...

aynen bendede gökçee 1 kez yandıı kapandıı bir daha tıkk asii walla dee sanada mı pas vermediii yok aman yokk suuu yaptıı bişii demiyooo kısss allahsen emii suuuu söylesene

Nağme dedi ki...

suuu adama rüşvetmi verdin kız banada birşey vermedi bu ya:(((

AsiiveMavii dedi ki...

siz foto kopı cektınızmı bencekmısım sanırım cunku sarı bı kagıt aldım makınadan :))

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

kabloyu aramaktan helak oldum
lamba bir kez açılıp kapanıyormuş

b@nu dedi ki...

daha üstteki ve alttaki çekmece açılmadııı


sssssuuuuuuuuuuuuuuuu acağın olsun emii

su dedi ki...

arkadaşlar çok özür diliyorum.müşterim var...hemen yazayım.önce kitabı sakızlıya verdim.sonra cdyi verdi valla...

AsiiveMavii dedi ki...

bu adama gozlugu taktıktan sonra artık sakız cıgnemıyo :))

nereye kayboldunuz yaaa bende cd ve kıtap ıstıyom

AsiiveMavii dedi ki...

anahtarı takıp kapıdan cıktım gerı ıcerı yolladı benı hahaa

b@nu dedi ki...

anahtarı alınca kapıyı açın o bacağğıı yaralı adam var ona tıklayın geri gelin sonra adama tıklayın verdi cd sonra fotokopi mak. gidin pembe kitapp ohhh beee

Nağme dedi ki...

ühühüühüh yaaaaa benmi beceriksizim yaaa kitabı almıyo bu adam ya,anahtar nerdeeee banuuuuu:((((((((

b@nu dedi ki...

anahtar klavye koyduğumuz masanın altında sağ tarafa bak el şareti çıkıyoo

AsiiveMavii dedi ki...

pembe kıtabıta sarı olanı bırlıkte klasore koyuyosunuz kapıdan cıkıyosunuz yaralı adamla konusup bıtırıyosunuz :))

Nağme dedi ki...

yaw dışarı çıkınca adam geriyolladı sonunda aldımmm cd'yi yaaa