Bear's Room

26 Şubat, 2008


Yeni bir oda oyunu.
İyi eğlenceler...


Oynamak için tıklayınız

34 yorum:

esrasel dedi ki...

slm forever
ayıcıktan sarı silindir, altındaki dolaptan kapı kolu ve bal aldım

ece dedi ki...

3 kizmabirader tasi buldum
iskemle buldum
defter buldum
bide cicek dürbünümü ne adi onu buldum

ece dedi ki...

dolap sapi gibi birsey bulmustum onla yerdeki kapagi kaldirdim asagi öle indim

esrasel dedi ki...

kitaplıktan günlük, yeşil bişey :) ve tabure aldım (tabure değildi ilk başta about item yapınca tabure oldu)

forever dedi ki...

4 tane kızmabirader taşı kapı kulpu bal ve kitaplıktan about item yapıknca tabura olan bişey aldım

Duman dedi ki...

kırmızı mavi yeşil 3 oyun taşı gibi şey tabure kilitli kitap bal kavanozo kapı kolu var i bi de sarı silindir

esrasel dedi ki...

ecemm yeşil bişey dediğim kızma birader taşımıymış :)) allam ii değilim ben :))

forever dedi ki...

kapı kulpu maketin olduğu dolabın altındaki işarete takıldı aşapı indim ayıya balı verdim ayağa kalktı ayıya tekrar tıllayınca gitti ve arkadaki anahtarı aldım

Duman dedi ki...

ev maketi gibi şeyin orda yerdeki lekeye tıklayınca kapak açılıyor kolu takıp aşağı iniyoruz ayı uyuyor duvarda anahtar var ama alınmadı

forever dedi ki...

tabureyi tablonun önüne koydum sağ üstüne tıklayınca bir anahtar var

Duman dedi ki...

anahtar da defteri açıyor tabloya nasıl bakılacağını gösteriyor bir renk şifresi galiba

ece dedi ki...

forever bin kere tikladim gitmedi bu yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ece dedi ki...

gitti sonunda sükür taslari tamamlamadan ayi gitmiyor

Duman dedi ki...

önce kapıya dişi ayı geldi gitti aşağıdaki ayı kitaplığın yanına çıktı

forever dedi ki...

tablodan anahtarı alıp hatıra defterini (ben öyle dyorum) açtıktan sonra ayıya tıklamayı dene ece.

Gökkğşağına silindiri tıklayınca piyonları nasıl yerleştireceğimizi gösteriyor

ben yerleştirdim ve çıktım arkadaşlar çok kolay ve kısaymış takılan olursa yardımcı olurum

Duman dedi ki...

ya sarı silindir seçiliyken kapıya tıklayıp taşları öyle yerleştireceğiz de mi.benimkiler yerleşmiyor.ayrıca hangi dolap hangi kutu:)))

ece dedi ki...

siscim ilk önce tabloya cicekdürbünü ile bak renkleri aklinda tut sonra dolabin üstüne sag tarafa tikla delikli bir yer var oraya renklerine göre piyonlari koy sonra alt dolap aciliyor ordan kutu al

forever dedi ki...

sis kapıya yerleştirmeyeceksin taşları maketin olduğu komidin gibi şeyin sağ tarafına yerleşecek piyonlar

yüksel dedi ki...

yesıl-beyaz dolaptan bal ve kulp alın.

ustunden sagdakı sılındırı alın.

kıtaplık cekmecesınden yesıl pıyon ve defter alın.

kıtapların arasından portatıf tabure alın. about ıtem yaparak açın.

sandalyenın altından mavı pıyon alın.

rafta maketın solundakı kuleden kırmızı pıyon alın.

rafın altındakı lekelı(tabanda) yere tıklayın kapak cıkınca kulbu takın.

resmın sagına dogru yere tabure ıle tıklayarak cerceve ustundekı anahtarı alın. cercevenın sagına tıklayın.

defterı about ıtemle acarak anahtarla tıklayın.

yesıl-beyaz dolabın ustundekı soldakı sılındırın altından sarı pıyonu alın.

resımdekı gokkusagına sarı sılındırle tıklayın ve pıyonların konumlarını gorun.

yesıl 00x0
sarı x000
kırmızı 0x00
mavı 000x

yukarıdakı semaya gore pıyonları tesıl-beyaz dolabın ustundekı yere yerlestırın.

asagıya ının ve ayıya balı verın.

odada tur atın hatta yukarı cıkıp tekrar asagıya ının ayıya tıklayın kaybolsun.

arkadakı panodan anahtarı alın.

yukarı cıkın yesıl beyaz dolabın sagındakı kutuyu anahtarla acın.

pembe aletı alın ve kapının ustundekı yere tıklayıp cıkın.

Nağme dedi ki...

yaaa güzel renkli bi oyunmuş görmemişim daha önce bunu ben ya,bitti:))