Bird's- Eye View

13 Mart, 2008

Yeni bir kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız

136 yorum:

su dedi ki...

3 kart-bardak-bıçak-anahtar kalıbı-merdiven...şimdilik bunlar

su dedi ki...

yastığın altında para var.birde sandık resmi olan bir kağıt...zoom yapınca daha kolay bulunuyor.

Duman dedi ki...

günaydınnnn 1 para 2 lart bardak bir kağıt üzeri tabii ki japonca bir de sağda ayakkabılıktan çekecek şimdlik bunlar görüntüyü düz hale nasıl getirecez bilen söylesin::::::::D

sebnem dedi ki...

karşı duvardaki camın yanındaki cekmecelerden biri tamamen dışarı çıkıyor arkasında gizli bi yer var kutu gibi bişi aldım

ljubak dedi ki...

gardrobdaki ceketten şifre gibi bişii yazılı bi kağıt,çalışma masasının ordaki tablodan karşılıklarını bulucam şimdi...ayakkabılıktan da kerata aldım.

sebnem dedi ki...

birde yine karşıda camın yanındaki dolabın üzerinde bi anahtar var alınmıyor

Duman dedi ki...

sağdaKİ MUTFAK DOLABINDAN BİR KART DAHA.BIÇAK NERDE?

Nağme dedi ki...

gunaydın bende geldim bu oyun yukardan bakılarakmı oynanıyor ya 1 kerata aldım:)))

su dedi ki...

banyoya yakınlaşıp merdivenle tıkladım.perdesi kapandı

Duman dedi ki...

kitaplıkta 2 kitap var biri burçlarla ilgili biri de ölçekler şişeler filan

sebnem dedi ki...

3 kartım var toplam alınamayan bi kart pencerede bide anahtar var dolabın tepesinde o pcnin üzerindeki tabloda şekiller oynuyo
kitapların içindede bişiler var

sebnem dedi ki...

merdiven ne su ? birde çekmeden gizli yerden bi kutu aldım dedim ya o kutu sanırım dolabın üzerinden alamadığımız anahtarın kalıbı

Duman dedi ki...

yatağın altında çekmeceler var açtınız mı tuhaf metaş bir şey aldım

Duman dedi ki...

ip merdiven yatağın altındaki çekmecelerde.çekmece açabilmek için sandalyeyi ittirin

sebnem dedi ki...

sis o kalıplar 2 oldu açılıp kapanıyo anahtar yapıcaz galiba :D

su dedi ki...

2 tane anahtar kalıbı var.merdiveni yatağın ordaki çekmeceden aldım.about item yapıp büyütün.birde pcde lambayı kapatım bişey yapmamızı anlatıyor

sebnem dedi ki...

banyo perdesini açtıramadım merdiveni büyüttüm ama bozuluyo yine şekli

Nağme dedi ki...

yatağın ordaki tablodaki şekiller oynuyor 3562 rakamları var

Duman dedi ki...

sebnem şu ardında gizli bölme olan çekmece hangisi yaa tam yazsana.ben kuşbakışı bakıyorum odaya kitaplık sol üst ekranda yatak altta kalıyor

Nağme dedi ki...

dier kalıp nerde ben bir tane buldum yatağın altındaki çekmeceden diğeri nerde

su dedi ki...

en sağdaki kapıyı çekecek gibi şeyle tıkladım.kıvrıldı.yere düştü.

Duman dedi ki...

ok düşürdüm çekmeceyi
2 anahtar kalıbım 3 kart ip merdiven kerata bardak para bi de kağıt var.farklı item bulan??

ljubak dedi ki...

:S :S :S :S benim kapı kağmış herhalde.üzerine tıkladım.poster gibi söküldü yere doğru buruştu ayol :P

sebnem dedi ki...

sis ekranı karşına al yatapın karşısında dolap var duvara dayalı kısmı sağda yani alttaki sol çekmece dışarı çıkıyo orda kalıp

Duman dedi ki...

nağme ilk kalıp kitaplığın sğ alt çekmecesi içinde yeşil olan.bir kaç kere tıkla düşecek

su dedi ki...

kapı düştükten sonra ışıkları kaptın.oradada bi şekiller çıkıyor.

sebnem dedi ki...

su banyo perdesi nasıl kapandı annem deli oldum burda farklı item varmı bardak bi kağıt bi para kerata merdiven 3 kart

Duman dedi ki...

panyo perdesi ve sağda düştü dediğiniz kapı bende olmadı

su dedi ki...

şebnem banyo ya tıklayınca bir kere daha yaklaştı.daha sonra tıkladım merdivenle:)

sebnem dedi ki...

o dolabın tepesindeki anahtarı sizde görüyomusunuz bide ekran mutfak tarafında iken bi kart daha görünüyo yatağın üstündeki pencerede onu görüyormusunuz bendemi tuhaflık var :D

sebnem dedi ki...

yok ben beceremedim iş geldi zaten sinir oldum umarım yetişirim size

Duman dedi ki...

olmuyorrrr banyo perdesi:(((
en tepeden bakarken tıklayıp bir kere yaklaşıp sonra merdivenle tıklıyorum olmuyor.sağda düşen kapıda yanında şifre paneli olan çıkış kapısı değil mi?ona da çekecekle tıklıyorum olmuyor

ljubak dedi ki...

o kartı ben de alamıyorum şebnem,cam önündeki.ama anahtar göremedim henüz.bi de kitaplığın üzerinde büyüteç var onu da alamıyorum.o kapının olduğu yerde ışıkları söndürünce çıkan şifre yeri de elimizdeki şifre kağıdıyla uyuyor hemen hemen .kelimelerin yerini değiştirmek lazım.çalışma masasının başında tablo asılı.şekillerin karşılığı olan ama hepsi yok..iincelemedeyim :)))klavye gibi üzeri tıklanıyor.şekillerin..

su dedi ki...

benim perde tekrar açılmıştı.odada dolaştım geri geldim.öce merdivene sonrada perdenin demirlerine tıkladım.yine kapandı.bide bçyle deneyin.

su dedi ki...

tülin büyüteç bazı yerlerde hep çıkıyor ve sanırım alınmıyor.sadece yaklaştırmaya yarıyor.

su dedi ki...

yatağın yanındaki kartıda sandalyeyiileri itip,oradaki dolabın üzerine tıkladım.2 tane ayak izi çıktı.ve öyle aldım.

Duman dedi ki...

yatağın üstünde gözüken kartı almak için tuvalet masasına tıklayın 2 ayak izi çıkınca alınıyor

Duman dedi ki...

şu kitaplığın üstünde gözüken anahtarmıdır büyüteç midir alabilen var mı

Nağme dedi ki...

off ya anahtar kalıbı yok yok sadece yatağın altındaki çekmeceden aldım diğeri yok kitaplıkta sis.Evet daire giriş kapısı kağıttanmış bende düşürdüm.

Nağme dedi ki...

perdenin kapanmasının merdivenle alakası yok ben merdiveni bulmadan önce kapatmıştım perdeyi

sebnem dedi ki...

ok o kartı aldım ama benim dediğim şey büyüteç değil o çekmecesini dışarı çıkardığımız dolabın üzerinde sarı bişi var bana anahtar gibi geldi

ljubak dedi ki...

su o büyüteç değil canım.sabit bişii var.kitaplığın sol üst köşesinde... bu arada benim 7 tane itemim var sizin???

Nağme dedi ki...

ayy buldum kalıbı sonunda sağol sis,çekmecenin arka tarafına tıklayın çekmece düşüyo orda 2.kalıp

sebnem dedi ki...

evet tülin 7 item
sis banyo perdesini bende açamadım o düşen kapı da banyonun dibindeki kapı sağda bi iki kere tıkla canım düşüyo

su dedi ki...

kitabın içindeki ayraca tıklayınca birşey gösteriyor.ama ne?

Duman dedi ki...

kapıyı düşürdüm sonunda.kitaplardan biri burçları anlatıyor

su dedi ki...

yatağın yanındaki dolapdaki şekillere bastıkça 57236 sayıları dışarı çıktı.pc ye girdim olmadı.kapının yanındaki yerde kabul etmedi:((((((

Duman dedi ki...

kapının kodu 35672 (kopya) banyo kapısı açılıyor camlı olan ve merdiven alınıyor

su dedi ki...

merdiveni yanaştırıp çekecekle anahtarı aldım.saol siscim:))

Nağme dedi ki...

merdivenlede kitaplığın üstündeki anahtarı aldım sis teşekkür

sebnem dedi ki...

burçlarla ilgili kitabın içindeki ayıraç değişiyo bi ok la işaret ediyo ama anlayamadım

Nağme dedi ki...

ya bende yukarda yazmıştım 3562 rakamları çıkıyo diye ama 7 'yi görmemişim bir türlü olmuyor diyodum ya

Nağme dedi ki...

banyoda çeşme açılıyor taşıyor hatta ama bardak dolmutyo ya

su dedi ki...

banyo dolabında da bi kart var.banyoyu sel bastı:))))

Nağme dedi ki...

aaa çeşme açıpta tasınca yerde 4 rakamı aynada 8 vardı

gökce-kuki dedi ki...

yaaaa yazamıommm sen basınca zeminde 4 harfi gözüküoooo

sebnem dedi ki...

rezervuarın içinden bi şişe aldım sanırım kalıba bişiler döküp imalat yapıcez

Duman dedi ki...

bi yazın nasıl merdivenle aldınız anahtarı .iş çıktı koptum oyundan şimdi de alamıyorum

sebnem dedi ki...

sis merdiveni dolabın altına koy keratayla tıkla nahtara

Nağme dedi ki...

sis cim kitaplıkta yere düşürdüğümüz çekmeceyi yerine tak sonra merdiveni önüne koy,anahtarıda kerata ile alıyoz

gökce-kuki dedi ki...

merdiveni kitaplıın önüne koy sis sonra da cekecekle anahtarı al

Nağme dedi ki...

aaa sitenin ana sayfası yine değişti yaw calll elleşme şu siteyle hatlar karışıyo yaw

Nağme dedi ki...

eee başka rakam gören varmı 4 ve 8 dışında:))bil.gircez ama,duşuda yaptık,banyoyuda sel bastı başkaaaaa

sebnem dedi ki...

kıs nağme uğraşıyo adam elleşme siteyi güzelleştirecek

Duman dedi ki...

aldım anahtarı ilaç kutusunu filan.
calculusssssssssss yeter gari oynadığın

Duman dedi ki...

bardağı about yapıp büyütün a şişesi tuvaletten aldıımız onla tıklayın bardağa boşaltılıyor sanırım bir de laptopta 23 mart tarihi var sanırım

su dedi ki...

4 ve 8 sayılarımız var.paranın arkasını çevirincede 7 sayısı var.belki pc nin şifrelerinden üçü bunlar....

Duman dedi ki...

elimizde 4-8 ve bir ihtimal paranın arkasındaki 7 rakamları var.belki bi de B sıvısı bulmalıyız

Nağme dedi ki...

evet 7=daire
8=aynanın arkasındaki çizgilier
4=kare yi temsil ediyor
yıldız ve + 'yı temsil eden rakamları bulmak gerek.Bence karttaki sıralamalar bil.şifresi
Deneme yanılma yapıyom

Nağme dedi ki...

perde kapalı,yatak düzenli toplu,
ışık kapalıyken para yatakta zıplayıp gidiyor

Nağme dedi ki...

ışığı açın pencereye tıklayın şifre yeri çıktı

Nağme dedi ki...

Bilgisayardaki 23 mart tarihini oraya girin ve kırmızı ışık yeşil oldu biryer açıldı ama

Nağme dedi ki...

perdeyi kapatıp ışığı tekrar kapattım aynı yere geldim yıldızlar uçuşuyor birde acayip bi şekil çıktı perdede

Duman dedi ki...

bande önce ışık kapalıyken denedim zığlamadı.sonra ışığı açtım zıpladı.perdeyi açınca beliren şeye kartları koydum
tarih istiyor ama 23 mart işe yaramadı sanırım

Duman dedi ki...

yaradı.23 marttan sonra tarih değişmiyor.perde kapa ışık kapa camda horoscop simgesi çıkıyor

Nağme dedi ki...

ya şu perdede çıkan şeklin rakam karşılığı ne bee astroloji meraklısı yokmu

@ksi34 dedi ki...

slm arkadaşlar sessizce oynuyordum ama şifre konusunda sizden kopya çektim eccik:))paranın üzerindeki resim 7 se yatağın çekmecesindede o adamdan var ben bilmiyorum o hangi rakam oluyo o zaman belki bu şekilde biyere varırız:)

Duman dedi ki...

nağme 14cü sayfa yaw. simgenin ingilizcesi cancer.
elimizde 4-7-8- 14 var

Nağme dedi ki...

pardon sis cim 14.sayfaymış yanlış yazmışım,çekmecedeki adam 8 gibimi duruyo.Ya kartların sırasına göre rakamları girmeye çalışıyom olmuyo

b@nu dedi ki...

tablo 8
para 7

su 4
yıldız sayfası 14

bunları topladım 87+414

=501
inanmıyacaksınız ama pcnin ilk şifresi bu çıktıı:D:D

b@nu dedi ki...

kartlarının sırasına göre sıralayıp çarparsakk yanii
78X414=36018 buda ikinci pc şifresii

@ksi34 dedi ki...

sıralama ~~=8
0=7
+=?
kare=4
*=6 veya 9
penceredeki kartların sıralaması bu ama rakamlardan emin değilim tüm kombinasyonları denedim ama olmuyor

Nağme dedi ki...

bravo banu açıldı valla pc ama şimdide 2.şifre istiyo ya

Nağme dedi ki...

tamamdır kapak açıldı ya şifreleri anlamadım ama çıkılmıyor kapak açılmasına rağmen

@ksi34 dedi ki...

hmm bravo banu tbrklr açıldı yerdeki yer ama merdiveni asamadım bitürlü

Nağme dedi ki...

ya daha hap var bardak var onları napcaz ondanmı çıkamıyozki?

b@nu dedi ki...

anladığım kadarı ile B kabı bulup parayı eritip anahtar yapacaz benim toplantım başlıcak şimdii çıkıyorum

Nağme dedi ki...

tabii ya kitapta birde b hapını gösteriyo daha onuda bulmadıkki

su dedi ki...

3 tane item kutusu boş.bunun için B kutusu-askılığın kulpu ve kerpeten bulacağız.haydi iş başınaaaaaa

sebnem dedi ki...

ooooo nolmuş site yaaaa süper bu adam oyundada ilerlemişsiniz yettim gareeee

@ksi34 dedi ki...

hoşgeldim şebnemcim perdeyi kapat ışığıda kapat parayla tıkla yatağa sonra ışığı aç gene tıkla yatağa

su dedi ki...

bööle manyak bi oyuna save koymamışlar yaa:(((((

@ksi34 dedi ki...

suuuu gittin sandımdı seni kız burdamıydın sesinde çıkmıyor ben deli gibi heryere tıklayıp dutuyorum çöptede var bi numara galiba ama çözemedim:))

@ksi34 dedi ki...

birde mutfaktaki uzun dolap var açılmayan kesin ordada var bişeyler

Senay dedi ki...

şebnemcim benimkide olmadı baştan. önce kağıdını bul istersen. tüm çekmeceleri ve ışıkları kapat önce odada dolan sonra ışığı aç ve tvnin ordaki kırmızı kutuya git onun içinde parayı zıplatmayla alakalı bir kağıt olacak.
daha sonra ışığı kapatıp yatağa tıkla heryerine zıplamazsa ışığı aç ve yine parayla tıkla öle zıpladı bende canım...

Senay dedi ki...

perde de kapalı olacak şebnemcim onu yazmayı unutmuşum.

sebnem dedi ki...

pc kitlendi ve herşey gitti oyuna baştan başlıycam iyimi deliriceeeem

@ksi34 dedi ki...

You must have EVERY drawer, the mirror, all the doors, the blinds, shower curtain, cabinents EVERYTHING open. Then put knob on the wall, use the ladder to get down, get B, and mold!

arkadaşlar bunu çevirebilirmisiniz acaba?

sebnem dedi ki...

bişi dicem ip merdiveni aldık ya yatağın çekmecesinden ordan alınamayn bi kağıt var kalıpla ilgili dikkat ettinizmi şimdi farkettim

@ksi34 dedi ki...

ayy ben sıkıldım tıklamaktan başka oyuna bakıcam artık size kolay gelsin byee

su dedi ki...

tüm çekemece dolap kapı ne varsa açacağız.daha sonrada kulpu yerine takacağız.ama daha önce kulpu bulmak gerekiyor.

su dedi ki...

evet şebocum.B kutusunu bulunca ne yapacağımızı anlatıyo

sebnem dedi ki...

ya arkadaşlar bi el atın bana deli oldum bu paraya ben o ip merdivnlede bişi yapmadık demi baştan başladım oyuna yinede bişi yok o alttaki gizli bölmeyi açmadım henüz açıpdamı yapıcaz para işini açmadanmı

Senay dedi ki...

Evdeki tüm çekmeceleri açın . yataktaki çekmecelerden sadece biri açılabildiği için orda ayak ucundaki çekmeceyi açın.
mutfaktaki 4 çekmece ve 3 dolap kapağını açın
merdiven aldığımız yerin kapısını açın
banyo kapısını açın
klozetin üstünü açın
banyo perdesini açın
musluğun üstündeki dolabı açın
giysi dolabının iki kapağını açın
tv nin altındaki 4 çekmeceyi açın
kitaplığın iki çekmecesini açın
tv nin yanındaki kırmızı kutunun kapağını açın
pencerenin perdesini açın
merdivenle ineceğimiz yer zaten açık olacak
sonra yatağa gelelim
yatak en dağınık halinde olsun yorgan. düzgünken 3 kere tıklayın yani.
bize göre solda olan yastığa bir kere tıklayın ve yamuk dursun sonra sağımızdaki yastığa bir kere tıklayın üzerine çıksın.
ev darma dağın olmalı.
daha sonra tv nin ordaki kırmızı kutuya gidin
kırmızı kutuyu açıp kapadım ve kulp çıktı.
kulbu alın ve askılıktaki eksik yere takın.
sonra ip merdivenle tıklayın kulba ve asılsın
daha sonra aşağı ıinin.
aşağıdaki tabureyi alın ve raftaki kaseyi almaak için altına koyun. tabureye tıklayıp üstüne çıkın ve B yi alın
daha sonra B yide A nın yanına şişeye koyun
kalıp kapalı iken doldurun
kalını parayla açın ve anahtarı alın. kapıyı tıklayın ve
Özgürsünüz.

Senay dedi ki...

parayı zıplatamayan arkadaşlar. öncelikle parayı about item ile seçin ve arka yüzünü çevirin seğetle dolanan tarafı değil fırlattığı elini açtığı taraf görünsün sonra deneyin:)

Senay dedi ki...

http://img206.imageshack.us/my.php?image=akta4.jpg

arkadaşlar en sonda açık olacak yerler yardımcı olur inşallah

bunların hepsini yapıncada gidip kırmızı kutuyu kapayıp açın hemen içinden kulp çıktı. iki kere oynadım ikisinde de oldu valla :(

ece dedi ki...

kulbu alabilmek icin herkapi cekmece acik olacak sadece kutunun oldugu cekmecelerin siyahli beyazli esyalarin oldugu cekmece acik olacak diger ücü kapali sonra kutuyu acip kapayin cikiyor kulp.